Ik ben geen paarden liefhebber pur sang, sterker nog die beesten vallen mij aan. Maar dat soort stemmingsmakerij kan ik niet op prijs stellen nee. Je ziet nu alweer wat er gebeurt als een groep mensen zich samenspannen tegen één persoon. Ik kan het hebben, ik ga immers zelf de confrontatie aan, maar elk paardenmeisje vraagt hier niet om. Walgelijk om dat soort 'onschuldige' meisjes dusdanig af te vallen omdat het stoer zou zijn of iets dergelijks.quote:Op maandag 7 april 2014 20:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
U herkent zich zeker niet in de ik-haat-paarden FB site?
Wie is we? Vieze populist.quote:Op maandag 7 april 2014 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens, iemand die Tim Immers in Oranje wil nemen wij toch niet serieus?
En nu onweert het zelfs al bij jou.quote:Op maandag 7 april 2014 20:55 schreef wickedmen het volgende:
Typisch Nederland weer om in de middag zonnig en benauwd te zijn en nu giet het als een malle.
Loop ik daar in me korte broek en t-shirt met korte mouwen onderweg naar huis, gelukkig heb ik mijn jas.
ik was voorbereid. bijzonder Warme dag in nl? Paraplu meequote:Op maandag 7 april 2014 20:55 schreef wickedmen het volgende:
Typisch Nederland weer om in de middag zonnig en benauwd te zijn en nu giet het als een malle.
Loop ik daar in me korte broek en t-shirt met korte mouwen onderweg naar huis, gelukkig heb ik mijn jas.
Net Hawai hier alleen zonder de hittequote:Op maandag 7 april 2014 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik was voorbereid. bijzonder Warme dag in nl? Paraplu mee
nooit geweest. Is het daar ook zo erg ja?quote:Op maandag 7 april 2014 21:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Net Hawai hier alleen zonder de hitte
Zo met Malik naar de club, cocaine en gunpowder snuiven.quote:Op maandag 7 april 2014 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks te klagen hier in Pattaya, net ene Ted leren kennen.
Ik ga weer sportvissen.
ลาก่อน
Brown-brownquote:Op maandag 7 april 2014 22:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo met Malik naar de club, cocaine en gunpowder snuiven.
De eckte zitten gewoon overal.quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef Kloonhommel het volgende:
LR, je hoort in GRTD thuis. Was gezellie dat je ff langskwam maar tot nooit meer ziens.
Nee hoor. Ik zit overal.quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef Kloonhommel het volgende:
LR, je hoort in GRTD thuis. Was gezellie dat je ff langskwam maar tot nooit meer ziens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |