quote:
Niemand vroeg jou wat.quote:
Sja dat is dan jouw probleemquote:
Al die specialsquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij zit danny zich te vervelen want hij zit de FP te vervuilen met weblog items
DAvequote:
Hahaha ja zie hetquote:
Was z'n vriendin niet schatrijk? Zou veel verklaren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je 13 of zit je zo erg bij je vriendin onder de plak?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:24 schreef Yiha het volgende:
[..]
Was z'n vriendin niet schatrijk? Zou veel verklaren.
Haar vader moet ergens CEO zijn in een multinational ofzo, dacht ik ergens ooit eens gelezen te hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]dat is diezelfde als die ging zeggen dat ze bij een FOK! meet op een afstandje ging checken
zielige figuren
Waarom geloof je alles op FOK! ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:31 schreef Yiha het volgende:
[..]
Haar vader moet ergens CEO zijn in een multinational ofzo, dacht ik ergens ooit eens gelezen te hebben.
Als je dat al geloofd....quote:
Wie zegt dat ik care? ik vroeg gewoon uit nieuwsgierigheid.. en omdat het kan.quote:
Mur, Horloge expert: hoe staat het met de kwalitiet van timex horloges?quote:
hihi tietquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mur, Horloge expert: hoe staat het met de kwalitiet van timex horloges?
waar het hart van vol isquote:
Dit weekend weer mijn handen volquote:
quote:Ik ben bij een hoer geweest een Nederlandse ook nog. Mijn situatie uitgelegd en het was goed, ze was heel lief ik mocht gewoon aan de borsten zitten etc, en voor 50 euro ben ik er weg gegaan en was super tevreden.
Laten we het zo zeggen ik had daarvoor nog nooit een relatie gehad. Wel wat geflirt en misschien 6 dates gehad. Maar goed het was allemaal voor het eerst, met die prostituee. Heb dus nog nooit van mijn leven getongd of gezoend dat doe je niet zo gauw met een prostituee...
Gewoon 50 euro aan het raam als je een leuke hebt die aardig is. Dan mag je erop doet ze een paar standjes met je, pijpt ze je en trekt ze je, en op het eind krijg je een knuffel. Ze begeleid je ook met waar je hem moet instoppen en is gewoon lief en aardig. Stelt je zelfs op je gemak door met je te praten etc. Sinds dien heb ik ook wel respect voor die vrouwen achter het raam. Iedereen heeft daar maar rare ideeën over. Die wat ik heb gehad was echt een topvrouw.
Was er maar zoiets voor vrouwen hequote:
Gebeurt als sinds het begin der tijden, niet alleen weg gelegd voor fokkers heur.quote:
wel lief dat ze knuffeltquote:
Ook weer een gevalletje 'die gast moet wel een troll zijn' maar als iemand zoveel tijd besteedt aan zijn trollact is er ook iets flink mis waarschijnlijk.quote:
Is dat van een topic op FOK! ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook weer een gevalletje 'die gast moet wel een troll zijn' maar als iemand zoveel tijd besteedt aan zijn trollact is er ook iets flink mis waarschijnlijk..
niets denderends. Naar goed voor dat geld kan je dat ook niet verwachtenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mur, Horloge expert: hoe staat het met de kwalitiet van timex horloges?
Pffffff kut argoquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:09 schreef Modus het volgende:
[..]
TV / [RTL5] Ik heb HET nog nooit gedaan - diep zinken met Marcel
ja, zo rijk ben ik ook nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
niets denderends. Naar goed voor dat geld kan je dat ook niet verwachtenwel prima dingen voor zover ik weet. Prima voor wat t kost
Dat is wel sad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:09 schreef Modus het volgende:
[..]
TV / [RTL5] Ik heb HET nog nooit gedaan - diep zinken met Marcel
Zal wel een kloon zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Wel mooi dat die gast zelf mee post van dat programma
Na die pic van hem met briefje geloof ik het welquote:
Shit u srs?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Na die pic van hem met briefje geloof ik het wel
welkequote:Op woensdag 19 maart 2014 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo rijk ben ik ook niet
maar wil gewoon 1 extra hebben
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahahahhahahahahahahahahaah X infinity:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |