Nee, mijn moeder kan dat veel beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lief. Maak je ook wel eens perzisch voedsel? Wat dat ook moge zijn
Ja joh, heb je de film Junior nooit gezien?!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ik babies maken?????? Wow, my life in ruins.
Reden des te meer om het te leren toch.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder kan dat veel beter.
Wowwwww, wil jij mijn danny devito zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja joh, heb je de film Junior nooit gezien?!
Sneeuw film?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:58 schreef Murdera het volgende:
Tevens, wie was er nou zo lyrisch over die sneeuwfilm? Wat een kankerfilm
gmod filmquote:
Ja dat wel. Maar dan komt ze weer met achttien verschillende kruiden en shit aanzetten, dan ben ik al in de war.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Reden des te meer om het te leren toch.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wowwwww, wil jij mijn danny devito zijn?
Of heb je dan gewoon al geen zin meer?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dan komt ze weer met achttien verschillende kruiden en shit aanzetten, dan ben ik al in de war.
Frozen?quote:
Dat ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of heb je dan gewoon al geen zin meer?
Waarom niet leuk dan?quote:
Film niet gezien, maar dacht dat ze 'let it go' zongen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
al die kutliedjes en zo voorspelbaar
Let it snow let it snooooooooooowwwwww
Die naam alleen alquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie gisteren trouwens From Russia With Love gezien? Wat een kkprogramma.
Is ook zo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Film niet gezien, maar dacht dat ze 'let it go' zongen.
Was echt pijnlijk om te zien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die naam alleen alNo thanks I'll pass.
Mur.quote:
Van die kneuzen die naar het Oostblok gaan om daar een vrouw te zoeken om mee te kunnen trouwen.quote:
Jij moet echt stoppen met drugs.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Al snap ik z'n klacht wel, zingen in films.
ben nuchter assfuckquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet echt stoppen met drugs.
Het is een Disney-film.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Al snap ik z'n klacht wel, zingen in films.
Niet liegen tegen mij.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er nu toch!
We hadden zondag verjaardag van m'n neefje eh. Hartstikke leuk alles dit dat, appeltaart gebakken ook nog. Was helemaal kapot aan het eind van de dag. Hoe doen ouders dat.
Kwam hier pas vorig jaar achter. Door Chloroquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Modus het volgende:
Zeg Chlochlo.... staat me iets van bij dat als je een woord als één als eerste woord gebruikt, dus met een hoofdletter, dat dan die eerste E geen accent krijgt, of ben ik in de war met iets anders...
#justmurthingsquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef Murdera het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie vergeten te ademen in je slaap en dan wakker schrikt en even niet weet wat er aan dr hand is tot je doorhebt dat je een enorme behoefte aan zuurstof Hebt?
#durftevragen
Jammer, wilde vragen of je met mij De Kleine Zeemeermin wilde kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Disney of niet, dat hoort gewoon in een musical ().
Godsammequote:Op woensdag 19 maart 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van die kneuzen die naar het Oostblok gaan om daar een vrouw te zoeken om mee te kunnen trouwen.
Haha.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]@ !
[..]
Kwam hier pas vorig jaar achter. Door Chloro.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
alleen hij prikte in m'n zij en daar kan ik dus niet tegen eh.
U srs?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kwam hier pas vorig jaar achter. Door Chloro.
Ja en zweten, zever over je wang en je ruikt de ontbinding als je weer naar lucht hapt. En een volle blaas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef Murdera het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie vergeten te ademen in je slaap en dan wakker schrikt en even niet weet wat er aan dr hand is tot je doorhebt dat je een enorme behoefte aan zuurstof Hebt?
#durftevragen
Volgens mij weet ik welk filmpje je bedoelt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godsammedoet me denken aan een filmpje van een gozert die een scammailtje kreeg van een Russin en geld overmaakte omdat ie dacht dat ze echt kwam
All for the money die oostblokbitches.
Wow, nat geworden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tuurlijk.Dan wrijf ik zachtjes over je buik terwijl jij aan het zwangerschapsgymnastieken bent.
Alleen wij tweeën? Sorry, ik blijf liever vrienden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer, wilde vragen of je met mij De Kleine Zeemeermin wilde kijken.
Beter die edit, was al bezig met ragenquote:
Was eerder een probleemwijk figuur vond ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welk filmpje je bedoelt.Van die Man Bijt Hond-figuren.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beter die edit, was al bezig met ragen.
Ja, ik kan me niet herinneren dat er ooit is gezegd of dat ik ergens las dat het niet zo hoorde.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Alleen wij tweeën? Sorry, ik blijf liever vrienden.
Same shit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was eerder een probleemwijk figuur vond ik
Eet je mee? We gaan tomatensoep en wentelteefjes eten met Mur en Mortie en Vas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Haha, garpjen, tuinbroek al op de enkels enalles.
Wir haben es nicht gewusst.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Warum liegt hier überhaupt Stroh rum?
wentelteefjesquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eet je mee? We gaan tomatensoep en wentelteefjes eten met Mur en Mortie en Vas.
Met vanille-ijs.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
wentelteefjesdamn dat is lang geleden
Sorry, ik vind delen eng.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eet je mee? We gaan tomatensoep en wentelteefjes eten met Mur en Mortie en Vas.
voelde me bijna buitengeslotenquote:
Stik dan maar.quote:
Met extra veel knoflooksaus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Opzich wel zin an een shoarma pizza, en jij?
Pizza met een gat in het midden?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb al m'n vitamine D gehad deze week.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] WOW CHLORO HEEFT SEKS GEHAD JONGENS. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] WOW CHLORO HEEFT SEKS GEHAD JONGENS. [ afbeelding ]
I dunno, zit niet zo in die hele proxy wereld, IK HEB NIKS TE VERBERGEN.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ken Deepweb, TOR, maar wtf is shadow web? Of is dat hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
I dunno, zit niet zo in die hele proxy wereld, IK HEB NIKS TE VERBERGEN.N̵̢̛̛̮̬͙̟̯͚̫̞̻̪̗̩̫̹͓̹̠͖̗͈͙͍͈͔̘̫̣̻̭̙͓̼͖̩͕̻͈̹̯̱̰̦̫̜̋̈́̋̀̌͛̆̈́̊̀̐͂̈́̀̀͑̾̎́̈́̈́̀̓̅̈́̓͆̀͋̈́̓͊̃̊̃̌̑̍̾͗̎̋͋̎̋̾͆̇͊̔̓͌̿͊̍̈́̎̔̚͘̕̕͠͠͠ǫ̵̢̛̛̭͎̝̹̯̱̦̫̣̗̟̙̪̗͉̪̲̪̲̘͎͈͕̭̼̝̟̗̞͇̮̮̱̪͍̙̯̤̪̝͇̱̠̗̫̙̪͚̱͉̞̐̏͐̇̒͒̐̅̇͆̓̈́̾́̎́̾͆̉̒͊̋̀́́̈́́͒͋̊͐̓̎͊̓͌̓͛̎͊̍͛̀̅̉̌̈́͑̓͘͝͝͠͠͝ ̴̧̨̡̢̧̛̺̺̱̝̪̦̖͉̺͎̘̺͔̹̠̗̞̞͚̝̥̲̩͇̭̜̜̫͙̘̮͚͚͇̙̹͙̤̤̗͋̌͊͐̈́́͌͌̒́̎͂͆̈́̊͑̅̏̐̄̈́̑̆͂̾͂̓̀͗͘̕̕͘͜͜͜͝w̴̢̡̧̡̢̨̢̢̛̛̲͚̭̗̮̝͉̼̖̹̘̘͙̞̩̪̠̲͙̲̖͍̦̭̝̪͖͎̼̝̟͔̟̭̫͙͍͓̺̮̙̤͎̭̥̙͇̋̑͐̄̒̃̅̈͛̈́̾̓̐͂̌̐͒̈̎͒́̑̄̔̓̍̂̿́̒̃̏͂͒̂̉̊̀̇͆̍̍̍͐̃̽͘̕͘̕̚͝͝ȩ̸̧͓̥̱̗̮̮̥̤̹͖͕̭͚̣̠͍̪̖͖̺̩̘̝̫̬͍̒̐͊̓͒̈̂͋͐͋͋̏͐̅̆͛̈́̿͊̉͊̈́̐̓̾̊́̒̈̐̀̅͑̾̈̓͒͆̽̿͛̈́́́͒̿̿̕͘̕͘͜͜͝͝͝ä̷̧̨̨̛̻̺̣̠̹̹̯̼̼̤͙̯̗͙̮̲̼̤̗̩͇̳̞͖̱͔̰̭͎͖͎͈̝͈̃̉̈́͗͒́͋̀̊̃̾̉́͂̿̀̎̅͗͊̌̅̀̂̊͝͝͝ͅͅp̴̡̢̨̡̨̡̛̛̛̛̣̬̲̠̬̣̗͎̹̝̪͉͚͔͈̩̠̭͍̥͕͓̱͔̗̼͍̬͕̜̱͎̞̰͎̦̱̘̹̝̠̲͎̝͈̺͖̮̮̲̙̳̩̂̉̓̎̈̀͋̿̒̒̓̈́̃́̀̃̏̎̍̀͌̊̈́̂̐̃̌͛̒̀̽̈́̄͆̈̐́̿̋̎̈̃̃̒̅̉̑͆͐͂̿̍͘͘͘͝͝͝͝͠ͅo̸̧̨̢̧̡̩̟̻̞͈͍͇̯̲̭͈͚͓̤̣͉̬̼͉̗͙̥̻̣̫̖͍̹͙̹͖͈̳̭̦͇͇̫̤̠̟͇̖̭̳̮̺̹̲̹̥̣͖̫̭͉͉͚͙̯͔̮͉̥̔́̂̔͌̄̈́̓̅̀̉͊́̃̾̍̂͗̽͌͊̉̓͋̀͗̄͐͌̅̽̏̒̆̆̄̈̑̕͘̕̚͜͝ͅͅͅn̷̢̛̜͕̗͖̯̼̰͎̙̝̟̖̯̠͕̹̜͎̠͉̲͇̭̘̥̫̰̰̗̼̅̈́̋̎̀̐̄̆͋͒̃͊̓̀̄̃̊̇͂̓̌̓̀͒̈́͂͂̓́̒̅̑̌̍̐̅̀̀̃͊̈́́̾̀̄̒͆̐̈́́̌͠͝ ̴̧̧̢̧̢͇̯̼̰̝̩̻̜̭̱̠͈͉̙͕̳̺̩̳̥̪̜͉̦̲̙͓̹̳͓̩̰͚̮̺͎̥͓̪͔̠͕̳̹͇̤̤͙̭̣̼̗̩̘̩̳̯̣͙̰̻́̉̋̔͐̀̌̎̀̀̄̈́͛̊͒̽̀͆͒̉̂̅̉́͒̊̽͗̃͂̔̅̒̓̾͂̋̊̃͂̆̽̌̚̕̚͜͝͝͠ͅͅt̴̢̡̧̨̨̡̢̛̰̣͍̜̲͈̯̙̤͙̣̠̯̪̗̳̬̻̟̱̼̬̀̽̔͐̓̓̾̂͌̿̂̈́̓̊̈́̈́̒͂̈́̓̓̽̇͊̂͂̿̽̄̀͛́̊̏͐̓̈̄͊́̇̏́͛̈̒̀͑͂̅̇̅̆̑̐̒̅͘̚̚̕͘̚͜͠͝͝͝h̵̡̡̧̧̨̛̛͕̹̯̯̯̠̻̹̟͉̜͙̱̼͉̙̠͈̲̯͖̞͚͍̤͖͉̲͍͕̻̭̟̫̣̭̙͔̮͚̮͔̣͇̜̥̙̞̞̹̗̲̬̞̭̭̘̜̤̥͔̬͉̲̬̟̖̙̱̍̒́͆̎̍̑̍͋̃̌̒̃̎͐͋̊͗̍͒̎̊̀̎͂̈́̐̓̉̆̎̆̊̎͊̅̈͌͛̾̒̏̈́̍͒͘̚̚͘̚̕͜͜ͅͅą̶̢̧̢̨̨̛̛̟̗͕̣̤̺͍̲͓͙͓͕̗̖͔͍̯͖͙̘̦̙̩̼̹̤̝̲͇̥̻̙͔̬͙̼͙̟̬͚̯̜̼͉̞̈́͛͗̌́͒̈̊̎̊̿̓̈́͐͛́̎̽̈́̿͗̊̂͋͛̿̄͋͒̾̒̌̏̈́͌͑̉̓̏̈́̚̚̚͘͝͠͠͝ͅţ̴̡̨̢̞̜̮͚̘̺̫̝̙̦̦̙̫̼͚̹͉͕̥̬͈̲̹̹̖͔̠̝̻̠̦̳̗͚̤̯̣̭̠̠̼̭͓̱̝̯̰̣͉͕̝̜̲̎̎̄͗̌̂͑̎́͊̐͛̅̋̈̾͌̊͐͋̽̈́̊̓̇͑̿̅̀̓̿̾̓͒͋̊̓͆́̎̾̾̕̚͠͝͝͝ͅͅ ̴̨̡̹̖̹̺̼̟̜͕̜̟̣̳̝̯̠̯͈̻̤̲̯͉̲̫̝͓̮̠̘̬̠̩̣͖̮͕̳̞̦̣͉͇̂̅̏̑̍̎̀͐̍͊̒̋̆̎̓͌̀͊͒͐̽̈̈́̒̔̓̒̐̽́͂̓͐̔̕͜͠͠ͅĭ̸̧̧̧̧̢̡̨̗͉̬͇̝͎̪͇͉͓̼̱͙͎͙̰̗̹̗͈̝̤̞̺͉͔̹̼̜͕̲̪̘͚̝̞̳̼̠̺̻̠̺̠̗̘̰͍̼̝͇̯͎̫̺̰̦̮̝̩̩͍͈̟̯̻͈̪̬͈̯̄̎͌̇͊̅̃͒̍́̓̉̒̽̐͐̀̿͆̆͆͆̈̂̊̾̅̿́̋͑̽̃͋̀͐͆̅̊̀̚̕͘̕͘̕͝͝͝͠͝͠͠s̷̨̢̧̨̨̨̛̥̬̺̲̝͉̤̝̠͔̬̠̺̫̮͍̘͔̺̣̜͖̥͉̮͎̘̱̹̟̞̮̟̺̫͛́͐͆̋̈́́͒̅͛͒̃̈̈̉͂̊̒̐̌͗̽͊́̓͂̇̔́̾̉̐̑̑̏̑͗͌͐̄͑̕͘̕͘͜͠͠ͅ ̷̡̡̡̨̛͖̬̮̠̙͓̪̩͍͈͉̤̖̭̪͍̬̼̲͍̟̫̭̠̭̠̣̥̱̯̱̫͉͔̟̼̜̲̥͙̳͚̥̫͖͇̊̾͊̈̉̑͑̔͛̏̅̎̊͆̎̋̽̒́́̈̒̓̊̍͛͑͂̀̿͊̉̉̃̈̆́̓̽̓̾̓̈́̄̓͗͋̍̌͆̐̀͛͜͜͜͝͝͝ͅf̵̡̧̡̡̡̤̪͈̯͇͚͎̞̞̻̘͎̪͇̖͙̪̬͙͓̳̤̝̠͉̞̯̭̟̝̬̭̘̳̣͙͛͒͂̓̇̓̓͂͛̐͐̎̀̂́̓͗̌̒̌́͊̓͒́̿͑̇̊̿̉̋̈́͌̑͐͑̔͑͒̆́̓̈́͂͘͘̚͜͜͝͝ͅͅͅͅò̵̡̧̢̢̡̞̙̳̪̠̜̤͈̪̺̜̻͉̼̘̮̟̘̬̖̦̣̼̗̘̹̲͓͕̘̼̙̝͗̀͂̆̄̽̅͗͐͐̈̈́͗͊̿̐͋̅̏̈́̏͛̈́̊͗͗̒̄͐̂͌̓͋̐͌̋̏̒̀͂̅̏̋̔͒̓̓̈́̉̽̀͒̀̀͘͘̕̕̚̕̕͝͝͝͝͠͝ͅͅŗ̸̢̛̟̫̝̬̤̤̞͕̰̠̪̩̦͇͔̲̦͕̭̱̻͍̪̤͙̰̬̳̜̟̮͂̎̎̅̑̐̋͊̔̓͐̓̍̏͂̀́̂̈̔̓̓͗̆̏́̈́̈́̆̾͗̐̈́͐̈́̀̀̾͠͝͝͝͝m̸̢̢̢̨̧̛̛̫̦̠̖͙͔̞̬̣̮͕̝͕̦͙͇̘̹͙͈̱̲͙̱͕̤̬͖̘̤̙͕̩͎̜͉͉̘͕͖͚͓̰̙͓̖̪͙̭͈͈̙̺͙̯̣̬̦͇̟͖͚̟̯̀͐̈́̈́͒̋̽͂́̂̑̅̒̽̄̀͂̌̔̍͑̈́̋̈́͂̆̽̅̈̉́͐͋̐͐̾̒́̾̓̍͐̄̈́͆̂̂͌̄͋̀͌̈́͑͘̕̚͜͝ͅͅḙ̸̡̧̧̡̛̛̱̯̲͉̬̹̫̭̜̮͈̝̠̠̪̲̮̰̺̱͎͔͙͕̺̼̙̙̞̫̭̝̞̯̙̖̠̫͇̄̊͆̀͒̈́̒̓́̅̀̍̉́̌͒̉̅̃̀̍͂́̉̄͌̈̎̌̇̈̋́̍̈́̐́̈̌̆̃̅̈̀̂̅̽̃̐̚͘̚̕͘͜͜͜͝ͅd̸̢̡̡̧̢̛̛͇̳͎͚̥̗̜͓̠̙̖̺̙͚̹̘͈̬̞͎̬͈̲̹̯͔̣̙̱̞̬̠̮͖̝̬̱̣̩̼̗̜̤̹̯̃͂̋̊̑̀̉̐̓̐͐̆̅͋͛̂̓̀̍̈́̔̽̄͒̋͗́̓̂̍̀͛̾̏̌̅̔͒̊͊̽̽̉̀͑͋̾̀̊̉̏̂̈́͊̊͒̀̆͊̐̏̚͠͝ͅ ̴̢̡̧̢̨̧̛̛͍͎̩̻͉̗̤͓̰̘͕͕̤͖̙̠͕͕͔͉͉̯̫̝͓̮̬̲̯͚̲̬͉͈̮̳̼̩͎̯̤̟͕̰͉̆͛̔̃̏͂̂̆͊̽͗̋̽́̋̈́̄͑͑͊͛͐̋̏̽̔̒̌̌͗͛̕̕͘͜ͅą̸̢̢̨̧̛̛͚̲̜͉̙̬̱̘͙̖̣͕̘̥͚̮͎̥̞͓͔̖̫͚͈̗̱̦̤͕̳̪̻̳̭̮̱̖̝̦̥̺̭͕̪̩̗̤̞̞͕̠̹͆͌̌́̍́̾͐̈́̾͛̀͛͂͛̀̉̾̃͗̂̔̎̐̒̈̇̏̄̊̔̈́͊̍͒͑̄̈́̒̾̐͂͆̌̐͗̃̈̒̆̍̒̏̅̕͘͘͘̕͘͘͜͜͝͠͝͠͝͝͠͝ͅͅg̴̨̧̡̢̧̧̧̢̨̧̧̨̪̬̗̟̣̮̤̗̞̖͉̗̦̗͍͙̬̙̤͓͎̗̜̰̞͇̥̞̻̭̗͈̳̮̭̻̹̲̳͔̞̥̰̦̦̥̤̤̬̳̝̝̬̯̯̻̭̈̅̂̐͗̀̈́̃̀͛̾̔̾͒̌̿̅̍̆̓̿̓͌͗́̈͊̏̅̅̈́̄́͑̈́̕͜͠͝ͅͅͅͅą̵̢̨̲̪͙̗̪̭̣͕͕̼͍̥̣̼͎̮͙̮̳̦̬̜̤͇͈̟̱̖̤̼͓̦̘̦̖̤̜̫̞̦͉̤̝̋̿͑͒͛̇̇̿̓̍̊͊̂̄̈̔̈́͋̋͛͆̀̅̏̈́̓̇̎̀̇̈́́́̾͛́̓̄̄̈́̎͗̑̃̾̓͋̂̑͂̈́͌͑̈́̔̏͒̉̑̐̀́̏̄̍̇̉̑̀̓̄́̚͘͘͝͝͠ͅi̶̡̢̧̛̗̳̠͈̞̖̦̻̰̥̬̞̠͖̞̦̱͖͈̻͇̘̟̞̳̫̙͇̮̪̥̗̲͙̯̬͇̯̮̮̤̦̼̒́̓̄̋̂͋́̄̍̀̓̈͆̎͂̔̓́̉̄̋̉̃̊̔̆͐̄͘̚̕̕͜͝͝͝͠͠ͅņ̶̢̨̢̧̧̨̛̛̛̞̥͔͎̭͎͕͇͚̥̫͙͔̘̩͇͙̪̝̘͉̟̖̤͉͕̤̥͖̪͔͇̹͕̹̙̮̤͍̞̝̬̤̩̘̼̘̹͚̪͙̮̫̝̼̟̺̳͍̭̫̯͈̣̔͊͒̽̃̃̉͛͋̿̃̂́́̀̈͂̍̄̈̀̃̏̆̓̀͊͊͌̒͑̎̅̈͐̓̚͜͜͠͝͝ͅs̴̨̛̤̤̹̪͖̱̠̫͉͙͔̘͓͖̖̻̣̲̺͈̺̣͉̖͙̤͕͕͙̫̆́͂́̒̿̈́̏̀͂̇́͊̄̌̄͋͑̄̒̔͆͗̈̈́̔́͐͒̂́̈́̐́͐̾̈́̈͂̎̊͊̄͆̈́̄͌͂̿̒̋̅̎̑͒̔͑̌̇̍̌͂́͘͘̚̕̕̚͝͠͝͝͝͝ͅt̷̨̨̢̡̛̛̛̟͍̗͙͈̼̝̱̺̫̝͚̰͔̤̤̰͕̣̗͈͍̼̝̞̱̞͈̟͇̗̗̖͕̯̪̖̩̙͚͈̩̝͇̪͙̺͖̬̬̝̿̅̋̋̍̐̃̐̅̂̀̀̉͛͑̅̏̐͌̀̑́̎̓̂̿́͊̐̈́̾̾̔̌̂̊̒͗̇͗͂̾̀̌́̓̄͋̎͂̿̊͛̊͛̑̕͘̚̕̚͜͝͝͝͠͝͠͝͝͝ͅ ̵̢̨̡̧̡̡̧̠̣̻̯̘̘̥̪̮̮͙͚̰̜̗̦̥̟̪͕̱̱͔̜͍͔͈͇̰̞͈͇̤̖͔̜̗̗̣̭͔̻̻̰̯̦͑͂͆͂̍͒͊̿͆̈̃̿̄̉̾̋͌́̎́̀͋̇̒̈́̊͛̆̀̄͋͗̆̄͐̆̈́͐̀̐́͋͒͋̀͂̎̐͋̆͋̔̈͊̂̍͊̓̆͘͘̚͘̚̕̕͘͝͝͝͝ͅͅͅͅt̶̢̨̢̧̢̢̛͉̟͇͓̮̬̺̥̭̺̱͓̗̭̠̣͉̪̙̦̹̪̟̘̱́̄͆̈͒͌̌͋͌̏͂͑͑́̋͌́̊͊̉́̋̈̈́̈̀̊͗̎̀̑̈͆͒́́̀̅̀̇̄͑͆̋̏̀́̈́͋̒͒̋̀̿͑̓͗̑̔̑̽̓̍̓̓͛͛̃͊̀̕̕͘͘͜͝͠h̶̢̛̛̛̜̝̥̣͓̼͖͎̫̫͈̥͚͓̤̻͉̫̖̤̥͍̱̝̜̞͈̟̻̗̪̄̑̾̃̆̈́̇̑̊̈́͛̽̆̄́̾̄̆̒̉̃͑̓̆̍̄̉́̔͐̏̓͋̌̆̔͋̋͐̈́̒̔͐͗̾͊͒̐̽̉̈́͗̾̑̒̚͘̕͜͝͝͝͠ë̷̢̡̡̡̨̧̧̛̛̛̳̘̬̩̤̬̳̭͓̳͍̞͎̮̪̩͎̯̟̰̭̗͍̻͉̺̤̻͍̳͍͉͓̬̯̱̩̬́͂̉̀͊͂̈́̍̃̐̀̔͐̊̌́̋̌̏͒̍͛̒̈́́̐̉̂̉̄̓̓̍̈́́̊͌͆̎̑̽́̅͒̅͆̒̆̇̿͛̏̈́̈́̉͗̈́̕̚̚̕͜͜͜͜͜͠͝͝͠͝͝e̸̡̨̛̛̛̛̛̛̯̠̻͎͍̹͎̠̣̱̻̦͚̝̦̮̘͇̥̦̰͕̼̙͇͇͍̳͉̯̘̪̽̆̏͂̎̿̓̀͋͋̐̂̑͆̒̏̉̀̊̒͒͛͒̍̒̿͂̏̇̇̍͊̔͂́̀̌͑̆̃͛͆̂̈̉͘͝͝͠͝͠ ̷̨̧̢̢̧̞̙͖̺̹̺̜̙̪̘͈̗͕͓̝͎̹͈̹͚̜͎̳̝̩̜̦͕̝̗͔̞̺̙͎̥̱̼̮̟͚̦̹͗̇́̄̿̓̈́͑͂͗̉̋̓̂̐̌̆͒̇̊͗̐̏̐̑̏͗͆̒͂̋̓̈́̋͐́͗̎͆̐̆̔̀̑̈́̌̑́͆̓͘̕̚̕̕͜͠ͅš̶̢̡̡̧̨̛̛̟̼̭̟̮͈̰͍̙͉̗̝͍͖̠̞̺͍̜͈̣̖̝̺̤̩̹̗̟̞̪̻̦̙̗͓̳̣̫͓̫̬̣̳̬̥̲̜̲͒́̒͌̓̂̀̉͂̀͒͋̏̑͒̌͆̂͊̊̓͛̈͗̓͂̂̋̆͑̈́̾̒͛́́̈́̓̉̓͋̏̃̊͑̄͋̑́̄͊̃̋̎̎̔̈́͗̓̈̏̔͑͗̂̈́̚̕̕͜͜͜͝͠͠h̸̨̧̼̳̫̜̥̭̫̖̪̥̲̹̦̮̞͇̜͙̘͕̗̭͍͖̼̞̣͔͚͓̗͇̳̙̰̯͈̠̹͎͕̠̞̖̹̪̣͖̩͎̲̥̫̱̣͓̳̖͖̤͕̼͇̞͓̻̪͛͐͒͌̐̇͗̊͋̿̍͗́͑̉̃͐̅͋͊͛̏͒̐̈́̾̽̕̕͘̕͜͜͝ͅͅͅͅą̵̢̡̛̜̦̜̞̤̖͔̹̣̙̞̖̟͍̥̠̼̣̭̲̯͚͇͎̱̞͇̰̗͈̹̜͔̜̼͖̗̀̈́̇̀̌̀̈̎̍̈́̔̅̃͒͋̔̽͛͊͋͊̐͗̏̋̋̓͂̂͑̍̓́͗̊̊̏̅̈͊̓́̃̃̀̈́͊̎̐̆̕͜͝͝͠͠͝͝ͅḻ̸̨̨̧̡̧̧̧̧̨̛͚̻͓̱̼̩̹̗̝̲̳͉̬̲̻̗̫͍̰̬̥͇̱̹͉̖̥̣͔̻̗͉̮͍̦̙̣̤̱̺̝̺͍͖̒̆̔́͑̂͊̆̆̍̿͋͌̃̀̆̔̈́̅͂̈̈͂̍̐̔̄̇͊̃̾̆̀͐͋̃̄̇̇̾͛̓͆̂̽̀̍́̽̋͑̋͒̍̇͋̅̀̂͌͋͊̀̚̚̕͜͜͜͝͝͠͠͝͝ͅl̶̡̡̡̧̛̛̛̛̛͕̖̺̼̜͍͙̥̺͔͕̭̦̙̹̫͈͇̲͕̜̻͙̮͈̲͉̪͈͓̫͖̯̬̣̲̦̬̰̣̥̠̣͖̰̯̲̥̞͈̝͙͇̜̟̤͇͔͓̗̯̹̮͚͍̰̦̤̣̐̀́͆̅̈́͌̓͛̐̒̈́̾̌̍̓͒̈̀̐̓̓̋̋̈́̿̀͊͑̌́͗͋͐͌̍̍͂̏̐̌̈́̑̽͛̓̚͘̕͠͠ͅ ̴̧̧̨̡̛̛͎͔̟͖̱͓͚̙͙̪̜̘̰̹͈̪̹͓̗̹̩̹͕̙̲̦̩̳̻̺̜̱̜̪̻͈̳̊̈́͊́̀̀̈̂̀̓̀̓̽̈́̌̏̃̒̔̾̅͒͒͛̀̎̈́̎̀͒́́̓͋̂̄͋̀͛͗̉̐͂̽̈͆̇̈́̉̍̾̌͆̅͗̽͛͌̑̈́͂̈̈́̕̚̕͘̕̚͝͝͝͠͝͠ͅp̵̡̧̨̛̬͎̘͍̬͈̳̻̘͈̬̝̜͙͕̜̼̬̺̯̝̖͚̰̼̜̮̭̠̬̖̰̗͙̙͖̙̫͖̮̟͈̥͈̲̺̘͍͚͉̻̣̫͖̝̯̗̮̝͔͚̙̰̠͔̀̽͋̈́̇̊̃̓̉̏̈́͑̈́̂̎͊̍̇̅͌̂͐̓̊͊̾̿̾̂̓̚̕͜͜͝͝͝ͅr̷̡̧̡̢̢͖͚̲̩̩̝̯̹̟̯͚͕͚̥̥̻͉̬͕͙̭̟̠̗͈̝̝̰͓͎͇̤̬̬̯̘̩̗̪͙̪͎̹̯̩͕͖̜̜̺̼̞̰͇̤̦͋̽̋͊͂͌̐̂͒͆͂͒̔̋̀́̽̎͛̽͋͊̾͒̍͂̚̕̕͜͝o̴̢̡̡̼̙̳̹͎̬͓̬̫͚̣̱̪̪͇̜̺̺̬̟̱̭̻͇̻͈̘̪̻̟̝͈̦̲̲̱̘̭͙͎͉̺̦̤̼͑̄̉͊̋̃́̏̈͑͂̉͛̆̈́͂͑͊̓̿̐͗͂̊̑̕͠͠͝͠ͅs̴̨̡̡̛̹͙͈͎̬̠̺̝̳̳͎̳̥͇̳̭͎͍̳̲̟͖͎͍̤̱̥̜̼͉̙̞̫̱̣̺͎̄͋̄̃̇̐̓͌̑̀̀͆̐̀̀̀̒̃̀̑͂̃͗̈́͋͗͂̇̉̏̓̊̓́̌̑̓̇̾̏̄̔͌̈́́̂̾͒̏̀̉͘̕͜͜͝͝p̵̧̡̡̛̛̛̝̥̞̺̤̬̜͈̰͙͙͚̼͍̹̥̮͔̣͇̮̜̖̳̫̱̝̩̗͙̦͙̙͚͇̩̠̺̟̘̝̣͇͇͙͇̬̝̦̖̻̠̼̣̗͊̓̉̈́̉̿̈̏̒̀͋̑̏̂̆̒̊̒͒̏͋̋̈́̈́́̋̂̒͛̒̌̔̓̉̾̕̚͜͜͝͝ͅe̴̡̧̛͎̬̮̹͎̣͇͈͙̮̻̪͚͙̳̝̯͕̞̟̞͎͖̣͍̯̹͚̦̙̪͈̠̠͈̞̖̭̫̩͈̳͔̪̣̞͇̭͙̱̖͓̠͉̫̗̞̰̺̪̘̘̞͎͕̙͔̖̜̅̑̑̄̈̋͛̏͗̅́̇̓̒͛͂̓̏́͑͊̇̆̑̇̏̑̈́̀̒̿̓͗͋͊̈̍̅̉̈́̂̿̓̕̚̕̚͜͜͜͜͝͝͝͝ͅŗ̷̡̡̡̢̢̢̠̰͔͓̹͙̣̰̝̘̝̥̫̬̣̬͈̺̲̮̙̪͔̲̪̩̼̺̜̟͍͚̗͚̗̙̬͓̙͖̱̪̫͇͖̟̩̠̞͇͎̞͖̠̈́̌̌͛̄͌̌̍́̄͒̓͑͋̎͊̇́̉̄̑͌̔̾́͑̐̎͗̊̈́̾̍̇͊̂̋͛̓̅̊̍͊̂͂̏͒̓̏̚͜͜͝͝͝͝͝ͅͅͅSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
N̵̢̛̛̮̬͙̟̯͚̫̞̻̪̗̩̫̹͓̹̠͖̗͈͙͍͈͔̘̫̣̻̭̙͓̼͖̩͕̻͈̹̯̱̰̦̫̜̋̈́̋̀̌͛̆̈́̊̀̐͂̈́̀̀͑̾̎́̈́̈́̀̓̅̈́̓͆̀͋̈́̓͊̃̊̃̌̑̍̾͗̎̋͋̎̋̾͆̇͊̔̓͌̿͊̍̈́̎̔̚͘̕̕͠͠͠ǫ̵̢̛̛̭͎̝̹̯̱̦̫̣̗̟̙̪̗͉̪̲̪̲̘͎͈͕̭̼̝̟̗̞͇̮̮̱̪͍̙̯̤̪̝͇̱̠̗̫̙̪͚̱͉̞̐̏͐̇̒͒̐̅̇͆̓̈́̾́̎́̾͆̉̒͊̋̀́́̈́́͒͋̊͐̓̎͊̓͌̓͛̎͊̍͛̀̅̉̌̈́͑̓͘͝͝͠͠͝ ̴̧̨̡̢̧̛̺̺̱̝̪̦̖͉̺͎̘̺͔̹̠̗̞̞͚̝̥̲̩͇̭̜̜̫͙̘̮͚͚͇̙̹͙̤̤̗͋̌͊͐̈́́͌͌̒́̎͂͆̈́̊͑̅̏̐̄̈́̑̆͂̾͂̓̀͗͘̕̕͘͜͜͜͝w̴̢̡̧̡̢̨̢̢̛̛̲͚̭̗̮̝͉̼̖̹̘̘͙̞̩̪̠̲͙̲̖͍̦̭̝̪͖͎̼̝̟͔̟̭̫͙͍͓̺̮̙̤͎̭̥̙͇̋̑͐̄̒̃̅̈͛̈́̾̓̐͂̌̐͒̈̎͒́̑̄̔̓̍̂̿́̒̃̏͂͒̂̉̊̀̇͆̍̍̍͐̃̽͘̕͘̕̚͝͝ȩ̸̧͓̥̱̗̮̮̥̤̹͖͕̭͚̣̠͍̪̖͖̺̩̘̝̫̬͍̒̐͊̓͒̈̂͋͐͋͋̏͐̅̆͛̈́̿͊̉͊̈́̐̓̾̊́̒̈̐̀̅͑̾̈̓͒͆̽̿͛̈́́́͒̿̿̕͘̕͘͜͜͝͝͝ä̷̧̨̨̛̻̺̣̠̹̹̯̼̼̤͙̯̗͙̮̲̼̤̗̩͇̳̞͖̱͔̰̭͎͖͎͈̝͈̃̉̈́͗͒́͋̀̊̃̾̉́͂̿̀̎̅͗͊̌̅̀̂̊͝͝͝ͅͅp̴̡̢̨̡̨̡̛̛̛̛̣̬̲̠̬̣̗͎̹̝̪͉͚͔͈̩̠̭͍̥͕͓̱͔̗̼͍̬͕̜̱͎̞̰͎̦̱̘̹̝̠̲͎̝͈̺͖̮̮̲̙̳̩̂̉̓̎̈̀͋̿̒̒̓̈́̃́̀̃̏̎̍̀͌̊̈́̂̐̃̌͛̒̀̽̈́̄͆̈̐́̿̋̎̈̃̃̒̅̉̑͆͐͂̿̍͘͘͘͝͝͝͝͠ͅo̸̧̨̢̧̡̩̟̻̞͈͍͇̯̲̭͈͚͓̤̣͉̬̼͉̗͙̥̻̣̫̖͍̹͙̹͖͈̳̭̦͇͇̫̤̠̟͇̖̭̳̮̺̹̲̹̥̣͖̫̭͉͉͚͙̯͔̮͉̥̔́̂̔͌̄̈́̓̅̀̉͊́̃̾̍̂͗̽͌͊̉̓͋̀͗̄͐͌̅̽̏̒̆̆̄̈̑̕͘̕̚͜͝ͅͅͅn̷̢̛̜͕̗͖̯̼̰͎̙̝̟̖̯̠͕̹̜͎̠͉̲͇̭̘̥̫̰̰̗̼̅̈́̋̎̀̐̄̆͋͒̃͊̓̀̄̃̊̇͂̓̌̓̀͒̈́͂͂̓́̒̅̑̌̍̐̅̀̀̃͊̈́́̾̀̄̒͆̐̈́́̌͠͝ ̴̧̧̢̧̢͇̯̼̰̝̩̻̜̭̱̠͈͉̙͕̳̺̩̳̥̪̜͉̦̲̙͓̹̳͓̩̰͚̮̺͎̥͓̪͔̠͕̳̹͇̤̤͙̭̣̼̗̩̘̩̳̯̣͙̰̻́̉̋̔͐̀̌̎̀̀̄̈́͛̊͒̽̀͆͒̉̂̅̉́͒̊̽͗̃͂̔̅̒̓̾͂̋̊̃͂̆̽̌̚̕̚͜͝͝͠ͅͅt̴̢̡̧̨̨̡̢̛̰̣͍̜̲͈̯̙̤͙̣̠̯̪̗̳̬̻̟̱̼̬̀̽̔͐̓̓̾̂͌̿̂̈́̓̊̈́̈́̒͂̈́̓̓̽̇͊̂͂̿̽̄̀͛́̊̏͐̓̈̄͊́̇̏́͛̈̒̀͑͂̅̇̅̆̑̐̒̅͘̚̚̕͘̚͜͠͝͝͝h̵̡̡̧̧̨̛̛͕̹̯̯̯̠̻̹̟͉̜͙̱̼͉̙̠͈̲̯͖̞͚͍̤͖͉̲͍͕̻̭̟̫̣̭̙͔̮͚̮͔̣͇̜̥̙̞̞̹̗̲̬̞̭̭̘̜̤̥͔̬͉̲̬̟̖̙̱̍̒́͆̎̍̑̍͋̃̌̒̃̎͐͋̊͗̍͒̎̊̀̎͂̈́̐̓̉̆̎̆̊̎͊̅̈͌͛̾̒̏̈́̍͒͘̚̚͘̚̕͜͜ͅͅą̶̢̧̢̨̨̛̛̟̗͕̣̤̺͍̲͓͙͓͕̗̖͔͍̯͖͙̘̦̙̩̼̹̤̝̲͇̥̻̙͔̬͙̼͙̟̬͚̯̜̼͉̞̈́͛͗̌́͒̈̊̎̊̿̓̈́͐͛́̎̽̈́̿͗̊̂͋͛̿̄͋͒̾̒̌̏̈́͌͑̉̓̏̈́̚̚̚͘͝͠͠͝ͅţ̴̡̨̢̞̜̮͚̘̺̫̝̙̦̦̙̫̼͚̹͉͕̥̬͈̲̹̹̖͔̠̝̻̠̦̳̗͚̤̯̣̭̠̠̼̭͓̱̝̯̰̣͉͕̝̜̲̎̎̄͗̌̂͑̎́͊̐͛̅̋̈̾͌̊͐͋̽̈́̊̓̇͑̿̅̀̓̿̾̓͒͋̊̓͆́̎̾̾̕̚͠͝͝͝ͅͅ ̴̨̡̹̖̹̺̼̟̜͕̜̟̣̳̝̯̠̯͈̻̤̲̯͉̲̫̝͓̮̠̘̬̠̩̣͖̮͕̳̞̦̣͉͇̂̅̏̑̍̎̀͐̍͊̒̋̆̎̓͌̀͊͒͐̽̈̈́̒̔̓̒̐̽́͂̓͐̔̕͜͠͠ͅĭ̸̧̧̧̧̢̡̨̗͉̬͇̝͎̪͇͉͓̼̱͙͎͙̰̗̹̗͈̝̤̞̺͉͔̹̼̜͕̲̪̘͚̝̞̳̼̠̺̻̠̺̠̗̘̰͍̼̝͇̯͎̫̺̰̦̮̝̩̩͍͈̟̯̻͈̪̬͈̯̄̎͌̇͊̅̃͒̍́̓̉̒̽̐͐̀̿͆̆͆͆̈̂̊̾̅̿́̋͑̽̃͋̀͐͆̅̊̀̚̕͘̕͘̕͝͝͝͠͝͠͠s̷̨̢̧̨̨̨̛̥̬̺̲̝͉̤̝̠͔̬̠̺̫̮͍̘͔̺̣̜͖̥͉̮͎̘̱̹̟̞̮̟̺̫͛́͐͆̋̈́́͒̅͛͒̃̈̈̉͂̊̒̐̌͗̽͊́̓͂̇̔́̾̉̐̑̑̏̑͗͌͐̄͑̕͘̕͘͜͠͠ͅ ̷̡̡̡̨̛͖̬̮̠̙͓̪̩͍͈͉̤̖̭̪͍̬̼̲͍̟̫̭̠̭̠̣̥̱̯̱̫͉͔̟̼̜̲̥͙̳͚̥̫͖͇̊̾͊̈̉̑͑̔͛̏̅̎̊͆̎̋̽̒́́̈̒̓̊̍͛͑͂̀̿͊̉̉̃̈̆́̓̽̓̾̓̈́̄̓͗͋̍̌͆̐̀͛͜͜͜͝͝͝ͅf̵̡̧̡̡̡̤̪͈̯͇͚͎̞̞̻̘͎̪͇̖͙̪̬͙͓̳̤̝̠͉̞̯̭̟̝̬̭̘̳̣͙͛͒͂̓̇̓̓͂͛̐͐̎̀̂́̓͗̌̒̌́͊̓͒́̿͑̇̊̿̉̋̈́͌̑͐͑̔͑͒̆́̓̈́͂͘͘̚͜͜͝͝ͅͅͅͅò̵̡̧̢̢̡̞̙̳̪̠̜̤͈̪̺̜̻͉̼̘̮̟̘̬̖̦̣̼̗̘̹̲͓͕̘̼̙̝͗̀͂̆̄̽̅͗͐͐̈̈́͗͊̿̐͋̅̏̈́̏͛̈́̊͗͗̒̄͐̂͌̓͋̐͌̋̏̒̀͂̅̏̋̔͒̓̓̈́̉̽̀͒̀̀͘͘̕̕̚̕̕͝͝͝͝͠͝ͅͅŗ̸̢̛̟̫̝̬̤̤̞͕̰̠̪̩̦͇͔̲̦͕̭̱̻͍̪̤͙̰̬̳̜̟̮͂̎̎̅̑̐̋͊̔̓͐̓̍̏͂̀́̂̈̔̓̓͗̆̏́̈́̈́̆̾͗̐̈́͐̈́̀̀̾͠͝͝͝͝m̸̢̢̢̨̧̛̛̫̦̠̖͙͔̞̬̣̮͕̝͕̦͙͇̘̹͙͈̱̲͙̱͕̤̬͖̘̤̙͕̩͎̜͉͉̘͕͖͚͓̰̙͓̖̪͙̭͈͈̙̺͙̯̣̬̦͇̟͖͚̟̯̀͐̈́̈́͒̋̽͂́̂̑̅̒̽̄̀͂̌̔̍͑̈́̋̈́͂̆̽̅̈̉́͐͋̐͐̾̒́̾̓̍͐̄̈́͆̂̂͌̄͋̀͌̈́͑͘̕̚͜͝ͅͅḙ̸̡̧̧̡̛̛̱̯̲͉̬̹̫̭̜̮͈̝̠̠̪̲̮̰̺̱͎͔͙͕̺̼̙̙̞̫̭̝̞̯̙̖̠̫͇̄̊͆̀͒̈́̒̓́̅̀̍̉́̌͒̉̅̃̀̍͂́̉̄͌̈̎̌̇̈̋́̍̈́̐́̈̌̆̃̅̈̀̂̅̽̃̐̚͘̚̕͘͜͜͜͝ͅd̸̢̡̡̧̢̛̛͇̳͎͚̥̗̜͓̠̙̖̺̙͚̹̘͈̬̞͎̬͈̲̹̯͔̣̙̱̞̬̠̮͖̝̬̱̣̩̼̗̜̤̹̯̃͂̋̊̑̀̉̐̓̐͐̆̅͋͛̂̓̀̍̈́̔̽̄͒̋͗́̓̂̍̀͛̾̏̌̅̔͒̊͊̽̽̉̀͑͋̾̀̊̉̏̂̈́͊̊͒̀̆͊̐̏̚͠͝ͅ ̴̢̡̧̢̨̧̛̛͍͎̩̻͉̗̤͓̰̘͕͕̤͖̙̠͕͕͔͉͉̯̫̝͓̮̬̲̯͚̲̬͉͈̮̳̼̩͎̯̤̟͕̰͉̆͛̔̃̏͂̂̆͊̽͗̋̽́̋̈́̄͑͑͊͛͐̋̏̽̔̒̌̌͗͛̕̕͘͜ͅą̸̢̢̨̧̛̛͚̲̜͉̙̬̱̘͙̖̣͕̘̥͚̮͎̥̞͓͔̖̫͚͈̗̱̦̤͕̳̪̻̳̭̮̱̖̝̦̥̺̭͕̪̩̗̤̞̞͕̠̹͆͌̌́̍́̾͐̈́̾͛̀͛͂͛̀̉̾̃͗̂̔̎̐̒̈̇̏̄̊̔̈́͊̍͒͑̄̈́̒̾̐͂͆̌̐͗̃̈̒̆̍̒̏̅̕͘͘͘̕͘͘͜͜͝͠͝͠͝͝͠͝ͅͅg̴̨̧̡̢̧̧̧̢̨̧̧̨̪̬̗̟̣̮̤̗̞̖͉̗̦̗͍͙̬̙̤͓͎̗̜̰̞͇̥̞̻̭̗͈̳̮̭̻̹̲̳͔̞̥̰̦̦̥̤̤̬̳̝̝̬̯̯̻̭̈̅̂̐͗̀̈́̃̀͛̾̔̾͒̌̿̅̍̆̓̿̓͌͗́̈͊̏̅̅̈́̄́͑̈́̕͜͠͝ͅͅͅͅą̵̢̨̲̪͙̗̪̭̣͕͕̼͍̥̣̼͎̮͙̮̳̦̬̜̤͇͈̟̱̖̤̼͓̦̘̦̖̤̜̫̞̦͉̤̝̋̿͑͒͛̇̇̿̓̍̊͊̂̄̈̔̈́͋̋͛͆̀̅̏̈́̓̇̎̀̇̈́́́̾͛́̓̄̄̈́̎͗̑̃̾̓͋̂̑͂̈́͌͑̈́̔̏͒̉̑̐̀́̏̄̍̇̉̑̀̓̄́̚͘͘͝͝͠ͅi̶̡̢̧̛̗̳̠͈̞̖̦̻̰̥̬̞̠͖̞̦̱͖͈̻͇̘̟̞̳̫̙͇̮̪̥̗̲͙̯̬͇̯̮̮̤̦̼̒́̓̄̋̂͋́̄̍̀̓̈͆̎͂̔̓́̉̄̋̉̃̊̔̆͐̄͘̚̕̕͜͝͝͝͠͠ͅņ̶̢̨̢̧̧̨̛̛̛̞̥͔͎̭͎͕͇͚̥̫͙͔̘̩͇͙̪̝̘͉̟̖̤͉͕̤̥͖̪͔͇̹͕̹̙̮̤͍̞̝̬̤̩̘̼̘̹͚̪͙̮̫̝̼̟̺̳͍̭̫̯͈̣̔͊͒̽̃̃̉͛͋̿̃̂́́̀̈͂̍̄̈̀̃̏̆̓̀͊͊͌̒͑̎̅̈͐̓̚͜͜͠͝͝ͅs̴̨̛̤̤̹̪͖̱̠̫͉͙͔̘͓͖̖̻̣̲̺͈̺̣͉̖͙̤͕͕͙̫̆́͂́̒̿̈́̏̀͂̇́͊̄̌̄͋͑̄̒̔͆͗̈̈́̔́͐͒̂́̈́̐́͐̾̈́̈͂̎̊͊̄͆̈́̄͌͂̿̒̋̅̎̑͒̔͑̌̇̍̌͂́͘͘̚̕̕̚͝͠͝͝͝͝ͅt̷̨̨̢̡̛̛̛̟͍̗͙͈̼̝̱̺̫̝͚̰͔̤̤̰͕̣̗͈͍̼̝̞̱̞͈̟͇̗̗̖͕̯̪̖̩̙͚͈̩̝͇̪͙̺͖̬̬̝̿̅̋̋̍̐̃̐̅̂̀̀̉͛͑̅̏̐͌̀̑́̎̓̂̿́͊̐̈́̾̾̔̌̂̊̒͗̇͗͂̾̀̌́̓̄͋̎͂̿̊͛̊͛̑̕͘̚̕̚͜͝͝͝͠͝͠͝͝͝ͅ ̵̢̨̡̧̡̡̧̠̣̻̯̘̘̥̪̮̮͙͚̰̜̗̦̥̟̪͕̱̱͔̜͍͔͈͇̰̞͈͇̤̖͔̜̗̗̣̭͔̻̻̰̯̦͑͂͆͂̍͒͊̿͆̈̃̿̄̉̾̋͌́̎́̀͋̇̒̈́̊͛̆̀̄͋͗̆̄͐̆̈́͐̀̐́͋͒͋̀͂̎̐͋̆͋̔̈͊̂̍͊̓̆͘͘̚͘̚̕̕͘͝͝͝͝ͅͅͅͅt̶̢̨̢̧̢̢̛͉̟͇͓̮̬̺̥̭̺̱͓̗̭̠̣͉̪̙̦̹̪̟̘̱́̄͆̈͒͌̌͋͌̏͂͑͑́̋͌́̊͊̉́̋̈̈́̈̀̊͗̎̀̑̈͆͒́́̀̅̀̇̄͑͆̋̏̀́̈́͋̒͒̋̀̿͑̓͗̑̔̑̽̓̍̓̓͛͛̃͊̀̕̕͘͘͜͝͠h̶̢̛̛̛̜̝̥̣͓̼͖͎̫̫͈̥͚͓̤̻͉̫̖̤̥͍̱̝̜̞͈̟̻̗̪̄̑̾̃̆̈́̇̑̊̈́͛̽̆̄́̾̄̆̒̉̃͑̓̆̍̄̉́̔͐̏̓͋̌̆̔͋̋͐̈́̒̔͐͗̾͊͒̐̽̉̈́͗̾̑̒̚͘̕͜͝͝͝͠ë̷̢̡̡̡̨̧̧̛̛̛̳̘̬̩̤̬̳̭͓̳͍̞͎̮̪̩͎̯̟̰̭̗͍̻͉̺̤̻͍̳͍͉͓̬̯̱̩̬́͂̉̀͊͂̈́̍̃̐̀̔͐̊̌́̋̌̏͒̍͛̒̈́́̐̉̂̉̄̓̓̍̈́́̊͌͆̎̑̽́̅͒̅͆̒̆̇̿͛̏̈́̈́̉͗̈́̕̚̚̕͜͜͜͜͜͠͝͝͠͝͝e̸̡̨̛̛̛̛̛̛̯̠̻͎͍̹͎̠̣̱̻̦͚̝̦̮̘͇̥̦̰͕̼̙͇͇͍̳͉̯̘̪̽̆̏͂̎̿̓̀͋͋̐̂̑͆̒̏̉̀̊̒͒͛͒̍̒̿͂̏̇̇̍͊̔͂́̀̌͑̆̃͛͆̂̈̉͘͝͝͠͝͠ ̷̨̧̢̢̧̞̙͖̺̹̺̜̙̪̘͈̗͕͓̝͎̹͈̹͚̜͎̳̝̩̜̦͕̝̗͔̞̺̙͎̥̱̼̮̟͚̦̹͗̇́̄̿̓̈́͑͂͗̉̋̓̂̐̌̆͒̇̊͗̐̏̐̑̏͗͆̒͂̋̓̈́̋͐́͗̎͆̐̆̔̀̑̈́̌̑́͆̓͘̕̚̕̕͜͠ͅš̶̢̡̡̧̨̛̛̟̼̭̟̮͈̰͍̙͉̗̝͍͖̠̞̺͍̜͈̣̖̝̺̤̩̹̗̟̞̪̻̦̙̗͓̳̣̫͓̫̬̣̳̬̥̲̜̲͒́̒͌̓̂̀̉͂̀͒͋̏̑͒̌͆̂͊̊̓͛̈͗̓͂̂̋̆͑̈́̾̒͛́́̈́̓̉̓͋̏̃̊͑̄͋̑́̄͊̃̋̎̎̔̈́͗̓̈̏̔͑͗̂̈́̚̕̕͜͜͜͝͠͠h̸̨̧̼̳̫̜̥̭̫̖̪̥̲̹̦̮̞͇̜͙̘͕̗̭͍͖̼̞̣͔͚͓̗͇̳̙̰̯͈̠̹͎͕̠̞̖̹̪̣͖̩͎̲̥̫̱̣͓̳̖͖̤͕̼͇̞͓̻̪͛͐͒͌̐̇͗̊͋̿̍͗́͑̉̃͐̅͋͊͛̏͒̐̈́̾̽̕̕͘̕͜͜͝ͅͅͅͅą̵̢̡̛̜̦̜̞̤̖͔̹̣̙̞̖̟͍̥̠̼̣̭̲̯͚͇͎̱̞͇̰̗͈̹̜͔̜̼͖̗̀̈́̇̀̌̀̈̎̍̈́̔̅̃͒͋̔̽͛͊͋͊̐͗̏̋̋̓͂̂͑̍̓́͗̊̊̏̅̈͊̓́̃̃̀̈́͊̎̐̆̕͜͝͝͠͠͝͝ͅḻ̸̨̨̧̡̧̧̧̧̨̛͚̻͓̱̼̩̹̗̝̲̳͉̬̲̻̗̫͍̰̬̥͇̱̹͉̖̥̣͔̻̗͉̮͍̦̙̣̤̱̺̝̺͍͖̒̆̔́͑̂͊̆̆̍̿͋͌̃̀̆̔̈́̅͂̈̈͂̍̐̔̄̇͊̃̾̆̀͐͋̃̄̇̇̾͛̓͆̂̽̀̍́̽̋͑̋͒̍̇͋̅̀̂͌͋͊̀̚̚̕͜͜͜͝͝͠͠͝͝ͅl̶̡̡̡̧̛̛̛̛̛͕̖̺̼̜͍͙̥̺͔͕̭̦̙̹̫͈͇̲͕̜̻͙̮͈̲͉̪͈͓̫͖̯̬̣̲̦̬̰̣̥̠̣͖̰̯̲̥̞͈̝͙͇̜̟̤͇͔͓̗̯̹̮͚͍̰̦̤̣̐̀́͆̅̈́͌̓͛̐̒̈́̾̌̍̓͒̈̀̐̓̓̋̋̈́̿̀͊͑̌́͗͋͐͌̍̍͂̏̐̌̈́̑̽͛̓̚͘̕͠͠ͅ ̴̧̧̨̡̛̛͎͔̟͖̱͓͚̙͙̪̜̘̰̹͈̪̹͓̗̹̩̹͕̙̲̦̩̳̻̺̜̱̜̪̻͈̳̊̈́͊́̀̀̈̂̀̓̀̓̽̈́̌̏̃̒̔̾̅͒͒͛̀̎̈́̎̀͒́́̓͋̂̄͋̀͛͗̉̐͂̽̈͆̇̈́̉̍̾̌͆̅͗̽͛͌̑̈́͂̈̈́̕̚̕͘̕̚͝͝͝͠͝͠ͅp̵̡̧̨̛̬͎̘͍̬͈̳̻̘͈̬̝̜͙͕̜̼̬̺̯̝̖͚̰̼̜̮̭̠̬̖̰̗͙̙͖̙̫͖̮̟͈̥͈̲̺̘͍͚͉̻̣̫͖̝̯̗̮̝͔͚̙̰̠͔̀̽͋̈́̇̊̃̓̉̏̈́͑̈́̂̎͊̍̇̅͌̂͐̓̊͊̾̿̾̂̓̚̕͜͜͝͝͝ͅr̷̡̧̡̢̢͖͚̲̩̩̝̯̹̟̯͚͕͚̥̥̻͉̬͕͙̭̟̠̗͈̝̝̰͓͎͇̤̬̬̯̘̩̗̪͙̪͎̹̯̩͕͖̜̜̺̼̞̰͇̤̦͋̽̋͊͂͌̐̂͒͆͂͒̔̋̀́̽̎͛̽͋͊̾͒̍͂̚̕̕͜͝o̴̢̡̡̼̙̳̹͎̬͓̬̫͚̣̱̪̪͇̜̺̺̬̟̱̭̻͇̻͈̘̪̻̟̝͈̦̲̲̱̘̭͙͎͉̺̦̤̼͑̄̉͊̋̃́̏̈͑͂̉͛̆̈́͂͑͊̓̿̐͗͂̊̑̕͠͠͝͠ͅs̴̨̡̡̛̹͙͈͎̬̠̺̝̳̳͎̳̥͇̳̭͎͍̳̲̟͖͎͍̤̱̥̜̼͉̙̞̫̱̣̺͎̄͋̄̃̇̐̓͌̑̀̀͆̐̀̀̀̒̃̀̑͂̃͗̈́͋͗͂̇̉̏̓̊̓́̌̑̓̇̾̏̄̔͌̈́́̂̾͒̏̀̉͘̕͜͜͝͝p̵̧̡̡̛̛̛̝̥̞̺̤̬̜͈̰͙͙͚̼͍̹̥̮͔̣͇̮̜̖̳̫̱̝̩̗͙̦͙̙͚͇̩̠̺̟̘̝̣͇͇͙͇̬̝̦̖̻̠̼̣̗͊̓̉̈́̉̿̈̏̒̀͋̑̏̂̆̒̊̒͒̏͋̋̈́̈́́̋̂̒͛̒̌̔̓̉̾̕̚͜͜͝͝ͅe̴̡̧̛͎̬̮̹͎̣͇͈͙̮̻̪͚͙̳̝̯͕̞̟̞͎͖̣͍̯̹͚̦̙̪͈̠̠͈̞̖̭̫̩͈̳͔̪̣̞͇̭͙̱̖͓̠͉̫̗̞̰̺̪̘̘̞͎͕̙͔̖̜̅̑̑̄̈̋͛̏͗̅́̇̓̒͛͂̓̏́͑͊̇̆̑̇̏̑̈́̀̒̿̓͗͋͊̈̍̅̉̈́̂̿̓̕̚̕̚͜͜͜͜͝͝͝͝ͅŗ̷̡̡̡̢̢̢̠̰͔͓̹͙̣̰̝̘̝̥̫̬̣̬͈̺̲̮̙̪͔̲̪̩̼̺̜̟͍͚̗͚̗̙̬͓̙͖̱̪̫͇͖̟̩̠̞͇͎̞͖̠̈́̌̌͛̄͌̌̍́̄͒̓͑͋̎͊̇́̉̄̑͌̔̾́͑̐̎͗̊̈́̾̍̇͊̂̋͛̓̅̊̍͊̂͂̏͒̓̏̚͜͜͝͝͝͝͝ͅͅͅ
Racist. :sssquote:
Oh oké. ;ssSquote:
Nee.quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:26 schreef Modus het volgende:
Zeker een Fokker heheheeh ueeheheuuuhe ehe![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Jullie moeten gewoon normaal doen.quote:
'Pee' hmmmmmhmmm.quote:
super interessant zeg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)mes-starting-16.html
2 jaar cel voor pedofiel(v)!feminazi!![]()
Kkvogel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt he.
Chlochlo be like
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Definieer normaalquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon normaal doen.
Jeetje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
2 jaar cel voor pedofiel(v)!feminazi!dubbele standaard!!![]()
#kriozouquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
2 jaar cel voor pedofiel(v)!feminazi!dubbele standaard!!![]()
Nee, doe normal.quote:
Ik mis Zosk.quote:
Ik snap de Clooney eens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=125lu88&s=8
Sala gespot
Deze stond bij 'afbeeldingen die ook de moeite waard zijn':quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=125lu88&s=8
Sala gespot
Jezus, wat slecht dit.quote:
Ik snap 'm ook niet, zal wel een slechte paint zijn van iemand die een topic opende over bier zuipen in de trein.quote:
Haten op remqo paintsquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook niet, zal wel een slechte paint zijn van iemand die een topic opende over bier zuipen in de trein.
Was ik al niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haten op remqo paints! Jij bent mijn vriendin niet meer
Jij mist die kleine wokgarnaal ook, geef maar toe.quote:
Wat valt er te missen aan 90% "quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij mist die kleine wokgarnaal ook, geef maar toe.
Laat mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat valt er te missen aan 90% "" posts?
Jij root wel voor rare vogels, met je #TeamDima.
Mort dappere strijder.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie moeten eens buiten deze SC komen
Wil je dat echt?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie moeten eens buiten deze SC komen
Wat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn parel van een KLB-topic niet gelezen hebben.
cquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat je mijn parel van een KLB-topic niet hebt gelezen, dat zie je toch staan of wat?quote:
Deze man weet meteenquote:
Wss haalt ze toch alleen de spelfouten eruitquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wss haalt ze toch alleen de spelfouten eruit
tl;drquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geef link dan, doedelzakscheet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat je mijn parel van een KLB-topic niet hebt gelezen, dat zie je toch staan of wat?
[..]
Deze man weet meteen.
Wij moeten een baby maken. Mijn looks en jouw gamequote:Op woensdag 19 maart 2014 01:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Korte metten maken met die sma's, take notes Modus en Mortaxx.
Wist niet dat je boos werd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Flikker op man, je klikt maar op m'n username en klikt het topic aan.
Ja, die zweed van 'm vind het niet leuk dat ie op FOK! zitquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij mist die kleine wokgarnaal ook, geef maar toe.
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd.
Ga nu lezen.
Want?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, die zweed van 'm vind het niet leuk dat ie op FOK! zit
Alsof ze die kan lezenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Komt door jou, al die fotos die je naar em stuurt :SSs
Stuur alleen maar jouw foto's door. :ssSquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Komt door jou, al die fotos die je naar em stuurt :SSs
Weet niet precies, vond het ook niet leuk dat ie op FB in een chat zat met mij en wd enz.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet precies, vond het ook niet leuk dat ie op FB in een chat zat met mij en wd enz.Zal wel.
Dat begrijp ik dan weer volkomen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet precies, vond het ook niet leuk dat ie op FB in een chat zat met mij en wd enz.Zal wel.
Gelachen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik neuk jullie allemaal de moeder
Zou ook jelly worden dan hoor :$quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stuur alleen maar jouw foto's door. :ssS
Waaauwquote:Op woensdag 19 maart 2014 02:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Best wat orgies gekomen van die gesprekken daar anders :squote:Op woensdag 19 maart 2014 02:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waaauwalsof daar ooit iets in gebeurde haha.
Nou nou nou " best wat " net 4x ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2014 02:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Best wat orgies gekomen van die gesprekken daar anders :s
Fysiotherapeuten weten niks. (srs)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja zie je. Bijdehante neus die nicht van mijn vriend.
Had die discussie gister maar zij is zo'n volhardend typetje. ''Nee hoor deadliften doet alleen maar wat voor je rug'' ''Nee hoor dat is niet waar, deadliften is alleen voor je rug''
''Nee hoor ik heb er toch voor geleerd?!?''
Ze is fysio.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
oKE HEB BULLIT OP NU NAAR GYM. REPORT VOLGT OVER 1,5 UUR
quote:
en nu de lakens verschoont?quote:
quote:
nachtmerrie en in je bed gepoept van angstquote:
Kk domme fysioquote:
Dat je ging uithuilen bij haar?quote:
Oh snaar geraakt, sorry.quote:
Waarom?quote:
Ja. Toch?quote:
niet veel om aan beet te houdenquote:
Nee.quote:
Verwarrend zo in de ochtendquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je doet het expres hetijd voor koffie
quote:
gadverdammequote:
Met of over?quote:
quote:
Naughty hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:01 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ik droomde over haar dat zij met mij was dus.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:01 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ik droomde over haar dat zij met mij was dus.
ict en 4e kunnen nergens echt goed met elkaar overweg he?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hallo ict afdeling?
Met 4E...
And so it goes on and on..
Ja, we moeten een plan opzetten, I knowquote:Op maandag 17 maart 2014 19:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dqod heeft me beloofd nog eens te helpen een meet te organiseren, maar het komt er maar niet van
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, we moeten een plan opzetten, I know
Niet slaan
Dat was het, doei
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hallo ict afdeling?
Met 4E...
And so it goes on and on..
Ik ben dol op de ICT afdeling, geen idee of dat wederzijds isquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ict en 4e kunnen nergens echt goed met elkaar overweg he?
Oh .. ik had dus net Jezus -Maria aan de telefoon.quote:
5 aprilquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, we moeten een plan opzetten, I know
Niet slaan
Dat was het, doei
wat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh .. ik had dus net Jezus -Maria aan de telefoon.
De grap was dat ik wise aan de telefoon had, maar nu ik hem moet uitleggen is de grap geen grap meerquote:
snap dr geen kut vanquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De grap was dat ik wise aan de telefoon had, maar nu ik hem moet uitleggen is de grap geen grap meer
Morgen 21 graden.
Veeg me op.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De grap was dat ik wise aan de telefoon had, maar nu ik hem moet uitleggen is de grap geen grap meer
Morgen 21 graden.
Veeg me op.
Oke Limburg.quote:
quote:
Verkeerd bezorgdquote:
1.4% de ing gr grquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wauw we ontvangen nu 1,3 % rente ipv 1,2 % ...
Hier ga ik van op vakantie hoor..
Gr gr de rabobank
de envelop was nie eens blauwquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verkeerd bezorgd
Met vriendelijke groet,
Sandd
NSDAPquote:
Ik ben geen mens?!quote:
?quote:
Jij bent de cavia en kfc godin tochquote:
Godwinnetjequote:
Oh jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jij bent de cavia en kfc godin toch
Oh het is andersom.. 1,2 ipv 1,3quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
1.4% de ing gr gr
wel even gerichte reclame ontvangen
Zou dat ook doen.quote:
Jij zou afgekeurd worden voor mamaschap hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou dat ook doen.
Moeten ze maar een keer normaal doen en niet zo kinderachtig
ik weet nog wel dat ik van DSB 5% kreegquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroeger was het 2,1 % rente![]()
Dan spreken we over 2011
Gelukkig welquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij zou afgekeurd worden voor mamaschap hoor
Allemaal de schuld van de regering!! Beloven van alles maken niets waar, en verdienen veuls te veulquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroeger was het 2,1 % rente![]()
Dan spreken we over 2011
Ik kan het beter er van afhalen en wachten tot het zich vanzelf in mijn oude sok onder het bed vermenigvuldigdquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik van DSB 5% kreeg
Oke Riaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de regering!! Beloven van alles maken niets waar, en verdienen veuls te veul![]()
Gr gr
De gemiddelde huisvrouw op snoetboek
4e 2.0 NU met extra 2cm lengte!!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig wel
4E 2.0 zou niet goed worden ontvangen op deze aard
quote:
quote:
en de hontquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Sowieso zouden mijn kinders groter zijn dan dat ik ben
Kan niet anders.
quote:
Wijsneusquote:
Niet aan minoes de kadquote:
Terecht ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Per 2015 gaat de chipknip weg .. wtf
quote:
Kaddenquote:
hoe moet ik dan betalen in de kantinequote:Op woensdag 19 maart 2014 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gebruik ik nooitquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik gebruikte dat ding alleen in de kantine van school.. verder eigenlijk nooitquote:
Zulks een papzakkenquote:
Heb dat dus echt nooit gebruikt eh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruikte dat ding alleen in de kantine van school.. verder eigenlijk nooit![]()
fijn dat er over zulke dingen goed na gedacht wordt.
Wat gebeurde erquote:
Echt he? Ik zat ook echt zo van.....uhm....ok....laatmaarrrr.. En de vriendin van de neef van m'n vriend zat er ook bij (die traint ook) en zij zei hetzelfde als ik dus de hele tijd, maar die fysio dus ineens ''ik heb er toch voor geléééééérd???'' Ok.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kk domme fysiozelfs als je niks van fitness weet kan je met je anatomische kennis toch beredeneren welke spiergroepen je gebruikt
vroegah op school omdat je de kopieerapparaten en koffie automaat er mee kon betalen. daarna nooit meerquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb dat dus echt nooit gebruikt eh.
Hahahaha ja dat is de grote fout in dezen iddquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat ding zit al bijna aan zn max veerweg
ook gelijk een post van veer eronder hequote:Op woensdag 19 maart 2014 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat is de grote fout in dezen iddveerweg, hoe durven ze ja
Toeval hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ook gelijk een post van veer eronder he
145 jaar geleden dusquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah op school omdat je de kopieerapparaten en koffie automaat er mee kon betalen. daarna nooit meer
Ga eens naar huis of zoquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben aan het mens erger je nieten op school nu
Wij hadden daar een aparte printpas voor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah op school omdat je de kopieerapparaten en koffie automaat er mee kon betalen. daarna nooit meer
Volgens mij had ik daar ook een aparte pas voorquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij hadden daar een aparte printpas voor.Moest je daar wel eerst geld op zetten enzo, maar met m'n pinpas nog nooit dat chipknipzooi gebruikt. Gewoon cash betalen toch, want illuminati.
Kan het plaatje niet zien, maar ik had een varken als spaarpotquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen de ING nog postbank was 4ebe haar centjes nog in de spaarpot deed
[ afbeelding ]
Echt hoor, lekker omslachtig allemaal.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar ook een aparte pas voorik geloof mijn schoolpas ...
Wat een horror..
Maakte die van mijn bro altijd open met mijn pas en jatte rijksdaaldersquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen de ING nog postbank was 4ebe haar centjes nog in de spaarpot deed
[ afbeelding ]
pennie rekeningquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
Easy Blue.Met dit ding ook:
[ afbeelding ]
Opa.quote:
Hahaha deze jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Was na mijn tijdquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je je eet michelin 5 sterren. Skere broodje gezond man ga spelequote:Op woensdag 19 maart 2014 11:22 schreef VeerEli het volgende:
Bohh, donders goed ontbijt; volkoren stokbrood met gebakken ei met courgette en kaas en avocado er bovenop gepleurd. COME AT ME
had geen postbank rekeningquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik kan me nog herinneren dat ik er ook zo'n boekje bij kreeg met overschrijfkaarten. Had jij die ook?quote:
Haha.quote:
neequote:Op woensdag 19 maart 2014 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier net aan een bakje pleur, maar ik vind het niet te drinken![]()
Ze moeten gewoon overal DE automaten neerzetten hoor.
Alles beter dan deze meuk..quote:
quote:
Nog ergerquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles beter dan deze meuk..
Beter openen ze een Starbucks vestiging hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |