Nee, lijkt mij ook niet. Overigens ook steeds lastiger met toiletten zonder hangplatform.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat helpt. Dat mensen die al af en toe bloed schijten door die reclame ineens gaan omkijken en het ontdekken.
ja, tegenwoordig bijna alleen nog maar plonspotten. nooit met een mooi poepschaaltjequote:Op dinsdag 8 april 2014 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook niet. Overigens ook steeds lastiger met toiletten zonder hangplatform.
Ik vind dat wel jammer. Eerlijk waar. Alleen het nadeel daarvan was dat als je lang zit, wat ik graag doe, je compleet naar ruft ruikt daarna voor urenquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, tegenwoordig bijna alleen nog maar plonspotten. nooit met een mooi poepschaaltje
je kon wel prestatie eens bekijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat wel jammer. Eerlijk waar. Alleen het nadeel daarvan was dat als je lang zit, wat ik graag doe, je compleet naar ruft ruikt daarna voor uren
Zie je eruit zoals je overkomt? Streng zeker he.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, we gaan het over afkomst hebben omdat je niets beters te zeggen hebt? Typisch.
Die goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kon wel prestatie eens bekijken.
een goed potje letter schijten zit er tegenwoordig niet meer in
quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:56 schreef gianni61 het volgende:
moest hier toch wel om lachen
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
mn edde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./Mur
Mijn hoofd.quote:
Nee, hij trapt die open deur gewoon niet in.quote:
open deur, grote kut, hahaquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hij trapt die open deur gewoon niet in.
Hahahahaha grapjas ;Dquote:
nee lolbroekquote:
pretsokken?quote:
Grapjurkquote:
kutalegtone motten allemaal terug naar Istanbul.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Mooiop de FP iets over allochtonen. Even een overduidelijk troll aktie en gelijk mensen die op mij springen
"Nee hoor echt niet alle allochtonen zijn hetzelfde, er zijn er ook die wel hard werken etc...."
ze zijn idd niet allemaal hetzelfde. Je hebt Turken, marocs Somaliërs en dan nog de Roemenen Bulgaren enz....quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Mooiop de FP iets over allochtonen. Even een overduidelijk troll aktie en gelijk mensen die op mij springen
"Nee hoor echt niet alle allochtonen zijn hetzelfde, er zijn er ook die wel hard werken etc...."
Allemaal roze van binnen tochquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze zijn idd niet allemaal hetzelfde. Je hebt Turken, marocs Somaliërs en dan nog de Roemenen Bulgaren enz....
Ja maar ook echt zoiets was mijn 1e reactie en dan mensen die serieus reagerenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kutalegtone motten allemaal terug naar Istanbul.
tmi ;squote:Op dinsdag 8 april 2014 13:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo noem ik die crusty socks onder mijn bed.
Hahahahaha heeft ze eindelijk een natuurlijk habitat xD!!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:04 schreef Modus het volgende:
[..]
En haar nieuwe --~~++aAnReC|-|tBlAd++~~--..
Had ze geen aanrechtblad in haar oude huis?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahahaha heeft ze eindelijk een natuurlijk habitat xD!!!
Weet ik veelquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ze geen aanrechtblad in haar oude huis?
quote:
Uurtjequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet na een uurtje op de brandstapel
ze bloeden allemaal rood.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wowquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Eens. Tegen de lieven wel, tegen de stommen niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef Gridlok het volgende:
Komop kinders, laten we even allemaal lief doen tegen onze lieve allochtoontjes.
wel alleen tegen de lieve..quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef Gridlok het volgende:
Komop kinders, laten we even allemaal lief doen tegen onze lieve allochtoontjes.
Dankje Griddiequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef Gridlok het volgende:
Inderdaad, kut crimineeltjes op een boot zetten en laten zinken voor de kust van kaapstad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens. Tegen de lieven wel, tegen de stommen niet.
Heil Gridlok.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Inderdaad, kut crimineeltjes op een boot zetten en laten zinken voor de kust van kaapstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |