n Norse mythology, Gríðr (Old Norse "greed"[1] or "greed, vehemence, violence, impetuosity"[2])quote:
Ymir en Grid.quote:
Slaap zacht mijn prins.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:58 schreef Chloroform het volgende:
Yes, komt goed. Nu slapen want kutleven. Kusjes
Nu al?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:58 schreef Chloroform het volgende:
Yes, komt goed. Nu slapen want kutleven. Kusjes
quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is, in dat asiel in zo'n hokkie of bij Chlochlo2013.
Ja lachen hè.quote:
:$$quote:
ben even terug aan het lezen, maar het gaat er over of jij een goede crazy catlady zou zijn? denk het wel jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:$$
Jij gelooft in mij toch, giannipanni?
Jaquote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben even terug aan het lezen, maar het gaat er over of jij een goede crazy catlady zou zijn? denk het wel ja
[..]
Ja
ja, te stereotyp fokkerquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.![]()
Denk het ook wel.
Nee, weet wel zeker.
Oh, boze smiley alles. Kut man. :s Zeiden ze ook waarom niet?
Je moet KLB SC ook niet op je cv zetten. :squote:
ohwquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet KLB SC ook niet op je cv zetten. :s
Helaas, MMGYMGMYBCBMYMG. Alsof ze ooit nog terugkomt in de echte crew.quote:Op maandag 7 april 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chloro zit tegenwoordig bij mijn crew, u jelly?
Ben te moe om je op je smoel te stompen.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben te moe om je op je smoel te stompen.
het is niet dat ik je haat, maar als je in de fik stond en ik had water zou ik het toch opdrinken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben te moe om je op je smoel te stompen.
wowquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is niet dat ik je haat, maar als je in de fik stond en ik had water zou ik het toch opdrinken.
Van pillen en bruin krijg je een droge bek jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is niet dat ik je haat, maar als je in de fik stond en ik had water zou ik het toch opdrinken.
Romanticus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben verkouden, daar krijg je pas droge bek van, godtering.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Van pillen en bruin krijg je een droge bek ja
inb4 neusjokequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben verkouden, daar krijg je pas droge bek van, godtering.
Ja bedankt.quote:
Moet je mondvochtbevorderende-spray halen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben verkouden, daar krijg je pas droge bek van, godtering.
ib4 ik wil je mond wel bevochtigen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet je mondvochtbevorderende-spray halen.
d'ohquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Al die inb4's. Jullie zeggen het zelf al, mietjes
Je bedoelt water?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet je mondvochtbevorderende-spray halen.
....quote:
Hoiquote:
Ahw, je liegt, maar wel cute.quote:
quote:
Wat?quote:
Die jokes slaan nergens op.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik nooit doen (zolang ik je neus niet heb gezien)
Ahw so so sweet :$ Heb je je nieuwe bed al?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Nee. Leuk je weer te zien posten een keer
Snap niet waarom je doet alsof ik fa2 maak.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Die jokes slaan nergens op.
Maar ze zijn wel leuk
fa2?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap niet waarom je doet alsof ik fa2 maak.
Had je slimmer geacht, vandaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap niet waarom je doet alsof ik fa2 maak.
Dat zeg je elke keer als je geen direct antwoord op iets hebt. Geeft niet, maar wellicht ben je zelf niet zo intelligent als je elke keer dezelfde fout maakt. Iets met een ezel en steen.quote:
Ja nu sinds vandaag een week. Echt moest wel wennen aan de groottequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw so so sweet :$ Heb je je nieuwe bed al?
Hahaha nice eh, zo veel ruimte opeens.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nu sinds vandaag een week. Echt moest wel wennen aan de groottemaar nu al helemaal gewend
probleem was dat ik de dag dat ik mijn bed kreeg mijn oor kapot scheurde en dus eigenlijk nu net sinds een dag weer op dat oor kan liggen dus dat was wel minder
Link? Quotes?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer als je geen direct antwoord op iets hebt.
ik was zaterdag bij een huis kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha nice eh, zo veel ruimte opeens.Eerste keer meteen als zeester in bed liggen zeker?
Wats met je oor dan, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
Ja echt raar zoveel ruimtequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha nice eh, zo veel ruimte opeens.Eerste keer meteen als zeester in bed liggen zeker?
Wats met je oor dan, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was zaterdag bij een huis kijken.
komen we op de slaapkamer zegt dat mens: het lijkt klein, maar dat komt omdat het bed grote is dan normaal..
Dat bed was kleiner dan mijn eigen bed
Hahaha.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was zaterdag bij een huis kijken.
komen we op de slaapkamer zegt dat mens: het lijkt klein, maar dat komt omdat het bed grote is dan normaal..
Dat bed was kleiner dan mijn eigen bed
Chill wel toch.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt raar zoveel ruimte![]()
hahahaha zeester
maar idd, zoiets zonder ledematen over de rand.
Jij al helemaal knus in je huisje?
Door dat mijn bed nu breder is vergat ik dat ik dan ook dichter langs de muur loop en mijn raam.
Dus ik loop zo met de zijkant van mn edde tegen de metalen handvat van het klapraam aan en net terwijl ik een stap zet, dus die punt van dat ding steekt in mijn oor en scheurt zo mijn halve oor openbloeden als een gek...
180 - 220quote:
Ben jij zo lang dan?quote:
Ja, een kleurtje anders kan al veel verschil maken hequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Sowieso die bullshitsmoesjes.
Maar ga je verhuizen?
[..]
Chill wel toch.En ja, laatst die grijze muur in m'n woonkamer toch een andere kleur grijs geverfd en dat maakte pas dat het echt als mijn huis voelde.
Hahahahaha shiiiiit![]()
![]()
![]()
Kreeg je daar ook van dat hechttape voor?
misschien. die 2 huizen die ik zaterdag bekeken heb bevielen niet zo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Sowieso die bullshitsmoesjes.
Maar ga je verhuizen?
quote:
sorry, 210 bedoel ik.quote:
Ja, echt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, een kleurtje anders kan al veel verschil maken heleuk man
Nee, geen hechttape, gelukkig was alleen de huid gescheurd en geen kraakbeen. Dus dat was niet nodig.
Waarom zou dat een nadeel zijn?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien. die 2 huizen die ik zaterdag bekeken heb bevielen niet zo.
wil naar nog 1 gaan kijken die op zich wel leuk is.
enige nadeel is dat het een rijtjeshuis is, maar goed dat probleem zit meer tussen mijn oren denk ik
ik denk dan altijd dat je veel geluidsoverlast hebt (of veroorzaakt)quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt.
Oh, lucky wel. Wel echt kk met slapen ja, als je iets aan je oor hebt.Is het nu beetje geheeld al?
[..]
Waarom zou dat een nadeel zijn?
quote:
#saladekkcondoekoegrappenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:42 schreef Salatrel het volgende:
gianni heeft ze niet allemaal op een rij
feitquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:42 schreef Salatrel het volgende:
gianni heeft ze niet allemaal op een rij
Zit tussen je oren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dan altijd dat je veel geluidsoverlast hebt (of veroorzaakt)
Valt op zich mee, denk ik. En je wend ook snel aan burengeluiden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dan altijd dat je veel geluidsoverlast hebt (of veroorzaakt)
Ja echt blij dat het nog meeviel. Toen het gebeurde zag ik al voor me dat mijn oor doormidden lagquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt.
Oh, lucky wel. Wel echt kk met slapen ja, als je iets aan je oor hebt.Is het nu beetje geheeld al?
[..]
Waarom zou dat een nadeel zijn?
denk het ja.quote:
quote:Can we all take a minute and appreciate that hundreds of years ago a person poured hours of hard work into painting cherubs making human fart bubbles.
Wend ja?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt op zich mee, denk ik. En je wend ook snel aan burengeluiden.
[..]
Ja echt blij dat het nog meeviel. Toen het gebeurde zag ik al voor me dat mijn oor doormidden lag
Wel geheeld, de scheur is dicht alleen voel het nog wel... ook af en toe nog kloppen.
Haha snap ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt op zich mee, denk ik. En je wend ook snel aan burengeluiden.
[..]
Ja echt blij dat het nog meeviel. Toen het gebeurde zag ik al voor me dat mijn oor doormidden lag
Wel geheeld, de scheur is dicht alleen voel het nog wel... ook af en toe nog kloppen.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha snap ik.Ah, oké. Heb tijdje geleden m'n oor tussen m'n steiltang gehad, oor half verbrand. Kk, ging kapot.
Tevens: 'je wend'!!! Die is wel heel erg, Noottie.
Ja, echt.quote:
Aiiiiiiiiquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha snap ik.Ah, oké. Heb tijdje geleden m'n oor tussen m'n steiltang gehad, oor half verbrand. Kk, ging kapot.
Tevens: 'je wend'!!! Die is wel heel erg, Noottie.
Kunstquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt.Dit soort shit hebben wij niet geleerd bij kunstgeschiedenis, maar het zou het wel een stuk interessanter hebben gemaakt.
Nee, geen litteken, is wel netjes geheeld. Je ziet het wel een beetje, maar hou je toch. Zul jij straks ook hebben. Oorlittekenbuddies.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aiiiiiiiiik voel je pijn... sowieso ook de huid op je oor is fucking dun en dan met hitte ook nog
Heb je nu geen litteken dan?
mja wendskit
Waarom kunst per definitie afschrijven? Kunst is veel meer dan alleen een schilderij of beeldhouwwerk.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom kunst per definitie afschrijven? Kunst is veel meer dan alleen een schilderij of beeldhouwwerk.
Ik doelde op schilderijen. Ik hoop dat u geen wrok koestert jegens mij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom kunst per definitie afschrijven? Kunst is veel meer dan alleen een schilderij of beeldhouwwerk.
Zou niet durven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doelde op schilderijen. Ik hoop dat u geen wrok koestert jegens mij.
wat is er mis met schilderijen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doelde op schilderijen. Ik hoop dat u geen wrok koestert jegens mij.
Motje?quote:
Wat is kunst? 1020201001 miljoen voor een fugly schilderijquote:
Je hebt m'n zin echt niet begrepen hè? Niet erg, had niet anders van je verwacht.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is kunst? 1020201001 miljoen voor een fugly schilderij
Of een beeldhouwding van 50.000,-. Gewoon nee met je kunst.
Ohhh beter..quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, geen litteken, is wel netjes geheeld. Je ziet het wel een beetje, maar hou je toch. Zul jij straks ook hebben. Oorlittekenbuddies.
niet elk schilderij is onzin.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo hoor ik het graag
[..]
Slaat nergens op. Geforceerd iets zien in onzin.
braddie?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:02 schreef ntm het volgende:
Volgens mij heb ik een FOK!ker gespot in de sportschool
Shiiit, deze wijf is nog steeds bezig met fokkers en meets en dit soort dingenquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:02 schreef ntm het volgende:
Volgens mij heb ik een FOK!ker gespot in de sportschool
Ah. Daar hebben we die typische arrogantie weer, wat vaker te zien is bij Perzen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt m'n zin echt niet begrepen hè? Niet erg, had niet anders van je verwacht.
Je hebt een vertekend beeld van kunst. Kunst is voor iedereen verschillend, maar kunst is niet alleen 'iets zien in onzin'. Abstracte en surrealistische kunst is maar een klein deel van alle kunst.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo hoor ik het graag
[..]
Slaat nergens op. Geforceerd iets zien in onzin.
Jij vind het lelijk. Iemand anders kan zijn ogen er niet van af houden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is kunst? 1020201001 miljoen voor een fugly schilderij
Of een beeldhouwding van 50.000,-. Gewoon nee met je kunst.
Ik heb het specifiek over schilderijen. Dat vind ik onzin. Niet over kunst in het algemeen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt een vertekend beeld van kunst. Kunst is voor iedereen verschillend, maar kunst is niet alleen 'iets zien in onzin'. Abstracte en surrealistische kunst is maar een klein deel van alle kunst.
Ah, we gaan het over afkomst hebben omdat je niets beters te zeggen hebt? Typisch.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. Daar hebben we die typische arrogantie weer, wat vaker te zien is bij Perzen.
Geldt eigenlijk ook wel voor schilderijen, maar ik snap je punt, is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over schilderijen. Dat vind ik onzin. Niet over kunst in het algemeen.
wie dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha die komt toch nooit in een sportschool
Ook gewoon niet verder vertellen hequote:
Klopt, er zijn genoeg mooie schilderijen. Maar hoeveel waarde mensen er aan hechten is belachelijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet elk schilderij is onzin.
of je het mooi vindt is een ander verhaal
quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:14 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik heb zo'n zin om straks m'n katjes op te halen.![]()
wat schattigquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:14 schreef Chloroform het volgende:
Pulzzar ofzo, die kale gast die wel eens in US post. Ik herkende hem dacht ik en zag net op z'n profiel dat hij in dezelfde stad woont als ik, dus zal hem wel zijnquote:
maar niet gevraagd natuurlijk?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Pulzzar ofzo, die kale gast die wel eens in US post. Ik herkende hem dacht ik en zag net op z'n profiel dat hij in dezelfde stad woont als ik, dus zal hem wel zijn
Oké, nou, goed verhaal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Pulzzar ofzo, die kale gast die wel eens in US post. Ik herkende hem dacht ik en zag net op z'n profiel dat hij in dezelfde stad woont als ik, dus zal hem wel zijn
Jongens, ik heb zo'n zin om straks poesjes op te halen.![]()
Doe normal.quote:
Hehehequote:
Maar niet vragenquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:15 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
NWS / 26 miljoen voor Chinees porseleinen kopje
quote:
¤quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:25 schreef gianni61 het volgende:
VBL / Chaos bij opening fanshop Fenerbache in Rotterdam
wat moet rotterdam met een fenerbache fanshop??
quote:
'Je poep wil je wat vertellen. 'quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
echt wtf. de radioreclames van tegenwoordig
heeft u last van anale klachten?![]()
![]()
Die, jaquote:
Kan me niet voorstellen dat dat helpt. Dat mensen die al af en toe bloed schijten door die reclame ineens gaan omkijken en het ontdekken.quote:
Nee, lijkt mij ook niet. Overigens ook steeds lastiger met toiletten zonder hangplatform.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat helpt. Dat mensen die al af en toe bloed schijten door die reclame ineens gaan omkijken en het ontdekken.
ja, tegenwoordig bijna alleen nog maar plonspotten. nooit met een mooi poepschaaltjequote:Op dinsdag 8 april 2014 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook niet. Overigens ook steeds lastiger met toiletten zonder hangplatform.
Ik vind dat wel jammer. Eerlijk waar. Alleen het nadeel daarvan was dat als je lang zit, wat ik graag doe, je compleet naar ruft ruikt daarna voor urenquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, tegenwoordig bijna alleen nog maar plonspotten. nooit met een mooi poepschaaltje
je kon wel prestatie eens bekijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat wel jammer. Eerlijk waar. Alleen het nadeel daarvan was dat als je lang zit, wat ik graag doe, je compleet naar ruft ruikt daarna voor uren
Zie je eruit zoals je overkomt? Streng zeker he.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, we gaan het over afkomst hebben omdat je niets beters te zeggen hebt? Typisch.
Die goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kon wel prestatie eens bekijken.
een goed potje letter schijten zit er tegenwoordig niet meer in
quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:56 schreef gianni61 het volgende:
moest hier toch wel om lachen
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
mn edde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./Mur
Mijn hoofd.quote:
Nee, hij trapt die open deur gewoon niet in.quote:
open deur, grote kut, hahaquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hij trapt die open deur gewoon niet in.
Hahahahaha grapjas ;Dquote:
nee lolbroekquote:
pretsokken?quote:
Grapjurkquote:
kutalegtone motten allemaal terug naar Istanbul.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Mooiop de FP iets over allochtonen. Even een overduidelijk troll aktie en gelijk mensen die op mij springen
"Nee hoor echt niet alle allochtonen zijn hetzelfde, er zijn er ook die wel hard werken etc...."
ze zijn idd niet allemaal hetzelfde. Je hebt Turken, marocs Somaliërs en dan nog de Roemenen Bulgaren enz....quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Mooiop de FP iets over allochtonen. Even een overduidelijk troll aktie en gelijk mensen die op mij springen
"Nee hoor echt niet alle allochtonen zijn hetzelfde, er zijn er ook die wel hard werken etc...."
Allemaal roze van binnen tochquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze zijn idd niet allemaal hetzelfde. Je hebt Turken, marocs Somaliërs en dan nog de Roemenen Bulgaren enz....
Ja maar ook echt zoiets was mijn 1e reactie en dan mensen die serieus reagerenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kutalegtone motten allemaal terug naar Istanbul.
tmi ;squote:Op dinsdag 8 april 2014 13:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo noem ik die crusty socks onder mijn bed.
Hahahahaha heeft ze eindelijk een natuurlijk habitat xD!!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:04 schreef Modus het volgende:
[..]
En haar nieuwe --~~++aAnReC|-|tBlAd++~~--..
Had ze geen aanrechtblad in haar oude huis?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahahaha heeft ze eindelijk een natuurlijk habitat xD!!!
Weet ik veelquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ze geen aanrechtblad in haar oude huis?
quote:
Uurtjequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet na een uurtje op de brandstapel
ze bloeden allemaal rood.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wowquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Eens. Tegen de lieven wel, tegen de stommen niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef Gridlok het volgende:
Komop kinders, laten we even allemaal lief doen tegen onze lieve allochtoontjes.
wel alleen tegen de lieve..quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef Gridlok het volgende:
Komop kinders, laten we even allemaal lief doen tegen onze lieve allochtoontjes.
Dankje Griddiequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef Gridlok het volgende:
Inderdaad, kut crimineeltjes op een boot zetten en laten zinken voor de kust van kaapstad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens. Tegen de lieven wel, tegen de stommen niet.
Heil Gridlok.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Inderdaad, kut crimineeltjes op een boot zetten en laten zinken voor de kust van kaapstad.
alleen de criminele bedoelde ik natuurlijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wowzeg je nu dat je vind dat allochtonen allemaal op de brandstapel moeten?
en hun familie, anders is het weer zielig en krijg je weer stille tochten en protesten enzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alleen de criminele bedoelde ik natuurlijk
Oja uiteraard.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hun familie, anders is het weer zielig en krijg je weer stille tochten en protesten enzo
Alleen de Marokkanen dus?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je eens op tweakers doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij komt uit groningen toch? Is daar wat te doen overdag?
Sukkelsquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet je eens op tweakers doengeniaal forum.
De stad verkennen op een zonnige dag.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.
Ligt er aan wat je zou willen doen...
[..]
Sukkels
Ook zo'n achterlijke manier van verdedigen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Dat is sowieso een keer de moeite waard als je hier nooit bent geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
De stad verkennen op een zonnige dag.
Ja, zelfde als zeggen dat je ook wel negers als vrienden hebt als je zeikt over donkere mensenquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook zo'n achterlijke manier van verdedigen.Daarmee onderstreep je alleen maar het statement. 'Alle bankiers zijn corrupt.' 'NEEE! ER ZIJN OOK GOEDE BANKIERS HOOR!!' dan denk je ook van sure, maar die zijn onvindbaar.
Oké, Bitterleleleolololamon.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Helaas, MMGYMGMYBCBMYMG. Alsof ze ooit nog terugkomt in de echte crew.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, toevallig, ik denk bij haar foto aan speknek.
#hatesquad
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wowzeg je nu dat je vind dat allochtonen allemaal op de brandstapel moeten?
quote:
Lmao, er zijn nog meer mensen die hebben gedeliverd zie ik nuquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:56 schreef krioro het volgende:
Tattas be like CUL / Nasi a la Johannes #2 genieten
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso ook trouwens die vage Q-merken.
Lees mijn verslag in deel 1quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lmao, er zijn nog meer mensen die hebben gedeliverd zie ik nu. Of deze: CUL / Macaroni a la kano.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da ies goor willyquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou 12 delen lezen van die reeks met KLB SC recepten.
Thnx (God damn srs).quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:29 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veer be likequote:Op dinsdag 8 april 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WIe is ditquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:29 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, alleen om het eerste plaatjequote:
annasophia robb ofzoquote:
Courgette.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Courgette.,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
.
Maar zo tegen Veer reageren, ho maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar zo tegen Veer reageren, ho maar.
Whipped as fuark.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:37 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op deze lijkt ze op Drea de Matteo
WHAMMY!quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha ja mooi, kut hambaken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Boevenval staat deze week in Den Bosch
Hahaha, wat een Sjaak die gast die gepakt is. Hollandse dief!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef Chloroform het volgende:
Hoe oud zijn deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna drie.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Height: 5' 0" (1.52 m)
20 cm te klein alleen.
Die mensen die hem verdedigen ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Boevenval staat deze week in Den Bosch
Hahaha, wat een Sjaak die gast die gepakt is. Hollandse dief!!1
*kroelt*'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die linker (of in dit geval rechts) lijkt echt sprekend op 1 van de katten van mn oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup, vanmiddag.quote:
Wie is wie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dawwquote:
Wat was er met het staartje dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik dacht je haalt ze weg uit een nest. Deze hebben mijn ouders ook (alleen zonder staart).
Links is kat en rechts is poes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel apart, maar ja, zo'n beestje moet ook wennen natuurlijk. Misschien door stress ofzo toch valser geworden? Jammer wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DawwEn, zijn ze een beetje lief?
![]()
Ik heb 1x een kat uit het asiel gehaald die daar echt super cute leek en zo gauw meneer (James heette die) binnen kwam, hing ie aan onze armen en vingers. Bijten jonge
Volgende dag was het doei James
![]()
Nee, vind het lastig. Ze heten officieel Bailey en Nahla (ja, met een hquote:
Vond die van gister leuker :$quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, vind het lastig. Ze heten officieel Bailey en Nahla (ja, met een h), maar dat vind ik stomme namen.
hmm, nee..quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, vind het lastig. Ze heten officieel Bailey en Nahla (ja, met een h), maar dat vind ik stomme namen.
Ymir en Grid?quote:
Stress had James niet, dat was wel duidelijk. Was gewoon een vals krengquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is wel apart, maar ja, zo'n beestje moet ook wennen natuurlijk. Misschien door stress ofzo toch valser geworden? Jammer wel.
Deze zijn zo lief.Was net even uurtje weg, en sinds ik terug ben, liggen ze al hele tijd bij me.
Oh wtf. Geen problemen met de balans daardoor?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die is er door een auto afgereden. Best zielig, hoor. Hij ziet er nu ook echt vaag uit
Ahw.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die is er door een auto afgereden. Best zielig, hoor. Hij ziet er nu ook echt vaag uit
Haha, ja, sommige zijn gewoon vals.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stress had James niet, dat was wel duidelijk. Was gewoon een vals kreng
Awh zo cute![]()
Grid en Mortie? Noem ik 't vrouwtje Mortie.quote:
Beter dan nietsquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid en Mortie? Noem ik 't vrouwtje Mortie.
Waar?quote:
Zijn broer en zus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter dan nietsals je dan te laat bent met grid zijn ballen wegsnijden draag ik zijn kinderen
masterrace
Boeit ze niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn broer en zus.En allebei al geholpen, helaas.
Straks allemaal Mozy-katten.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfde als eerst, andere locatiesws aangenomen dus
Jammer denk aan de namen die je ze had kunnen geven dan!quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn broer en zus.En allebei al geholpen, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |