Van die kneuzen die naar het Oostblok gaan om daar een vrouw te zoeken om mee te kunnen trouwen.quote:
Jij moet echt stoppen met drugs.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Al snap ik z'n klacht wel, zingen in films.
ben nuchter assfuckquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij moet echt stoppen met drugs.
Het is een Disney-film.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Al snap ik z'n klacht wel, zingen in films.
Niet liegen tegen mij.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er nu toch!
We hadden zondag verjaardag van m'n neefje eh. Hartstikke leuk alles dit dat, appeltaart gebakken ook nog. Was helemaal kapot aan het eind van de dag. Hoe doen ouders dat.
Kwam hier pas vorig jaar achter. Door Chloroquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Modus het volgende:
Zeg Chlochlo.... staat me iets van bij dat als je een woord als één als eerste woord gebruikt, dus met een hoofdletter, dat dan die eerste E geen accent krijgt, of ben ik in de war met iets anders...
#justmurthingsquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef Murdera het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie vergeten te ademen in je slaap en dan wakker schrikt en even niet weet wat er aan dr hand is tot je doorhebt dat je een enorme behoefte aan zuurstof Hebt?
#durftevragen
Jammer, wilde vragen of je met mij De Kleine Zeemeermin wilde kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Disney of niet, dat hoort gewoon in een musical ().
Godsammequote:Op woensdag 19 maart 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van die kneuzen die naar het Oostblok gaan om daar een vrouw te zoeken om mee te kunnen trouwen.
Haha.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]@ !
[..]
Kwam hier pas vorig jaar achter. Door Chloro.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
alleen hij prikte in m'n zij en daar kan ik dus niet tegen eh.
U srs?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kwam hier pas vorig jaar achter. Door Chloro.
Ja en zweten, zever over je wang en je ruikt de ontbinding als je weer naar lucht hapt. En een volle blaas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef Murdera het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie vergeten te ademen in je slaap en dan wakker schrikt en even niet weet wat er aan dr hand is tot je doorhebt dat je een enorme behoefte aan zuurstof Hebt?
#durftevragen
Volgens mij weet ik welk filmpje je bedoelt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godsammedoet me denken aan een filmpje van een gozert die een scammailtje kreeg van een Russin en geld overmaakte omdat ie dacht dat ze echt kwam
All for the money die oostblokbitches.
Wow, nat geworden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tuurlijk.Dan wrijf ik zachtjes over je buik terwijl jij aan het zwangerschapsgymnastieken bent.
Alleen wij tweeën? Sorry, ik blijf liever vrienden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer, wilde vragen of je met mij De Kleine Zeemeermin wilde kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |