Sommigen doen dat wel. Had ooit zo'n meisje op stal die haar vriend alles liet betalen.quote:Op maandag 7 april 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
En dit dan?
[..]
Daar heb je gelijk in.
Zin in weer een Chai reactie
Echt? ach ik snap dat je je schatje een beetje wil bijstaan maar dat doet ze mooi zelf maar. Al heb je als man wel beetje voordeel omdat bips.quote:Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommigen doen dat wel. Had ooit zo'n meisje op stal die haar vriend alles liet betalen.
ken wel een paardenmeisje dat een gedeelte van de boerderij van haar vriend heeft overgenomen voor paardenquote:Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommigen doen dat wel. Had ooit zo'n meisje op stal die haar vriend alles liet betalen.
jawel, werkquote:Op maandag 7 april 2014 16:01 schreef Gridlok het volgende:
Hoop overigens niet dat je op je werk zit, je werkgever kan gewoon je google history checken " Paarden piemel "
Niet per se. Meisje die voorheen de fanatiekste ruiter van stal was had de lelijkste bil.quote:Op maandag 7 april 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? ach ik snap dat je je schatje een beetje wil bijstaan maar dat doet ze mooi zelf maar. Al heb je als man wel beetje voordeel omdat bips.
Nee, doen zij maar.quote:
Hoe kan dat?quote:Op maandag 7 april 2014 16:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet per se. Meisje die voorheen de fanatiekste ruiter van stal was had de lelijkste bil.De rest wel goede.
Picture is nog te zien boven in die balk.quote:Op maandag 7 april 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, doen zij maar.
Mortaxx doe de OP ff niet op slot joh
Dat ligt vast niet alleen aan je google history.quote:Op maandag 7 april 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Heb op veel ziekere shit gezocht btwmn baas kijkt wel vaak met een scheef oog naar me
Hier niet.quote:Op maandag 7 april 2014 16:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Picture is nog te zien boven in die balk.
Nee klopt, ook aan de rest wat jij aan mij vind mankerenquote:Op maandag 7 april 2014 16:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat ligt vast niet alleen aan je google history.
#temakkelijk
indd, wie wil chai nou niet in de beugels/teugels leggen en berijdenquote:
dwc.quote:Op maandag 7 april 2014 16:06 schreef wise het volgende:
[..]
indd, wie wil chai nou niet in de beugels/teugels leggen en berijden
whut?quote:Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb van die rare gaatjes in mijn arm.
gaten uit snijdenquote:Op maandag 7 april 2014 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn dan ook wel fucking nasty
zou er uit snijden
Beter dan andersom.quote:Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb van die rare gaatjes in mijn arm.
dwc wil meiden met dikke olifanten dijen.quote:
Wat is er beleefd aan? Ook als het geen trap is kan hij lekker naar je kont kijken, nou wat beleefd.quote:Als man altijd de vrouw laten voorgaan, behalve op een trap (vanwege het feit dat de man dan onder de rok van de vrouw zou kunnen kijken) en bij het binnenstappen van een etablissement (om de vrouw van eventuele nieuwsgierige blikken te beschermen).
als man loop je als eerste naar binnen om te kijken of t veilig is volgens mij. Staat potverdrie een fout.quote:Op maandag 7 april 2014 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is er beleefd aan? Ook als het geen trap is kan hij lekker naar je kont kijken, nou wat beleefd.
Erg generaliserend ditquote:Op maandag 7 april 2014 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
Met tinder swipede ik paardrijmeisjes trouwens altijd weg
Alleen bij het binnenstappen van een etablissement.quote:Op maandag 7 april 2014 17:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als man loop je als eerste naar binnen om te kijken of t veilig is volgens mij. Staat potverdrie een fout.
klopt, maar hier staat bullshit over nieuwsgierige blikkenquote:Op maandag 7 april 2014 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen bij het binnenstappen van een etablissement.
Desalniettemin een note moeten zetten. Dit soort stemmingsmakerij hoort een mod gewoonweg niet te doen.quote:Op maandag 7 april 2014 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Is op datingsites ook hoor. Paardrijden is één van de minst gewenste hobby's.
Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op maandag 7 april 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Desalniettemin een note moeten zetten. Dit soort stemmingsmakerij hoort een mod gewoonweg niet te doen.
Concordia Delft. We reden daar geen paard overigens. Wel ben ik in de overtuiging dat ook deze doelgroep een eigen stem hoort te hebben. Een stem die hen weet te verdedigen tegen dit soort laffe aanvallen van buitenaf.quote:Op maandag 7 april 2014 17:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld?
Chai heb jij nog een wit paard. We hebben er weer eentjequote:Op maandag 7 april 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Concordia Delft. We reden daar geen paard overigens. Wel ben ik in de overtuiging dat ook deze doelgroep een eigen stem hoort te hebben. Een stem die hen weet te verdedigen tegen dit soort laffe aanvallen van buitenaf.
damn. daar kan je gewoon een kind achterop zettenquote:
kunnen ze Engels dan¿quote:Op maandag 7 april 2014 18:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Marokkanen en Engels.
"Hoe zeg je cornflakes in het Engels?".
Zet jezelf er maar weer boven zo kennen we je weerquote:Op maandag 7 april 2014 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chai heb jij nog een wit paard. We hebben er weer eentje
Wie ben jij nou weerquote:Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet jezelf er maar weer boven zo kennen we je weer![]()
Je gaat een zwaar leven tegemoet als je denkt alles te kunnen weglachen Mortaxx. Soms moet je problemen/fouten durven te erkennen om je als persoon verder te kunnen ontwikkelen. Dan en enkel dan zal je het schorriemorrie van de samenleving ontstijgen![]()
En al doe je het niet voor jezelf, doe het dan alsjeblieft wel voor je omgeving. Want zelf ik zie in jouw een hoop onbenutte potentie. Zelfs op het gebied van moderatie.
tief op man wie denk je wel neit dat je bentquote:Op maandag 7 april 2014 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet jezelf er maar weer boven zo kennen we je weer![]()
Je gaat een zwaar leven tegemoet als je denkt alles te kunnen weglachen Mortaxx. Soms moet je problemen/fouten durven te erkennen om je als persoon verder te kunnen ontwikkelen. Dan en enkel dan zal je het schorriemorrie van de samenleving ontstijgen![]()
En al doe je het niet voor jezelf, doe het dan alsjeblieft wel voor je omgeving. Want zelf ik zie in jouw een hoop onbenutte potentie. Zelfs op het gebied van moderatie.
quote:
Staat natuurlijk volledig los van mijn feedback/opbouwende kritiek, en als jullie hem nu al mogen (Het lijkt mij zeer maar dan ook zeer onwaarschijnlijkquote:Op maandag 7 april 2014 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
tief op man wie denk je wel neit dat je bent![]()
mortaxx is onze favo mod hier jij hebt hier echt niks te zeggen domme blauwpet xD
hou dat geratel lekker in je eigee subforum OK?![]()
![]()
![]()
Je was nog serieus ook?quote:Op maandag 7 april 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Staat natuurlijk volledig los van mijn feedback/opbouwende kritiek, en als jullie hem nu al mogen (Het lijkt mij zeer maar dan ook zeer onwaarschijnlijk) denk je dan eens in hoe goed hij kan worden.
Houd je smoel over mijn Mortiequote:Op maandag 7 april 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Staat natuurlijk volledig los van mijn feedback/opbouwende kritiek, en als jullie hem nu al mogen (Het lijkt mij zeer maar dan ook zeer onwaarschijnlijk) denk je dan eens in hoe goed hij kan worden.
Uh, ja? Al kan ik het wellicht beter achter de schermen verder afhandelen.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Houd je smoel over mijn Mortie![]()
Opkenkeren
Littlerabbit![]()
Dafuq is er mis met jou kan je jezelf beter afvragen, rare.quote:Op maandag 7 april 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, ja? Al kan ik het wellicht beter achter de schermen verder afhandelen.
[..]Gaat het goed verder?
verslikte mequote:Op maandag 7 april 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat is net zo legit als de Rolex van tetouaribo.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lol, Littlerabbit staat niet eens genoemd op de forumindex.
Het is wel veelzeggend dat er nog geen inhoudelijke reactie gegeven is en het enkel op de persoon wordt gespeeld. Ik zie dat Mortaxx zijn doen en laten hier al behoorlijk is aangeslagen.quote:Op maandag 7 april 2014 19:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dafuq is er mis met jou kan je jezelf beter afvragen, rare.
Je bent ongeschikt voor FOK! zie ik wel. Raar dat ze jou moderator hebben gemaakt, zeg. Of juist niet raar. Blauwe kleur past goed bij je iig, zure slootquote:Op maandag 7 april 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Het is wel veelzeggend dat er nog geen inhoudelijke reactie gegeven is en het enkel op de persoon wordt gespeeld. Ik zie dat Mortaxx zijn doen en laten hier al behoorlijk is aangeslagen.
Misschien hè, misschien is dat omdat we geen flauw idee hebben waar jij het in hemelsnaam over hebt?quote:Op maandag 7 april 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Het is wel veelzeggend dat er nog geen inhoudelijke reactie gegeven is en het enkel op de persoon wordt gespeeld. Ik zie dat Mortaxx zijn doen en laten hier al behoorlijk is aangeslagen.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
tief op man wie denk je wel neit dat je bent![]()
mortaxx is onze favo mod hier jij hebt hier echt niks te zeggen domme blauwpet xD
hou dat geratel lekker in je eigee subforum OK?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Houd je smoel over mijn Mortie![]()
Opkenkeren
Littlerabbit![]()
ER IS MAAR PLEK VOOR ÉÉN BLAUWTJE EN DAT IS MORTAXX!quote:Op maandag 7 april 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, ja? Al kan ik het wellicht beter achter de schermen verder afhandelen.
[..]Gaat het goed verder?
tijd voor mop-actiequote:Op maandag 7 april 2014 19:32 schreef Germano het volgende:
Ik zou zeggen pak de bezem maar, Littlerabbit.
Hier mag wel eens schoongemaakt worden!
ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 7 april 2014 19:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat jij geen haar hebt?
Bedankt voor het onderbouwen van mijn stelling.quote:Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je bent ongeschikt voor FOK! zie ik wel. Raar dat ze jou moderator hebben gemaakt, zeg. Of juist niet raar. Blauwe kleur past goed bij je iig, zure sloot
Dus alles en iedereen wat jij niet direct begrijpt val je maar aan? Goede mentaliteit wel, als wild beest tenminste.quote:Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien hè, misschien is dat omdat we geen flauw idee hebben waar jij het in hemelsnaam over hebt?
Ik laat niet heel lang meer over mij heenlopen in ieder geval. Ik ben wel een beetje klaar met alle persoonlijke aanvallen en het ontbrekende vertrouwen in mijn moderatiekunsten. Het enige wat ik heb gedaan is Mortaxx aanspreken op zijn gedragquote:Op maandag 7 april 2014 19:32 schreef Germano het volgende:
Ik zou zeggen pak de bezem maar, Littlerabbit.
Hier mag wel eens schoongemaakt worden!
Beetje laat weer.quote:Op maandag 7 april 2014 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, ze was 25 en niet ziek of zo. Helemaal onverwachts, oorzaak is nog niet bekend.
quote:
Wat ben jij een ongelooflijke droeftoeter zegquote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het onderbouwen van mijn stelling.
[..]
Dus alles en iedereen wat jij niet direct begrijpt val je maar aan? Goede mentaliteit wel, als wild beest tenminste.
[..]
Ik laat niet heel lang meer over mij heenlopen in ieder geval. Ik ben wel een beetje klaar met alle persoonlijke aanvallen en het ontbrekende vertrouwen in mijn moderatiekunsten. Het enige wat ik heb gedaan is Mortaxx aanspreken op zijn gedrag
quote:Op maandag 7 april 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/One_Man_Band_Man
[ afbeelding ]
Mijn persoon is ondergeschikt in deze. Het gaat mij meer om algehele sfeer. Juist daarom heb ik nog niet opgetreden tegen jouw kwetsende teksten, maar er zijn grenzen...quote:Op maandag 7 april 2014 20:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijke droeftoeter zegEn wat wil je doen, bannen uitdelen omdat we iets zeggen dat jij niet leuk vindt? Goeie moderator hoor
U herkent zich zeker niet in de ik-haat-paarden FB site?quote:Op maandag 7 april 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Concordia Delft. We reden daar geen paard overigens. Wel ben ik in de overtuiging dat ook deze doelgroep een eigen stem hoort te hebben. Een stem die hen weet te verdedigen tegen dit soort laffe aanvallen van buitenaf.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn persoon is ondergeschikt in deze. Het gaat mij meer om algehele sfeer. Juist daarom heb ik nog niet opgetreden tegen jouw kwetsende teksten, maar er zijn grenzen...
Gvdquote:Op maandag 7 april 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Whehequote:Op maandag 7 april 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen paarden liefhebber pur sang, sterker nog die beesten vallen mij aan. Maar dat soort stemmingsmakerij kan ik niet op prijs stellen nee. Je ziet nu alweer wat er gebeurt als een groep mensen zich samenspannen tegen één persoon. Ik kan het hebben, ik ga immers zelf de confrontatie aan, maar elk paardenmeisje vraagt hier niet om. Walgelijk om dat soort 'onschuldige' meisjes dusdanig af te vallen omdat het stoer zou zijn of iets dergelijks.quote:Op maandag 7 april 2014 20:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
U herkent zich zeker niet in de ik-haat-paarden FB site?
Wie is we? Vieze populist.quote:Op maandag 7 april 2014 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens, iemand die Tim Immers in Oranje wil nemen wij toch niet serieus?
En nu onweert het zelfs al bij jou.quote:Op maandag 7 april 2014 20:55 schreef wickedmen het volgende:
Typisch Nederland weer om in de middag zonnig en benauwd te zijn en nu giet het als een malle.
Loop ik daar in me korte broek en t-shirt met korte mouwen onderweg naar huis, gelukkig heb ik mijn jas.
ik was voorbereid. bijzonder Warme dag in nl? Paraplu meequote:Op maandag 7 april 2014 20:55 schreef wickedmen het volgende:
Typisch Nederland weer om in de middag zonnig en benauwd te zijn en nu giet het als een malle.
Loop ik daar in me korte broek en t-shirt met korte mouwen onderweg naar huis, gelukkig heb ik mijn jas.
Net Hawai hier alleen zonder de hittequote:Op maandag 7 april 2014 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik was voorbereid. bijzonder Warme dag in nl? Paraplu mee
nooit geweest. Is het daar ook zo erg ja?quote:Op maandag 7 april 2014 21:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Net Hawai hier alleen zonder de hitte
Zo met Malik naar de club, cocaine en gunpowder snuiven.quote:Op maandag 7 april 2014 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks te klagen hier in Pattaya, net ene Ted leren kennen.
Ik ga weer sportvissen.
ลาก่อน
Brown-brownquote:Op maandag 7 april 2014 22:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo met Malik naar de club, cocaine en gunpowder snuiven.
De eckte zitten gewoon overal.quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef Kloonhommel het volgende:
LR, je hoort in GRTD thuis. Was gezellie dat je ff langskwam maar tot nooit meer ziens.
Nee hoor. Ik zit overal.quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef Kloonhommel het volgende:
LR, je hoort in GRTD thuis. Was gezellie dat je ff langskwam maar tot nooit meer ziens.
Mooie 1e zin van een OP welquote:Op maandag 7 april 2014 22:54 schreef djakkaa3033 het volgende:
een Goeie avond Jihadisten lesbische potten, homo's transgenders en ortodoxe moslims + hetero stelletjes en autisten van ons mooie FOK
Hier kom je niet zomaar binnenquote:Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit overal.
Kliekjes
Dat blijkt. Ik begrijp eindelijk hoe het MINDER MINDER MINDER van Wilders moet hebben aangevoeld bij de Marokkanen. Daar waar dit erger is gezien ik geen Marokkaan ben natuurlijk.quote:
je bent niet welkomquote:Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit overal.
Kliekjes
Jij bent echt nog minder grappig dan het gezinsdrama in Laren.quote:Op maandag 7 april 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik begrijp eindelijk hoe het MINDER MINDER MINDER van Wilders moet hebben aangevoeld bij de Marokkanen. Daar waar dit erger is gezien ik geen Marokkaan ben natuurlijk.
Zie post boven je :$$$$quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kaats even wat spangs, wil nog ff een pagga slaan.
Dat is dan ook wel een hoge lat. Ik weet zeker dat een hoop gedupeerde door de bankencrisis er wel de humor/ironie van kunnen inzien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent echt nog minder grappig dan het gezinsdrama in Laren.
waarom niet gelijk twee?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kaats even wat spangs, wil nog ff een pagga slaan.
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel een hoge lat. Ik weet zeker dat een hoop gedupeerde door de bankencrisis er wel de humor/ironie van kunnen inzien.
quote:
Goed zo, je moet nog groeien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
Heb kipfilet gebakken. Met chilisaus nomnononm
Haha aw. En babyfatquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ben srs. Beetje bbyfat eraf en je bent 9,47/10
heb nu geen pagga voer voor je Mien jung. Misschien even aftrekken op MsMessy of knetterkrankjorumquote:
Dan nog liever je bruine tijgerbol.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb nu geen pagga voer voor je Mien jung. Misschien even aftrekken op MsMessy of knetterkrankjorum
Ja dat is hetzelfde. Nog een klein beetje opdrogen gewoonquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha aw. En babyfatben gewoon jeugdig
heb je nog goede seksverhalen?quote:
Als zij samen een kind zouden krijgen, zou ik dat zijn. :squote:Op dinsdag 8 april 2014 00:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het gaat over MsMessy en Knetterkrankjorum en wie komt er weer aanzetten.
wie zegt dat je dat niet bentquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als zij samen een kind zouden krijgen, zou ik dat zijn. :s
Wow.quote:
Heb vandaag kipfilet met chilisaus geneukt. Elastiekjes extra strak voor optimale defloration experience.quote:
hard op gelachenquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb vandaag kipfilet met chilisaus geneukt. Elastiekjes extra strak voor optimale defloration experience.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als zij samen een kind zouden krijgen, zou ik dat zijn. :s
Als je ze niet afspoelt ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hard op gelachen
Als je ze afspoelt kan je ze gewoon morgen weer gebruiken.
Wat zit je te judgen.quote:
echt?quote:
Sorry, was druk.quote:
Fine.quote:
Fappen op Snowie zeker? :$quote:
Alsof wij Marokkanen bekend staan om volgers te zijn en in een groepje te willen horenquote:Op maandag 7 april 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik begrijp eindelijk hoe het MINDER MINDER MINDER van Wilders moet hebben aangevoeld bij de Marokkanen. Daar waar dit erger is gezien ik geen Marokkaan ben natuurlijk.
Heb vandaag onbeperkt tapas gegeten. Kan geen eten meer zien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck. Zin in Taco Mundo
.
Je kan niet onbeperkt tapas eten want anders zat je er nu nog.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vandaag onbeperkt tapas gegeten. Kan geen eten meer zien.
Ze functioneren wel het beste in groepen anders...quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Alsof wij Marokkanen bekend staan om volgers te zijn en in een groepje te willen horen
Ik zal aan de Marokkaanse groep vragen of ze je excuses accepteren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze functioneren wel het beste in groepen anders...
Nee mijn oprechte excuses. Ik had de Marokkanen troef niet mogen spelen als Arische jongeman. (Enkel Mortaxx weet dat ik lieg)
DB?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vandaag onbeperkt tapas gegeten. Kan geen eten meer zien.
Ja. :$quote:
Nee, alleen verzuurde kutten mogen hier posten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb helaas van rantsoen moeten grijpen, baileys. Dat ook goed?
Dan word het helemaal lastig, ik heb namelijk geen kut.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, alleen verzuurde kutten mogen hier posten.
Een van die twee is/was zwanger ook eh.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:01 schreef Modus het volgende:
Er is gewoon een Fokker die het met MsM$$y doet he.. Ms oud nieuws maar ik hoorde het laatst pas.
Niemand geeft om je drankgebruik. Echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb helaas van rantsoen moeten grijpen, baileys. Dat ook goed?
Ehm, een van de twee? Verklaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een van die twee is/was zwanger ook eh.
OK!quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niemand geeft om je drankgebruik. Echt helemaal niemand.
Gvd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik mee, wil zien hoe jij reageert op onbeperkt eten.
Een van die twee hou je bek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |