....quote:
Hoiquote:
Ahw, je liegt, maar wel cute.quote:
quote:
Wat?quote:
Die jokes slaan nergens op.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik nooit doen (zolang ik je neus niet heb gezien)
Ahw so so sweet :$ Heb je je nieuwe bed al?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Nee. Leuk je weer te zien posten een keer
Snap niet waarom je doet alsof ik fa2 maak.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Die jokes slaan nergens op.
Maar ze zijn wel leuk
fa2?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap niet waarom je doet alsof ik fa2 maak.
Had je slimmer geacht, vandaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap niet waarom je doet alsof ik fa2 maak.
Dat zeg je elke keer als je geen direct antwoord op iets hebt. Geeft niet, maar wellicht ben je zelf niet zo intelligent als je elke keer dezelfde fout maakt. Iets met een ezel en steen.quote:
Ja nu sinds vandaag een week. Echt moest wel wennen aan de groottequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw so so sweet :$ Heb je je nieuwe bed al?
Hahaha nice eh, zo veel ruimte opeens.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nu sinds vandaag een week. Echt moest wel wennen aan de groottemaar nu al helemaal gewend
probleem was dat ik de dag dat ik mijn bed kreeg mijn oor kapot scheurde en dus eigenlijk nu net sinds een dag weer op dat oor kan liggen dus dat was wel minder
Link? Quotes?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer als je geen direct antwoord op iets hebt.
ik was zaterdag bij een huis kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha nice eh, zo veel ruimte opeens.Eerste keer meteen als zeester in bed liggen zeker?
Wats met je oor dan, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
Ja echt raar zoveel ruimtequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha nice eh, zo veel ruimte opeens.Eerste keer meteen als zeester in bed liggen zeker?
Wats met je oor dan, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was zaterdag bij een huis kijken.
komen we op de slaapkamer zegt dat mens: het lijkt klein, maar dat komt omdat het bed grote is dan normaal..
Dat bed was kleiner dan mijn eigen bed
Hahaha.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was zaterdag bij een huis kijken.
komen we op de slaapkamer zegt dat mens: het lijkt klein, maar dat komt omdat het bed grote is dan normaal..
Dat bed was kleiner dan mijn eigen bed
Chill wel toch.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt raar zoveel ruimte![]()
hahahaha zeester
maar idd, zoiets zonder ledematen over de rand.
Jij al helemaal knus in je huisje?
Door dat mijn bed nu breder is vergat ik dat ik dan ook dichter langs de muur loop en mijn raam.
Dus ik loop zo met de zijkant van mn edde tegen de metalen handvat van het klapraam aan en net terwijl ik een stap zet, dus die punt van dat ding steekt in mijn oor en scheurt zo mijn halve oor openbloeden als een gek...
180 - 220quote:
Ben jij zo lang dan?quote:
Ja, een kleurtje anders kan al veel verschil maken hequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Sowieso die bullshitsmoesjes.
Maar ga je verhuizen?
[..]
Chill wel toch.En ja, laatst die grijze muur in m'n woonkamer toch een andere kleur grijs geverfd en dat maakte pas dat het echt als mijn huis voelde.
Hahahahaha shiiiiit![]()
![]()
![]()
Kreeg je daar ook van dat hechttape voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |