Eet jij muesli met melk of met yoghurt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga over 3 minuten slapen. Er is nog kans om je laatste vraag van vandaag aan mij te stellen
Rustig aan mijn mede noord afrikaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga over 3 minuten slapen. Er is nog kans om je laatste vraag van vandaag aan mij te stellen
Melk natuurlijk, domme vraagquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eet jij muesli met melk of met yoghurt?
Ik altijd met yoghurt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eet jij muesli met melk of met yoghurt?
Je koopt een broek van 97 euro. Je leent van je papa 50 euro en van je mam ook 50 euro. Je krijgt 3 euro terug. 1 euro stop je terug in je broekzak. Die andere twee euro geef je terug aan je papa en mama. 1 euro aan je papa en 1 euro aan je mama. Je moet dus papa 49 euro terug betalen en mama ook .. Maar nu zit je met een dilemma want 49 + 49 = 98. Je hebt nog een euro in je zak dus dat is 99 euro. Waar is die andere euro gebleven?quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:57 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Melk natuurlijk, domme vraag
Doei, gore natnek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Trusten flikkers en flikkerinnen.
48,50 kk mongoolquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je koopt een broek van 97 euro. Je leent van je papa 50 euro en van je mam ook 50 euro. Je krijgt 3 euro terug. 1 euro stop je terug in je broekzak. Die andere twee euro geef je terug aan je papa en mama. 1 euro aan je papa en 1 euro aan je mama. Je moet dus papa 49 euro terug betalen en mama ook .. Maar nu zit je met een dilemma want 49 + 49 = 98. Je hebt nog een euro in je zak dus dat is 99 euro. Waar is die andere euro gebleven?
Nvm, laterquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Trusten flikkers en flikkerinnen.
Die euro in je zak moet je ook nog verdelen, niet bij die 98 optellen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je koopt een broek van 97 euro. Je leent van je papa 50 euro en van je mam ook 50 euro. Je krijgt 3 euro terug. 1 euro stop je terug in je broekzak. Die andere twee euro geef je terug aan je papa en mama. 1 euro aan je papa en 1 euro aan je mama. Je moet dus papa 49 euro terug betalen en mama ook .. Maar nu zit je met een dilemma want 49 + 49 = 98. Je hebt nog een euro in je zak dus dat is 99 euro. Waar is die andere euro gebleven?
kanker lekker slapen doeiquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:03 schreef niels0 het volgende:
Nou nou nou. Kan er wat minder gescholden worden met ziektes enzo? Dank je wel.
Koorts, malaria, ebola.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:03 schreef niels0 het volgende:
Hoop dat je verkouden wordt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:03 schreef niels0 het volgende:
Waar gaat dit nou over?quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het zelf hebt. Praten we verder.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:03 schreef Gridlok het volgende:
De laatste der topjes, morgen maar weer eens gaan scavengen naar groente.
Na al die jaren al bijna 3 volle maanden alweer geen groen geblazedquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:03 schreef Gridlok het volgende:
De laatste der topjes, morgen maar weer eens gaan scavengen naar groente.
KLB / Toename van gebruik 'als zijnde'quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan er niet tegen als iemand zich probeert voor te doen als zijnde een volwassen man terwijl je een kenkie 18 jarig pikkie bent. Hoe hard je t ook probeert met je kk monks
Helemaal cold turkey ja? Trek ik echt nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na al die jaren al bijna 3 volle maanden alweer geen groen geblazed.
Weet niet hoe, alleen waarom.
Ik ken echt niemand die er beter op is gewordenquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na al die jaren al bijna 3 volle maanden alweer geen groen geblazed.
Weet niet hoe, alleen waarom.
Waw, een tuinbroek. Vroeg me al af wat voor kleding ik moet gaan kopen. Ik ga zo'n ding halen.quote:
Super hip ook, blijkbaar dragen ze die in Amsterdam heel veel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Waw, een tuinbroek. Vroeg me al af wat voor kleding ik moet gaan kopen. Ik ga zo'n ding halen.
Ooit had ik er 1. Het is nogal hippie indd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Super hip ook, blijkbaar dragen ze die in Amsterdam heel veel.
Oh dat zijn wel mooie schuiten vind ik (turkenbakken, geen haar op m'n hoofd die er over pijnst daarmee te gaan lopen).quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja gespschoenen om precies te zijn.
Onder te verdelen in single monk:
[ afbeelding ]
double monk:
[ afbeelding ]
triple monk:
[ afbeelding ]
Turkenbakken??quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel mooie schuiten vind ik (turkenbakken, geen haar op m'n hoofd die er over pijnst daarmee te gaan lopen).
Mijn schoenen zijn meestal praktisch. Zit er over te denken weer 'ns cowboylaarsen aan te schaffen.
Voor het komende jaar wil ik Kangaroos en lage Ecco's.
Nette schoenen zoals Clarks heb ik zat.
Meestal loop ik op veiligheidsschoenen van Timberland.
lol, ik heb 1 zo'n setje. Ik was bijna getrouwd in India en zij had de schoenen uitgezocht. Ik heb ze daarna terug in de doos gedaan en nooit meer aangeraakt. Ik heb ze nog steeds. Ik ga die dingen nooit meer dragen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Turkenbakken??![]()
Ik heb nog nooit een turk op zulk degelijk schoeisel rond zien lopen maar enfin.
Welke maat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
lol, ik heb 1 zo'n setje. Ik was bijna getrouwd in India en zij had de schoenen uitgezocht. Ik heb ze daarna terug in de doos gedaan en nooit meer aangeraakt. Ik heb ze nog steeds. Ik ga die dingen nooit meer dragen.
Graag!quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
42 natuurlijk, zoals iedere hollander. Wacht even, even die foto opzoeken.
Nee die schoenen staan er niet op. Ik ga wel even wat posten hier van destijds.quote:
Ja ik wil meer penissen ontvangen in deze leven, eentje is zo karig eigenlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:06 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een kut TT. Jaloers op mensen die wel iemand kunnen vinden?
was ze hier dan?quote:
Heerlijk ja, die white knights pik je er zo uitquote:
Hmmmm. Die van Che is voor mij wel voldoende. Misschien is die van je vriend te klein?quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik wil meer penissen ontvangen in deze leven, eentje is zo karig eigenlijk.
Nee haar pooier.quote:
Bedoel niet tegelijk. Gewoon nieuwsgierigheid naar het onbekende.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmmm. Die van Che is voor mij wel voldoende. Misschien is die van je vriend te klein?
spannendquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee haar pooier.
[..]
Bedoel niet tegelijk. Gewoon nieuwsgierigheid naar het onbekende.
Dat heb ik niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee haar pooier.
[..]
Bedoel niet tegelijk. Gewoon nieuwsgierigheid naar het onbekende.
ook als is het iemand die je nooit ziet en ook nooit zal zienżquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb ik niet.
Vind iemand uitmaken voor hoer te ver gaan.
Ik ben afgestompt door deze maatschappij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb ik niet.
Vind iemand uitmaken voor hoer te ver gaan.
Ja eigk wel. Vind het niet zo netjes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:28 schreef wise het volgende:
[..]
ook als is het iemand die je nooit ziet en ook nooit zal zienż
Of ik word te oud.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben afgestompt door deze maatschappij.
Woorden als deze zeggen meer over de persoon die ze gebruikt dan over de persoon waarover het gaat.
ham kaas croissantquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of ik word te oud.
Wat zal ik als ontbijt halen bij AH :$
quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of ik word te oud.
Wat zal ik als ontbijt halen bij AH :$
en gratis koffie halen. En dit verorberen voor de AH met muziekje van zigeuner naast je en met de dakloze krant in je hand.quote:
Nee daarna naar kantoor fietsen en levenquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:36 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
en gratis koffie halen. En dit verorberen voor de AH met muziekje van zigeuner naast je en met de dakloze krant in je hand.
Het leven.
nu pas naar kantoor gaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee daarna naar kantoor fietsen en leven
hey, kssst, ga us wegquote:
Ja, sorry, ik ben al weg inderdaadquote:
braaf modjequote:Op donderdag 27 maart 2014 08:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ben al weg inderdaad
Vond "Meloewa is een hoer" ook beter passen.quote:
oke, dan mag hetquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja maar ik ga wel werken tot 18.00 of later ehhh
Croissant en een vifitquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, dan mag het
wat heb je gepakt?
Witte nicht gespotquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:27 schreef hezdunnah het volgende:
tering wat een sneue bende hier nog steeds dezelfde kansloze mensen, lekker in hun kamertje plezier hebben om andermans leed. Een halve dove junk, een dikke pinda die bij de albert heijn werkt en denkt dat ie thug life nigga is etc etc. Wanneer gaan we nou meeten man? Met je stoere praatjes. Meloewa is gewoon een kk bazin. Fockin kneuzenn
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:27 schreef hezdunnah het volgende:
tering wat een sneue bende hier nog steeds dezelfde kansloze mensen, lekker in hun kamertje plezier hebben om andermans leed. Een halve dove junk, een dikke pinda die bij de albert heijn werkt en denkt dat ie thug life nigga is etc etc. Wanneer gaan we nou meeten man? Met je stoere praatjes. Meloewa is gewoon een kk bazin. Fockin kneuzenn
je zou d'r doen, geef maar toequote:Op donderdag 27 maart 2014 09:31 schreef hezdunnah het volgende:
Oh en niet vergeten ambipur, die dikke stibkende zweet turk met psychische problemen. dikzak
Nee heb der wel eens irl gezien, en heb gemeenschappelijke kennisen en ken haar ex man/verloofdequote:
ik betwijfel of hij wit isquote:
Waarom ging jij niet mee met de boot terug 6 december met die rare soeloelippen van jequote:
hahahahahahhaa MAD.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:37 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Waarom ging jij niet mee met de boot terug 6 december met die rare soeloelippen van je
Slijm nog een beetje. Misschien laat tetouaribo je ook een rondje op dat aidspaard.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:27 schreef hezdunnah het volgende:
Hoor je mij iets zeggen over dat blondje? Nee? Kop houden dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:31 schreef hezdunnah het volgende:
Oh en niet vergeten ambipur, die dikke stibkende zweet turk met psychische problemen. dikzak
Wat betrek je mij er nou weer bij idiootquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:27 schreef hezdunnah het volgende:
haha zweetturk!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoor je mij iets zeggen over dat blondje? Nee? Kop houden dan.
lekker in drugsSCquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat betrek je mij er nou weer bij idiootik post hier amper meer donder op.
ik mis je, vasquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat betrek je mij er nou weer bij idiootik post hier amper meer donder op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |