whut?quote:Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb van die rare gaatjes in mijn arm.
gaten uit snijdenquote:Op maandag 7 april 2014 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn dan ook wel fucking nasty
zou er uit snijden
Beter dan andersom.quote:Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb van die rare gaatjes in mijn arm.
dwc wil meiden met dikke olifanten dijen.quote:
Wat is er beleefd aan? Ook als het geen trap is kan hij lekker naar je kont kijken, nou wat beleefd.quote:Als man altijd de vrouw laten voorgaan, behalve op een trap (vanwege het feit dat de man dan onder de rok van de vrouw zou kunnen kijken) en bij het binnenstappen van een etablissement (om de vrouw van eventuele nieuwsgierige blikken te beschermen).
als man loop je als eerste naar binnen om te kijken of t veilig is volgens mij. Staat potverdrie een fout.quote:Op maandag 7 april 2014 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is er beleefd aan? Ook als het geen trap is kan hij lekker naar je kont kijken, nou wat beleefd.
Erg generaliserend ditquote:Op maandag 7 april 2014 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
Met tinder swipede ik paardrijmeisjes trouwens altijd weg
Alleen bij het binnenstappen van een etablissement.quote:Op maandag 7 april 2014 17:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als man loop je als eerste naar binnen om te kijken of t veilig is volgens mij. Staat potverdrie een fout.
klopt, maar hier staat bullshit over nieuwsgierige blikkenquote:Op maandag 7 april 2014 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen bij het binnenstappen van een etablissement.
Desalniettemin een note moeten zetten. Dit soort stemmingsmakerij hoort een mod gewoonweg niet te doen.quote:Op maandag 7 april 2014 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Is op datingsites ook hoor. Paardrijden is één van de minst gewenste hobby's.
Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op maandag 7 april 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Desalniettemin een note moeten zetten. Dit soort stemmingsmakerij hoort een mod gewoonweg niet te doen.
Concordia Delft. We reden daar geen paard overigens. Wel ben ik in de overtuiging dat ook deze doelgroep een eigen stem hoort te hebben. Een stem die hen weet te verdedigen tegen dit soort laffe aanvallen van buitenaf.quote:Op maandag 7 april 2014 17:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld?
Chai heb jij nog een wit paard. We hebben er weer eentjequote:Op maandag 7 april 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Concordia Delft. We reden daar geen paard overigens. Wel ben ik in de overtuiging dat ook deze doelgroep een eigen stem hoort te hebben. Een stem die hen weet te verdedigen tegen dit soort laffe aanvallen van buitenaf.
damn. daar kan je gewoon een kind achterop zettenquote:
kunnen ze Engels dan¿quote:Op maandag 7 april 2014 18:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Marokkanen en Engels.
"Hoe zeg je cornflakes in het Engels?".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |