Ja iddquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik er ook zo'n boekje bij kreeg met overschrijfkaarten. Had jij die ook?
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:29 schreef Salatrel het volgende:
had ik al gemeld dat de laan van puntenburg 100 in utrecht een eigen starbucks in de lobby heeft 4ebe?
duitsland heeft een starbucks treinwagon..quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaIk ben jaloers.. De europalaan heeft er geen ...
![]()
Ik zou 3 spaarkaarten per maand vol hebben dan.
Ik ook niet, maar vond dat toen wel leuk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja iddnu je het zegt
Nooit wat mee gedaan tho.
Misschien moeten Nootjes en jij een keer gaan daten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:32 schreef Che_ het volgende:
Starbucks![]()
altijd van die 2nutz figuren daar binnen
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:32 schreef Che_ het volgende:
Starbucks![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Gvd.quote:
Heb jij een speciaal veereli fok alarm die afgaat wanneer ik hier post zodat jij direct kunt binnenvallen om te gaan lopen mieren?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denk je je eet michelin 5 sterren. Skere broodje gezond man ga spele
Nee, de pianomeneer is vorige week al langsgeweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
Gaan jullie stemmen vandaag? En zo ja: waar gaan jullie op stemmen?
jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
Ik laat mijn moeder stemmen, ze heeft D'66 gestemd als het goed is. Andere partijen hier hadden allemaal van die korte termijn visies op dingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, de pianomeneer is vorige week al langsgeweest.
Nee dat doen 2 polen voor me.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb jij een speciaal veereli fok alarm die afgaat wanneer ik hier post zodat jij direct kunt binnenvallen om te gaan lopen mieren?
Chaiquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik laat mijn moeder stemmen, ze heeft D'66 gestemd als het goed is. Andere partijen hier hadden allemaal van die korte termijn visies op dingen.
quote:
Wat.quote:
lokale partijquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
quote:
mijn verhuurder is ook leider van een lokale partij.quote:
Kinderboederijquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:32 schreef Che_ het volgende:
Starbucks![]()
quote:
Nee, mijn stempas was voor gemeente Arnhem maar zit nu in een andere gemeente.quote:
Stalker of niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb jij een speciaal veereli fok alarm die afgaat wanneer ik hier post zodat jij direct kunt binnenvallen om te gaan lopen mieren?
is dat een andere gemeente dan waar je nu woont?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, mijn stempas was voor gemeente Arnhem maar zit nu in een andere gemeente.Volgens mij had ik wel een andere stempas aan kunnen vragen maar te lui voor geweest.
Ja, dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat een andere gemeente dan waar je nu woont?
ja, dat zie ikquote:
Hoop dat je in deze gemeente niet zo snel weer bekend staat als 'die makkelijke'quote:
Hahahaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat je in deze gemeente niet zo snel weer bekend staat als 'die makkelijke'
het matras van *insert stad*quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat je in deze gemeente niet zo snel weer bekend staat als 'die makkelijke'
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat lach jij.quote:
Werk jij op de europalaan dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |