Ja iddquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik er ook zo'n boekje bij kreeg met overschrijfkaarten. Had jij die ook?
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:29 schreef Salatrel het volgende:
had ik al gemeld dat de laan van puntenburg 100 in utrecht een eigen starbucks in de lobby heeft 4ebe?
duitsland heeft een starbucks treinwagon..quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaIk ben jaloers.. De europalaan heeft er geen ...
![]()
Ik zou 3 spaarkaarten per maand vol hebben dan.
Ik ook niet, maar vond dat toen wel leuk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja iddnu je het zegt
Nooit wat mee gedaan tho.
Misschien moeten Nootjes en jij een keer gaan daten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:32 schreef Che_ het volgende:
Starbucks![]()
altijd van die 2nutz figuren daar binnen
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:32 schreef Che_ het volgende:
Starbucks![]()
altijd van die 2nutz figuren daar binnen
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaIk ben jaloers.. De europalaan heeft er geen ...
![]()
Ik zou 3 spaarkaarten per maand vol hebben dan.
Gvd.quote:
Heb jij een speciaal veereli fok alarm die afgaat wanneer ik hier post zodat jij direct kunt binnenvallen om te gaan lopen mieren?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denk je je eet michelin 5 sterren. Skere broodje gezond man ga spele
Nee, de pianomeneer is vorige week al langsgeweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
Gaan jullie stemmen vandaag? En zo ja: waar gaan jullie op stemmen?
jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
Ik laat mijn moeder stemmen, ze heeft D'66 gestemd als het goed is. Andere partijen hier hadden allemaal van die korte termijn visies op dingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, de pianomeneer is vorige week al langsgeweest.
Nee dat doen 2 polen voor me.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb jij een speciaal veereli fok alarm die afgaat wanneer ik hier post zodat jij direct kunt binnenvallen om te gaan lopen mieren?
Chaiquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik laat mijn moeder stemmen, ze heeft D'66 gestemd als het goed is. Andere partijen hier hadden allemaal van die korte termijn visies op dingen.
quote:
Wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |