....quote:
Hoiquote:
Ahw, je liegt, maar wel cute.quote:
quote:
Wat?quote:
Die jokes slaan nergens op.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik nooit doen (zolang ik je neus niet heb gezien)
Ahw so so sweet :$ Heb je je nieuwe bed al?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Nee. Leuk je weer te zien posten een keer
Snap niet waarom je doet alsof ik fa2 maak.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Die jokes slaan nergens op.
Maar ze zijn wel leuk
fa2?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap niet waarom je doet alsof ik fa2 maak.
Had je slimmer geacht, vandaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap niet waarom je doet alsof ik fa2 maak.
Dat zeg je elke keer als je geen direct antwoord op iets hebt. Geeft niet, maar wellicht ben je zelf niet zo intelligent als je elke keer dezelfde fout maakt. Iets met een ezel en steen.quote:
Ja nu sinds vandaag een week. Echt moest wel wennen aan de groottequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw so so sweet :$ Heb je je nieuwe bed al?
Hahaha nice eh, zo veel ruimte opeens.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nu sinds vandaag een week. Echt moest wel wennen aan de groottemaar nu al helemaal gewend
probleem was dat ik de dag dat ik mijn bed kreeg mijn oor kapot scheurde en dus eigenlijk nu net sinds een dag weer op dat oor kan liggen dus dat was wel minder
Link? Quotes?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer als je geen direct antwoord op iets hebt.
ik was zaterdag bij een huis kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha nice eh, zo veel ruimte opeens.Eerste keer meteen als zeester in bed liggen zeker?
Wats met je oor dan, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
Ja echt raar zoveel ruimtequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha nice eh, zo veel ruimte opeens.Eerste keer meteen als zeester in bed liggen zeker?
Wats met je oor dan, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was zaterdag bij een huis kijken.
komen we op de slaapkamer zegt dat mens: het lijkt klein, maar dat komt omdat het bed grote is dan normaal..
Dat bed was kleiner dan mijn eigen bed
Hahaha.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was zaterdag bij een huis kijken.
komen we op de slaapkamer zegt dat mens: het lijkt klein, maar dat komt omdat het bed grote is dan normaal..
Dat bed was kleiner dan mijn eigen bed
Chill wel toch.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt raar zoveel ruimte![]()
hahahaha zeester
maar idd, zoiets zonder ledematen over de rand.
Jij al helemaal knus in je huisje?
Door dat mijn bed nu breder is vergat ik dat ik dan ook dichter langs de muur loop en mijn raam.
Dus ik loop zo met de zijkant van mn edde tegen de metalen handvat van het klapraam aan en net terwijl ik een stap zet, dus die punt van dat ding steekt in mijn oor en scheurt zo mijn halve oor openbloeden als een gek...
180 - 220quote:
Ben jij zo lang dan?quote:
Ja, een kleurtje anders kan al veel verschil maken hequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Sowieso die bullshitsmoesjes.
Maar ga je verhuizen?
[..]
Chill wel toch.En ja, laatst die grijze muur in m'n woonkamer toch een andere kleur grijs geverfd en dat maakte pas dat het echt als mijn huis voelde.
Hahahahaha shiiiiit![]()
![]()
![]()
Kreeg je daar ook van dat hechttape voor?
misschien. die 2 huizen die ik zaterdag bekeken heb bevielen niet zo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Sowieso die bullshitsmoesjes.
Maar ga je verhuizen?
quote:
sorry, 210 bedoel ik.quote:
Ja, echt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, een kleurtje anders kan al veel verschil maken heleuk man
Nee, geen hechttape, gelukkig was alleen de huid gescheurd en geen kraakbeen. Dus dat was niet nodig.
Waarom zou dat een nadeel zijn?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien. die 2 huizen die ik zaterdag bekeken heb bevielen niet zo.
wil naar nog 1 gaan kijken die op zich wel leuk is.
enige nadeel is dat het een rijtjeshuis is, maar goed dat probleem zit meer tussen mijn oren denk ik
ik denk dan altijd dat je veel geluidsoverlast hebt (of veroorzaakt)quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt.
Oh, lucky wel. Wel echt kk met slapen ja, als je iets aan je oor hebt.Is het nu beetje geheeld al?
[..]
Waarom zou dat een nadeel zijn?
quote:
#saladekkcondoekoegrappenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:42 schreef Salatrel het volgende:
gianni heeft ze niet allemaal op een rij
feitquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:42 schreef Salatrel het volgende:
gianni heeft ze niet allemaal op een rij
Zit tussen je oren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dan altijd dat je veel geluidsoverlast hebt (of veroorzaakt)
Valt op zich mee, denk ik. En je wend ook snel aan burengeluiden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dan altijd dat je veel geluidsoverlast hebt (of veroorzaakt)
Ja echt blij dat het nog meeviel. Toen het gebeurde zag ik al voor me dat mijn oor doormidden lagquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt.
Oh, lucky wel. Wel echt kk met slapen ja, als je iets aan je oor hebt.Is het nu beetje geheeld al?
[..]
Waarom zou dat een nadeel zijn?
denk het ja.quote:
quote:Can we all take a minute and appreciate that hundreds of years ago a person poured hours of hard work into painting cherubs making human fart bubbles.
Wend ja?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt op zich mee, denk ik. En je wend ook snel aan burengeluiden.
[..]
Ja echt blij dat het nog meeviel. Toen het gebeurde zag ik al voor me dat mijn oor doormidden lag
Wel geheeld, de scheur is dicht alleen voel het nog wel... ook af en toe nog kloppen.
Haha snap ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt op zich mee, denk ik. En je wend ook snel aan burengeluiden.
[..]
Ja echt blij dat het nog meeviel. Toen het gebeurde zag ik al voor me dat mijn oor doormidden lag
Wel geheeld, de scheur is dicht alleen voel het nog wel... ook af en toe nog kloppen.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha snap ik.Ah, oké. Heb tijdje geleden m'n oor tussen m'n steiltang gehad, oor half verbrand. Kk, ging kapot.
Tevens: 'je wend'!!! Die is wel heel erg, Noottie.
Ja, echt.quote:
Aiiiiiiiiquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha snap ik.Ah, oké. Heb tijdje geleden m'n oor tussen m'n steiltang gehad, oor half verbrand. Kk, ging kapot.
Tevens: 'je wend'!!! Die is wel heel erg, Noottie.
Kunstquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt.Dit soort shit hebben wij niet geleerd bij kunstgeschiedenis, maar het zou het wel een stuk interessanter hebben gemaakt.
Nee, geen litteken, is wel netjes geheeld. Je ziet het wel een beetje, maar hou je toch. Zul jij straks ook hebben. Oorlittekenbuddies.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aiiiiiiiiik voel je pijn... sowieso ook de huid op je oor is fucking dun en dan met hitte ook nog
Heb je nu geen litteken dan?
mja wendskit
Waarom kunst per definitie afschrijven? Kunst is veel meer dan alleen een schilderij of beeldhouwwerk.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom kunst per definitie afschrijven? Kunst is veel meer dan alleen een schilderij of beeldhouwwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |