quote:
Ik zei niks hoor.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kan je wel solliciteren bij brownies & downies.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest goed kijken waar het nou om ging, maar bizar wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
morele boodschap enzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moest goed kijken waar het nou om ging, maar bizar wel.
" Give this guy a blanket " zelf doet ie ook niks vieze pakiquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha damn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
tevens, 2 handoeken nodig na het douchen.
#longhairdontcare.
Oké.quote:
Kom, gaan we met lepels op pannen slaan.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:04 schreef Modus het volgende:
[..]
En haar nieuwe --~~++aAnReC|-|tBlAd++~~--..
Ik klikte op de quotelink en kon pas lezen wat er staat nadat ik las dat het over mij ging.quote:
Nou, enorm, maak me gek.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb nu zelfs een handdoek tulband, exotisch hé.
Doe normaal manquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
Ik ben vroeger misbruikt door mijn oom
Gvdquote:
Lol dat zou wel egt keigrappig zijn idd huahahaha xDquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, Veer is vroeger misbruikt door haar oom.
Dat zou wel een hoop verklaren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lol dat zou wel egt keigrappig zijn idd huahahaha xD
Ik bedoel Miss*bruikt 'cuz you damn sexy.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lol dat zou wel egt keigrappig zijn idd huahahaha xD
Hou dan gewoon je waffel als je niet weet waar je over lultquote:
Madquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je waffel als je niet weet waar je over lult
Hahahahaaaaquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef tetouaribo het volgende:
Pooya is een iraanse naam. Maar in het papiamento betekent het scheet:D
Ik ga slapen
Hahaquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon net zo kkretarded als je chick worden.
Ketelsquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:21 schreef Chloroform het volgende:
Die kerels bij Ik heb het nog nooit gedaan.. Mi got.
Ja ik werd genegeerd. Ik hoorde dat het over was. Iemand uit klb appgroep dus goede bronquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon net zo kkretarded als je chick worden.
Hij heeft toch het licht gezien ja?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik werd genegeerd. Ik hoorde dat het over was. Iemand uit klb appgroep dus goede bron
Anderhalf, 34/m3, F.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoeveel mm ging je anus open?
Geurdichtheid per mł?
Toonhoogte?
Rip relatiequote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik werd genegeerd. Ik hoorde dat het over was. Iemand uit klb appgroep dus goede bron
Ze hebben vanochtend ontwormingsshizzle gehad dus poes had vanmiddag al meteen zitten kotsen.quote:
Denk dat mortie zwanger isquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben vanochtend ontwormingsshizzle gehad dus poes had vanmiddag al meteen zitten kotsen.
Hoe is de relatie tussen jou en Mortie?quote:
Kk hardop omdat ik dacht dat het nog over melouaribo gingquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben vanochtend ontwormingsshizzle gehad
Wat hoe danquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk hardop omdat ik dacht dat het nog over melouaribo ging)))
Wat een slet.quote:
Zou me niet eens verbazenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk hardop omdat ik dacht dat het nog over melouaribo ging)))
Ze is overgestapt naar rodawa, maar daar mag ik niets meer over zeggenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is de relatie tussen jou en Mortie?
Snow of snol?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is overgestapt naar rodawa, maar daar mag ik niets meer over zeggen
Je bent te oud voor d'r.quote:
Kleine mannen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En te klein.
Krio zei net traantje weggepint
Op het hoogtepunt :$quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is de relatie tussen jou en Mortie?
Mwah zo erg vind ik mijn lengte ook niet hoor. Liever 10 cm groter maar ach het is zoals het isquote:
Bekijk het zo: je kan in ieder geval nasi maken uit zakjes en pakjes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah zo erg vind ik mijn lengte ook niet hoor. Liever 10 cm groter maar ach het is zoals het is
Heb je gekeken? Was echt heerlijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bekijk het zo: je kan in ieder geval nasi maken uit zakjes en pakjes.
Dit wordt m'n nieuwe sig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah zo erg vind ik mijn lengte ook niet hoor. Liever 10 cm groter maar ach het is zoals het is
quote:
quote:
Mooi topic toch manquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Zag het ja. Weet dat het te knagen is, maar dat is de lasagne bolognese magnetronmaaltijd ook
.
Die reacties zijn wel goud jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mooi topic toch man
Die posts van Iwanus zijn het mooist. Hij zoekt nu een restaurant waar hij de kok op zijn aanwijzingen zijn nasirecept gaat laten maken. Oftewel, hij is op zoek naar foto;s op het internet waar nasi wordt gemaakt
K&W topics zijn mooi wat dat betreft, soms ook F&F. Was iemand die oude boerderij opknapte, shitload dieren erbij. En dan in de lente pics van lammetjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die reacties zijn wel goud ja. Culinaire benadering alles.
Daarom zei ik ook, zou wel een hele tijd zo'n reeks met pics kunnen volgen gewoon.
Winkwink nudgenudgequote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar heb ik ook contact mee naast curve
quote:
CRE / een knaagdierbestendig bouwsel !quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
K&W topics zijn mooi wat dat betreft, soms ook F&F. Was iemand die oude boerderij opknapte, shitload dieren erbij. En dan in de lente pics van lammetjes
Op zich wel terecht. Gewoon een hele kamer voor hamstersquote:Op woensdag 9 april 2014 00:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
CRE / een knaagdierbestendig bouwsel !
Deze was ook vet, al is TS niet helemaal 100 in z'n hoofd geloof ik (srs).
Deze volgde ik ookquote:Op woensdag 9 april 2014 00:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
CRE / een knaagdierbestendig bouwsel !
Deze was ook vet, al is TS niet helemaal 100 in z'n hoofd geloof ik (srs).
quote:Op woensdag 9 april 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op zich wel terecht. Gewoon een hele kamer voor hamsters
Die dWc_Ruftryder ook in dat topic. Aardige gozer, jammer dat ie weg isquote:Op woensdag 9 april 2014 00:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dan gek, zou halve dagen naar kunnen kijken (als bezigheidstherapie, red.).
Goede lengtequote:Op woensdag 9 april 2014 00:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Leuke manier om het ijs te breken.
Ik ben MMG, 1m89, 31 cm en ¤219.012.
Hahaquote:Op woensdag 9 april 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die dWc_Ruftryder ook in dat topic. Aardige gozer, jammer dat ie weg is
Welke?quote:
Beidequote:Op woensdag 9 april 2014 00:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha. Vond het maar een blaaskaak. Echt zo'n internetheld op sokken
.
[..]
Welke?
quote:
met beetje ham en kaas tokquote:
Alleen kaas. Misschien spek wel.quote:
speklap.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen kaas. Misschien spek wel.
Ja, spek.
Oké, maar eerst slapen nu.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
speklap.
Kom ook voor mij eten maken
nee wil presnurkings maaltijdquote:
how you doin'?quote:
Bijnaquote:
pak eerst even koffiequote:
Goed planquote:
vandaag nog file avonturen?quote:
Neenquote:
nou nou, humeurtje hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen![]()
Ik wil het er niet meer over hebben
quote:
ja er was een verdwaalde haan in mijn woonwijk die me wakker hield, dus ik op zoek waar hij was. ik was ook nog eens mijn pinpas vergeten toen ik naar mijn werk ging waardoor ik rennend heen en weer moest( anders geen treinkaartje) om enigszibs op tijd te komen.quote:
eet hem opquote:Op woensdag 9 april 2014 09:58 schreef madeliefff het volgende:
O en niemand wilt die haan ophalen
De buren hebbeb al rond gebeld: Dierenambulance wilt hem niet want hij is niet gewond, een of andere gevogelte dienst niet, de boer verderop niet....straks zelf maar ffe rond bellen
tegen jou. je post was net zo verwarrendquote:Op woensdag 9 april 2014 09:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tegen wie praat je? Erg verwarrend dit
ooquote:Op woensdag 9 april 2014 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegen jou. je post was net zo verwarrend
Dat is toch haags? hagenees? wat?quote:
je zat achter een haan aan maar je had geen pinpas dus je kwam te laat op je werk?quote:
Nee, de schrijfwijze is Mongolischquote:
ja, want den haag is zo veel beter zekerquote:Op woensdag 9 april 2014 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, de schrijfwijze is Mongolisch
Komt weg van Amsterdam en Rotterdam
Niet den haag
nee het waren twee situaties naast elkaar. De een ging over de haan de ander over mijn reis naar mijn werk , beide hebben ervoor gezorgd dat ik moe ben ( supergirl is moe en met dit verhaal verklaarde ik mijn moeheid)quote:Op woensdag 9 april 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zat achter een haan aan maar je had geen pinpas dus je kwam te laat op je werk?
Misschien wil de boer hem wel de nek omdraaien.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:58 schreef madeliefff het volgende:
O en niemand wil die haan ophalen
De buren hebbeb al rond gebeld: Dierenambulance wil hem niet want hij is niet gewond, een of andere gevogelte dienst niet, de boer verderop niet....straks zelf maar ffe rond bellen
'Komt weg'quote:Op woensdag 9 april 2014 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet den haag
ga even langs bij madeliefquote:Op woensdag 9 april 2014 10:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien wil de boer hem wel de nek omdraaien.
[..]
'Komt weg'
Ja, sterker nog, alles beter dan Zuid-Limburgquote:Op woensdag 9 april 2014 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, want den haag is zo veel beter zeker
Ja dat is expresquote:Op woensdag 9 april 2014 10:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien wil de boer hem wel de nek omdraaien.
[..]
'Komt weg'
u jelly?quote:Op woensdag 9 april 2014 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sterker nog, alles beter dan Zuid-Limburg
1 pot natquote:Op woensdag 9 april 2014 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet den haag
Hadquote:Op woensdag 9 april 2014 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik had je hoog zitten op dat gebied.
Nee, zou gek worden van het accentquote:
Je bent zelf een natte potquote:
Oh gelukkigquote:
worden?quote:Op woensdag 9 april 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, zou gek worden van het accent
I wish, dan zou ik met mijzelf spelen.quote:
Hihahoquote:
lach er maar meequote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I wish, dan zou ik met mijzelf spelen.
Noooooquote:Op woensdag 9 april 2014 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]iehl
Zo'n kuifjeskapsel met tuinbroek he
quote:Op woensdag 9 april 2014 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]iehl
Zo'n kuifjeskapsel met tuinbroek he
quote:Op woensdag 9 april 2014 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sterker nog, alles beter dan Zuid-Limburg
Jij hebt wat met hanen hequote:Op woensdag 9 april 2014 09:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja er was een verdwaalde haan in mijn woonwijk die me wakker hield, dus ik op zoek waar hij was. ik was ook nog eens mijn pinpas vergeten toen ik naar mijn werk ging waardoor ik rennend heen en weer moest( anders geen treinkaartje) om enigszibs op tijd te komen.
Hoe is het met meloewa?quote:
Groei een baard.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
Kutwind :/ net te koud op balkon in de zon
i know that feelquote:Op woensdag 9 april 2014 12:42 schreef Chloroform het volgende:
Heb m'n teen gestoten aan de tafel, ik ga dood.
Nog altijd beter dan met je oor tegen hoek van raam knallen toch. ('sup nootjes)quote:
Laat em dan ook in de doosquote:Op woensdag 9 april 2014 12:42 schreef Chloroform het volgende:
Heb m'n teen gestoten aan de tafel, ik ga dood.
M'n teen? ;s;ssquote:
Oh ik weet niet of grid en ik nu wel willen curvenquote:Op woensdag 9 april 2014 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n teen? ;s;ss
Ik ga nu account maken bij cf trouwens.
Wil ook niet met jullie.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik weet niet of grid en ik nu wel willen curven
Wil wel met jou alleen. :$$quote:
Jij ook.quote:
quote:It's rhythm remembers me of the cadence of our paces when we walked - feet heavy as lead - behind my mother's couffin. I shouldn't listen to this. It's just that it's the first Mother's Day in my life without my Mom.
Van die mensen die in alles wel iets negatiefs zienquote:Op woensdag 9 april 2014 12:56 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die dit soort emo shit onder YT-filmpjes posten.
[..]
Beter snee in je oor dan oor in je snee hahahahquote:Op woensdag 9 april 2014 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan met je oor tegen hoek van raam knallen toch. ('sup nootjes)
Chloro2.013quote:
Ja, precies, zo hatelijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die mensen die in alles wel iets negatiefs zien
Zie 'm niet.quote:
Gewoon snakequote:Op woensdag 9 april 2014 13:05 schreef Chloroform het volgende:
Wat is nou eigenlijk hele bedoeling van dat spel?
lolquote:Op woensdag 9 april 2014 13:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://curvefever.com/play2.php
Heb room gemaakt. KLB
wat wil je wel?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe is het met Karim en Rachid/Abdul, Chlo?
Awwwww (srs)quote:Op woensdag 9 april 2014 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Goed.Ze wijken geen moment van m'n zijde.
![]()
Als ze maar curves heeft.quote:
zolang ze maar goede curven heeftquote:
quote:
Wow.quote:
quote:
quote:
;squote:
Pics in dm van jou en de poesjes.quote:
kom curven beebquote:Op woensdag 9 april 2014 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist een barbarisme gemaakt.
Okeeujj
mag evt ook zonder de poesjesquote:
Nee.quote:
dat is alleen van de kattenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:26 schreef Chloroform het volgende:
Ben aan t curven, pic staat in vorig topic wel.
Ik heb net al cx worx gedaan.quote:
iets snake achtigs dacht ikquote:
Laat me.quote:
Ik hou het bij wf ..quote:
verstandig.quote:
Waarom had jij KLB voor je naam? ;squote:Op woensdag 9 april 2014 13:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Even oefenen. Volgende keer met hele klb sc
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verstandig.
vond snake op een nokia al niet leuk
Woordspelletjes zijn sowieso niet zijn ding denk ik zo.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 Nootmans met: dat doen alleen maar bejaarden.
Is een clantagquote:Op woensdag 9 april 2014 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom had jij KLB voor je naam? ;s
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Woordspelletjes zijn sowieso niet zijn ding denk ik zo..
quote:
Is het ook niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verstandig.
vond snake op een nokia al niet leuk
Wie is GZB dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft krio ookGZB zijn onze vijanden
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft krio ookGZB zijn onze vijanden
Dat doen ze allemaal, welke bedoel je precies?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van die rare mod die hier laatst liep te blaten
Konijn nogwat?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van die rare mod die hier laatst liep te blaten
Littlerabbit.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies. Noem de naam maar niet want sherlock he
quote:
wie? fok!knokploeg nodig?quote:
Kloptquote:Op woensdag 9 april 2014 13:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Woordspelletjes zijn sowieso niet zijn ding denk ik zo..
Wordfreud jaquote:Op woensdag 9 april 2014 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 Nootmans met: dat doen alleen maar bejaarden.
Lachen man.. dat doe ik nog als ik in het bejaardentehuis zit.quote:
Weet ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lachen man.. dat doe ik nog als ik in het bejaardentehuis zit.
bij 4ebe best vaakquote:Op woensdag 9 april 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik.
Hoe vaak lach je bij Wordfreud dan?
Chloro2.013: ruik maar evenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:55 schreef Chloroform het volgende:
nederlanderboy11: wat is een chloro
Chloro2.013: chloroform
nederlanderboy11: wat is dat
Leukquote:
quote:
WF is een serieuze bezigheid, weenie?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik.
Hoe vaak lach je bij Wordfreud dan?
terug naar de opticienquote:
Ik win bijna altijd van jou.quote:
ik ben het zo onderhand wel gewendquote:Op woensdag 9 april 2014 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik win bijna altijd van jou.
Toen ik net begon was het andersom
Staat er volgens mij al 10x in hoor. Ik bewonder je vasthoudendheid.quote:
Serieus gay, ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WF is een serieuze bezigheid, weenie?
alleen tegen een select groepje fokkersquote:
Sporadisch win jequote:
quote:
Ik heb gewoon gelijk, en nu weer terug naar je zaagselkooi met plastic buizen hop hopquote:Op woensdag 9 april 2014 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Spoel je mond met groene zeep, jongeman
Lachen man.quote:
Mijn Nederlands is gewoon niet zo goedquote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is gewoon niet zo goed
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WF is een serieuze bezigheid, weenie?
Forum Opties | |
---|---|