Ze functioneren wel het beste in groepen anders...quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Alsof wij Marokkanen bekend staan om volgers te zijn en in een groepje te willen horen
Ik zal aan de Marokkaanse groep vragen of ze je excuses accepteren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze functioneren wel het beste in groepen anders...
Nee mijn oprechte excuses. Ik had de Marokkanen troef niet mogen spelen als Arische jongeman. (Enkel Mortaxx weet dat ik lieg)
DB?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vandaag onbeperkt tapas gegeten. Kan geen eten meer zien.
Ja. :$quote:
Nee, alleen verzuurde kutten mogen hier posten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb helaas van rantsoen moeten grijpen, baileys. Dat ook goed?
Dan word het helemaal lastig, ik heb namelijk geen kut.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, alleen verzuurde kutten mogen hier posten.
Een van die twee is/was zwanger ook eh.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:01 schreef Modus het volgende:
Er is gewoon een Fokker die het met MsM$$y doet he.. Ms oud nieuws maar ik hoorde het laatst pas.
Niemand geeft om je drankgebruik. Echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb helaas van rantsoen moeten grijpen, baileys. Dat ook goed?
Ehm, een van de twee? Verklaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een van die twee is/was zwanger ook eh.
OK!quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niemand geeft om je drankgebruik. Echt helemaal niemand.
Gvd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik mee, wil zien hoe jij reageert op onbeperkt eten.
Een van die twee hou je bek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |