ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 7 april 2014 19:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat jij geen haar hebt?
Bedankt voor het onderbouwen van mijn stelling.quote:Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je bent ongeschikt voor FOK! zie ik wel. Raar dat ze jou moderator hebben gemaakt, zeg. Of juist niet raar. Blauwe kleur past goed bij je iig, zure sloot
Dus alles en iedereen wat jij niet direct begrijpt val je maar aan? Goede mentaliteit wel, als wild beest tenminste.quote:Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien hè, misschien is dat omdat we geen flauw idee hebben waar jij het in hemelsnaam over hebt?
Ik laat niet heel lang meer over mij heenlopen in ieder geval. Ik ben wel een beetje klaar met alle persoonlijke aanvallen en het ontbrekende vertrouwen in mijn moderatiekunsten. Het enige wat ik heb gedaan is Mortaxx aanspreken op zijn gedragquote:Op maandag 7 april 2014 19:32 schreef Germano het volgende:
Ik zou zeggen pak de bezem maar, Littlerabbit.
Hier mag wel eens schoongemaakt worden!
Beetje laat weer.quote:Op maandag 7 april 2014 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, ze was 25 en niet ziek of zo. Helemaal onverwachts, oorzaak is nog niet bekend.
quote:
Wat ben jij een ongelooflijke droeftoeter zegquote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het onderbouwen van mijn stelling.
[..]
Dus alles en iedereen wat jij niet direct begrijpt val je maar aan? Goede mentaliteit wel, als wild beest tenminste.
[..]
Ik laat niet heel lang meer over mij heenlopen in ieder geval. Ik ben wel een beetje klaar met alle persoonlijke aanvallen en het ontbrekende vertrouwen in mijn moderatiekunsten. Het enige wat ik heb gedaan is Mortaxx aanspreken op zijn gedrag
quote:Op maandag 7 april 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/One_Man_Band_Man
[ afbeelding ]
Mijn persoon is ondergeschikt in deze. Het gaat mij meer om algehele sfeer. Juist daarom heb ik nog niet opgetreden tegen jouw kwetsende teksten, maar er zijn grenzen...quote:Op maandag 7 april 2014 20:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijke droeftoeter zegEn wat wil je doen, bannen uitdelen omdat we iets zeggen dat jij niet leuk vindt? Goeie moderator hoor
U herkent zich zeker niet in de ik-haat-paarden FB site?quote:Op maandag 7 april 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Concordia Delft. We reden daar geen paard overigens. Wel ben ik in de overtuiging dat ook deze doelgroep een eigen stem hoort te hebben. Een stem die hen weet te verdedigen tegen dit soort laffe aanvallen van buitenaf.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn persoon is ondergeschikt in deze. Het gaat mij meer om algehele sfeer. Juist daarom heb ik nog niet opgetreden tegen jouw kwetsende teksten, maar er zijn grenzen...
Gvdquote:Op maandag 7 april 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lol, Littlerabbit staat niet eens genoemd op de forumindex.
Dat is net zo legit als de Rolex van tetouaribo.
Whehequote:Op maandag 7 april 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lol, Littlerabbit staat niet eens genoemd op de forumindex.
Dat is net zo legit als de Rolex van tetouaribo.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Het is wel veelzeggend dat er nog geen inhoudelijke reactie gegeven is en het enkel op de persoon wordt gespeeld. Ik zie dat Mortaxx zijn doen en laten hier al behoorlijk is aangeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |