Nee, mijn moeder kan dat veel beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lief. Maak je ook wel eens perzisch voedsel? Wat dat ook moge zijn
Ja joh, heb je de film Junior nooit gezien?!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ik babies maken?????? Wow, my life in ruins.
Reden des te meer om het te leren toch.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder kan dat veel beter.
Wowwwww, wil jij mijn danny devito zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja joh, heb je de film Junior nooit gezien?!
Sneeuw film?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:58 schreef Murdera het volgende:
Tevens, wie was er nou zo lyrisch over die sneeuwfilm? Wat een kankerfilm
gmod filmquote:
Ja dat wel. Maar dan komt ze weer met achttien verschillende kruiden en shit aanzetten, dan ben ik al in de war.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Reden des te meer om het te leren toch.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wowwwww, wil jij mijn danny devito zijn?
Of heb je dan gewoon al geen zin meer?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dan komt ze weer met achttien verschillende kruiden en shit aanzetten, dan ben ik al in de war.
Frozen?quote:
Dat ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of heb je dan gewoon al geen zin meer?
Waarom niet leuk dan?quote:
Film niet gezien, maar dacht dat ze 'let it go' zongen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
al die kutliedjes en zo voorspelbaar
Let it snow let it snooooooooooowwwwww
Die naam alleen alquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie gisteren trouwens From Russia With Love gezien? Wat een kkprogramma.
Is ook zo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Film niet gezien, maar dacht dat ze 'let it go' zongen.
Was echt pijnlijk om te zien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die naam alleen alNo thanks I'll pass.
Mur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |