Ja, duh. Het wordt toch ook steeds weer benoemd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, kom nou. Hoe vaak ben je wel niet op zulke reacties ingegaan? Pls veer.
Ik niet hoor, ik care niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, duh. Het wordt toch ook steeds weer benoemd?Hoe vaak is Chlo wel niet op de neusgrapjes in gegaan en dWc op de ''care-niet grapjes'' en jij op de ''bolle negerin grapjes'' of weet ik het wat
Alsof ik ook maar enigszins beledigd doe erover ofzo mens
Uhuh, uhuh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik care niet.
/niggauitzuidfeelings
Hey.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Allure_ het volgende:
gaat geen topic voorbij zonder gebakkes van al die labiele bitches hier
Nu is het topic compleet, hoi Ballyquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Allure_ het volgende:
hey poesquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu is het topic compleet, hoi Bally
Post jij weer in ieder topic?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vraag me af of Ally anno 2014 nog een dime piece is, of dat ze helemaal uitgekookt is.
Ja ja, was echt heavy shit hoor, die reactie. Poeh poeh.quote:
alleen als jij er ook bentquote:
leuk om over na te denkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vraag me af of Ally anno 2014 nog een dime piece is, of dat ze helemaal uitgekookt is.
Was ze dat ooit dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
okquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ja, was echt heavy shit hoor, die reactie. Poeh poeh.
quote:
Hoor deze schijnheil danquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ie je afkraakte meid, ik kom voor je op
Jij hebt me minstens zoveel afgekraakt lief AH prupke. Maar long hair don't care tochquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ie je afkraakte meid, ik kom voor je op
NEE INDERDAAD, DACHT DAT ONZE CONNECTION REAL WAS MAAR NEEEEEE.quote:
Srs de eerste week van mijn opleiding hebben we gekeken naar de varus/valgus stand van de enkel en de voetboog en hoe dit invloed kan hebben op de stand van de knieën en de heupen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, is bij ingewikkeldere bewegingen niet echt heel makkelijk. Hoeveel fysio's zouden bij heupproblemen bij squats bijvoorbeeld aan de voetboog denken?
Ik instagram die shit iedere ochtend. #healthfood #raspberry # instafood #delicious #almondflakes #fitquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stiekem ben je gezondheidsfreak met gojibessen en quinoa en shit.
Natuurlijk welquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]
NEE INDERDAAD, DACHT DAT ONZE CONNECTION REAL WAS MAAR NEEEEEE.
Ik ga nu in bed huilen.
Je weet die shit welquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik instagram die shit iedere ochtend. #healthfood #raspberry # instafood #delicious #almondflakes #fit
OK, maar ga naar een random fysio met zo'n klacht en geen van ze denkt daaraan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Srs de eerste week van mijn opleiding hebben we gekeken naar de varus/valgus stand van de enkel en de voetboog en hoe dit invloed kan hebben op de stand van de knieën en de heupen.
Zou wel kunnen kriobro.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:35 schreef krioro het volgende:
[..]
OK, maar ga naar een random fysio met zo'n klacht en geen van ze denkt daaraan.
Niet dat het bij mij m'n voetboog was, maar toch.
=$ =$quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Natuurlijk weldacht all the way aan je toen the weeknd aan het zingen was
100% jij was bij Drake & The Weeknd hindaziggoquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Natuurlijk weldacht all the way aan je toen the weeknd aan het zingen was
hihiquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt me minstens zoveel afgekraakt lief AH prupke. Maar long hair don't care tochjullie weten niks van mij mattie
Voetboog -> spieren in heup -> bewegingquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou wel kunnen kriobro.
Maar zie de relatie tussen voetboog problematiek en welke spieren verantwoordelijk zijn voor welke beweging niet zo
omg kan er niet eens over praten. Het was perfect. Mijn leven is compleet. Zo dicht bij drake geweestquote:
Jointje erbij en genieten geblazenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
100% jij was bij Drake & The Weeknd hindaziggo
Wow wij waren in dezelfde ruimtequote:
Bitch laat me mijn artrokinematische skills op jouw beperkte art. cubiti oefenenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Voetboog -> spieren in heup -> beweging
Zie je, fysio's weten niks.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:04 schreef ]UnicornFarts[/url] het volgende:
Ik dacht dat ik een fantastische date had morgenavondziet er leuk uit, woont niet meer bij zijn ouders, heeft geen 4 kinderen bij 4 verschillende vrouwen, bijna te mooi om waar te zijn...
Stond er vanochtend een berichtje voor mij klaar dat hij zich er zo op verheugde en hoopte dat hij over mij heen mocht plassen!
Nog fijner zou zijn als we samen naar de wc zouden gaan, ik op zijn schoot zou zitten en over hem heen wilde plassen.
Huh wacht wat
quote:
=$quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wow wij waren in dezelfde ruimte
[..]
Bitch laat me mijn artrokinematische skills op jouw beperkte art. cubiti oefenen
bah bahquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wow wij waren in dezelfde ruimte
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
=$
LOL CB IS NAAR DRAKE CONCERT GEGAAN HAHAHAHAHAHA SO SO GAY.
quote:
Preutse trut.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik moet met jongeren gaan daten want dit is al nummer zoveel..zijn altijd de ouderevorige keer ook een vent, we hadden het gewoon over normale dingen en ineens vraagt hij wat voor schoenen ik draag, dus ik zei dat ik op dat moment op blote voeten liep. Laten we het erop houden dat hij wel raad wist met vrouwen voeten...
Ik ga nu gelijk mijn filter aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |