Na al die jaren al bijna 3 volle maanden alweer geen groen geblazedquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:03 schreef Gridlok het volgende:
De laatste der topjes, morgen maar weer eens gaan scavengen naar groente.
KLB / Toename van gebruik 'als zijnde'quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan er niet tegen als iemand zich probeert voor te doen als zijnde een volwassen man terwijl je een kenkie 18 jarig pikkie bent. Hoe hard je t ook probeert met je kk monks
Helemaal cold turkey ja? Trek ik echt nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na al die jaren al bijna 3 volle maanden alweer geen groen geblazed.
Weet niet hoe, alleen waarom.
Ik ken echt niemand die er beter op is gewordenquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na al die jaren al bijna 3 volle maanden alweer geen groen geblazed.
Weet niet hoe, alleen waarom.
Waw, een tuinbroek. Vroeg me al af wat voor kleding ik moet gaan kopen. Ik ga zo'n ding halen.quote:
Super hip ook, blijkbaar dragen ze die in Amsterdam heel veel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Waw, een tuinbroek. Vroeg me al af wat voor kleding ik moet gaan kopen. Ik ga zo'n ding halen.
Ooit had ik er 1. Het is nogal hippie indd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Super hip ook, blijkbaar dragen ze die in Amsterdam heel veel.
Oh dat zijn wel mooie schuiten vind ik (turkenbakken, geen haar op m'n hoofd die er over pijnst daarmee te gaan lopen).quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja gespschoenen om precies te zijn.
Onder te verdelen in single monk:
[ afbeelding ]
double monk:
[ afbeelding ]
triple monk:
[ afbeelding ]
Turkenbakken??quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel mooie schuiten vind ik (turkenbakken, geen haar op m'n hoofd die er over pijnst daarmee te gaan lopen).
Mijn schoenen zijn meestal praktisch. Zit er over te denken weer 'ns cowboylaarsen aan te schaffen.
Voor het komende jaar wil ik Kangaroos en lage Ecco's.
Nette schoenen zoals Clarks heb ik zat.
Meestal loop ik op veiligheidsschoenen van Timberland.
lol, ik heb 1 zo'n setje. Ik was bijna getrouwd in India en zij had de schoenen uitgezocht. Ik heb ze daarna terug in de doos gedaan en nooit meer aangeraakt. Ik heb ze nog steeds. Ik ga die dingen nooit meer dragen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Turkenbakken??![]()
Ik heb nog nooit een turk op zulk degelijk schoeisel rond zien lopen maar enfin.
Welke maat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
lol, ik heb 1 zo'n setje. Ik was bijna getrouwd in India en zij had de schoenen uitgezocht. Ik heb ze daarna terug in de doos gedaan en nooit meer aangeraakt. Ik heb ze nog steeds. Ik ga die dingen nooit meer dragen.
Graag!quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
42 natuurlijk, zoals iedere hollander. Wacht even, even die foto opzoeken.
Nee die schoenen staan er niet op. Ik ga wel even wat posten hier van destijds.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |