Bepaal ik zelf wel, smegmarasp.quote:
Nu zit je me gewoon te sweettalken. :$ :$ :$quote:Op maandag 7 april 2014 01:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet ik anders effe je porum op de stoep gooien?
Np, alleen het beste voor mijn bastani-e za'faraniquote:Op maandag 7 april 2014 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu zit je me gewoon te sweettalken. :$ :$ :$
Hahahaha kk, hardop gelachen.quote:Op maandag 7 april 2014 01:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Np, alleen het beste voor mijn bastani-e za'farani
quote:
quote:
Nee, jij?quote:Op maandag 7 april 2014 01:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit je nu opposites te luisteren ofzo?
Heb je je vriend inmiddels al gedumpt of was dat een dipje?quote:
Oh.quote:
Meh. Nog andere tips? Ik zoek nieuwe muziek voor in de auto. Iets wat lekker klinkt zonder subwoofer.quote:
Ik denk dat alles beter zal klinken dan die aidsquote:Op maandag 7 april 2014 01:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Meh. Nog andere tips? Ik zoek nieuwe muziek voor in de auto. Iets wat lekker klinkt zonder subwoofer.
quote:Op maandag 7 april 2014 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh.Ik luister Ludovicio Einaudi, word ik rustig van. :$
Halloowww me opa is overleduh aan aids :ssquote:Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat alles beter zal klinken dan die aids
Moet weer denken aan fedoraswag.quote:Op maandag 7 april 2014 01:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Goede plaat dit, vooral die drop, echt harde party track.
Wow dacht dat we matties waren. Wow wil je dat mes terug of zal ik t in m'n hart laten zitten? :ssquote:
Wil niet.quote:Op maandag 7 april 2014 01:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pleasezoek op J-pop, dat is fedora music
Hart? Jij?quote:Op maandag 7 april 2014 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow dacht dat we matties waren. Wow wil je dat mes terug of zal ik t in m'n hart laten zitten? :ss
Deze klinkt lekker in een auto zonder sub.quote:Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat alles beter zal klinken dan die aids
/b/ om een mooie verzameling te vinden.quote:Op maandag 7 april 2014 01:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pleasezoek op J-pop, dat is fedora music
Volgens mij klinkt dit nog beter in een auto zonder stereo installatie.quote:Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Deze klinkt lekker in een auto zonder sub.
Scherp+2quote:
Ik wissut.quote:Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij klinkt dit nog beter in een auto zonder stereo installatie.
cringe thread @ miscquote:Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
/b/ om een mooie verzameling te vinden.
Houten hart.quote:
Stenen hart. Maar toch houden we van je.quote:
heb altijd morning twijgjequote:Op maandag 7 april 2014 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd morning wood langs je heb :SSS;:SS
Brandhout ja. :squote:Op maandag 7 april 2014 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd morning wood langs je heb :SSS;:SS
Kwam jij niet een week geleden WK'en voor Meloewa?quote:Op maandag 7 april 2014 01:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Stenen hart. Maar toch houden we van je.
Hehehehehhijghijghijgquote:Op maandag 7 april 2014 01:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ehehhehehhe in je kachel heheheh snapje.
Gewoon aan de bradster vragen, wandelende muze.quote:Op maandag 7 april 2014 01:36 schreef Kloonhommel het volgende:
Niemand die tips voor me heeft qua muziek. Ben toe aan iets anders dan David Guetta.
En ik maar denken dat vrouwen een goed geheugen hebben. Dat gaat dan echt niet voor jou op. Of je bent een man. Dat zou ook kunnen.quote:Op maandag 7 april 2014 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kwam jij niet een week geleden WK'en voor Meloewa?
Je beantwoordt geen vraag.quote:Op maandag 7 april 2014 01:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen een goed geheugen hebben. Dat gaat dan echt niet voor jou op. Of je bent een man. Dat zou ook kunnen.
Soms denk ik wel als een man ja.quote:Op maandag 7 april 2014 01:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen een goed geheugen hebben. Dat gaat dan echt niet voor jou op. Of je bent een man. Dat zou ook kunnen.
Wow, al die liefde hele avond al. Weet niet wat ik ermee moet. Ik ga je vanaf nu even negeren, oké? Oké.quote:
Veel plezier met fappen.quote:Op maandag 7 april 2014 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, al die liefde hele avond al. Weet niet wat ik ermee moet. Ik ga je vanaf nu even negeren, oké? Oké.
Hehehe heb hier nog mooie duckfacepic van een zekere FOK!ker hehehheuehwuehehequote:
dat weet je toch wel op te lossen? Zelfs Frank heeft het werkend gekrgenquote:Op maandag 7 april 2014 01:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doet het weer nietmag niet inloggen terwijl ik gewoon een account heb.
Kan me niet herinneren dat ik jou ooit een duckface pic gegeven heb, maar nu zeg je waarschijnlijk " Ik heb het niet over jou "quote:Op maandag 7 april 2014 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehehe heb hier nog mooie duckfacepic van een zekere FOK!ker hehehheuehwuehehe
Ik weet niks, mijn brein is een blanco doek.quote:Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat weet je toch wel op te lossen? Zelfs Frank heeft het werkend gekrgen
Duckface-ish.quote:Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik jou ooit een duckface pic gegeven heb, maar nu zeg je waarschijnlijk " Ik heb het niet over jou "
Die miniloempia heb ik wel voor jequote:Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef Chloroform het volgende:
Zin in bami wel. En gebakken banaan en miniloempia's.
Oké Zosk.quote:
Alsof Frank dom is? Hij is 1 van de meest snuggerste modjes hier.quote:Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat weet je toch wel op te lossen? Zelfs Frank heeft het werkend gekrgen
Fucking dom die gast, apen kunnen nog beter broodjes smeren.quote:Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alsof Frank dom is? Hij is 1 van de meest snuggerste modjes hier.
Maar jij bent geen Meloewa-WK dus?quote:
Spannend.quote:Op maandag 7 april 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is er niet nu denk ik. Voeg mortaxxgod toe als vriend. Curven we morgen een potje
Nee muts. Ken die hele persoon niet eens. Weet alleen dat ze vroeger erg popu was en met ene chroestjov heeft zitten hokken of zo en verder weet ik geen bal over haar. Niet eens hoe ze eruit ziet of met wie ze nog meer heeft zitten hokken.quote:Op maandag 7 april 2014 01:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij bent geen Meloewa-WK dus?
Oké. You okay.quote:Op maandag 7 april 2014 01:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee muts. Ken die hele persoon niet eens. Weet alleen dat ze vroeger erg popu was en met ene chroestjov heeft zitten hokken of zo en verder weet ik geen bal over haar. Niet eens hoe ze eruit ziet of met wie ze nog meer heeft zitten hokken.
Morgenmiddag kan ik wel even.quote:
Heppie godcomplex of sow?quote:Op maandag 7 april 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is er niet nu denk ik. Voeg mortaxxgod toe als vriend. Curven we morgen een potje
Ik curve me een ongeluk.quote:
Hmmm donkerbruin brood met kipfilet.quote:
Dank je. Jij ook.quote:
quote:
Echt kutleven heb je dan.quote:Op maandag 7 april 2014 01:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hmmm donkerbruin brood met kipfilet.
Heheh vreemd, ik niet.quote:Op maandag 7 april 2014 01:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik voel iets moois opbloeien hier....
Ik voel je pijn. Let's cuddle?quote:Op maandag 7 april 2014 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt kutleven heb je dan.
Ik heb geen melk meer in huis, morgen geen kommetje pap dus. Ook kutleven.
Ja is goed maar niet schrikken als je iets voelt prikken.quote:
quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 02:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja is goed maar niet schrikken als je iets voelt prikken.
Wellicht.quote:Op maandag 7 april 2014 02:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je. Wellicht kunnen we eens samen curven.
quote:Op maandag 7 april 2014 02:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja is goed maar niet schrikken als je iets voelt prikken.
Zal erover nadenken.quote:
Als we nu ook nog eens samen gaan werken wordt het misschien nog wat.quote:
Samenwerken met een mod, neverrrrrrr....quote:Op maandag 7 april 2014 02:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Als we nu ook nog eens samen gaan werken wordt het misschien nog wat.
Trusteeeeeeeequote:
Niemand heeft jou uitgenodigdquote:Op maandag 7 april 2014 02:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Samenwerken met een mod, neverrrrrrr....
quote:
Nee is nog aanquote:Op maandag 7 april 2014 01:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je je vriend inmiddels al gedumpt of was dat een dipje?
Ok.quote:Op maandag 7 april 2014 09:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nobody gives a shit, al stond je om 4 uur 's ochtends op.
Not impressed.
om te zorgen dat het niet druk werdquote:Op maandag 7 april 2014 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doseerstoplichten_!!!!!!!!!!
Ik heb een uur erover gedaan om uberhaupt een streepje snelweg te zien.
Het was niet eens druk, dus waarom stond dat ding aan ?![]()
Koffie.
Nu.
Ja, verschuiving van het probleemquote:
randstad strugglesquote:Op maandag 7 april 2014 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, verschuiving van het probleem
Bij roffa was het niet eens druk
# Everyday i'm sufferingquote:
geen spareribs?quote:Op maandag 7 april 2014 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben alweer kalm.
Heb een banaan en een peer op.
Beetje gezond doen.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben alweer kalm.
Heb een banaan en een peer op.
Whehequote:
je zou maar met de trein moetenquote:Op maandag 7 april 2014 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je zou maar met de trein naar Schiphol toe moeten.
Sterker nog.. je zou maar dagelijks met de trein naar Schiphol moeten_
Ik moest gisteren.quote:
goedkope kruidvat kaartjesquote:Op maandag 7 april 2014 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest gisteren.
Weet niet waar al die mensen ineens vandaan komen op zondagmiddag.
quote:
Stopt de trein daar ook?quote:
Ja dat dacht ik al.quote:Op maandag 7 april 2014 10:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben daar paar weken terug geweestzitten bijna alleen maar studenten
Ja, gewoon over de duinen bij strandtent de zeemeeuw.quote:
Je staat in de treinwc?quote:Op maandag 7 april 2014 10:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik hoop het wel anders krijg ik natte voeten
Zo zag ik het wel voor mequote:Op maandag 7 april 2014 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon over de duinen bij strandtent de zeemeeuw.
Zit daar ook van dat blauwe vloeistof in?quote:
van Helsingquote:
?quote:Op maandag 7 april 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit daar ook van dat blauwe vloeistof in?
Nee dus :squote:
quote:Op maandag 7 april 2014 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je staat in de treinwc?
[..]
Zo zag ik het wel voor me
lekker makkelijkquote:Op maandag 7 april 2014 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laten we voor de duidelijkheid onze werknemers en een registernummer en een personeelsnummer geven en voor verschillende authorisaties gewoon om een registernummer of personeelsnummer vragen. Gewoon omdat we daar zin in hebben.
Hngggg!
in het zelfde format als iban ook?quote:Op maandag 7 april 2014 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laten we voor de duidelijkheid onze werknemers en een registernummer en een personeelsnummer geven en voor verschillende authorisaties gewoon om een registernummer of personeelsnummer vragen. Gewoon omdat we daar zin in hebben.
Hngggg!
Zou doen want: Game.of.Thrones.S04E01.720p.HDTV.x264-KILLERSquote:Op maandag 7 april 2014 11:00 schreef Salatrel het volgende:
gaan ze nu bellen of ik vandaag vrij wilpleur op
heb ik al gekekenquote:Op maandag 7 april 2014 11:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou doen want: Game.of.Thrones.S04E01.720p.HDTV.x264-KILLERS
quote:
Ja, want zo rollen we.quote:
Wat deed die auto daar in de dressuurring?quote:
stond geen hek om de ringquote:Op maandag 7 april 2014 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat deed die auto daar in de dressuurring?![]()
Was zeker weer een bejaarde?
Nou en?quote:
So fuckin herkenbaar.quote:Op maandag 7 april 2014 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een lamme muis![]()
Mensen die uitgedroogde handen hebben en extra lang je hand vast houden![]()
Honger en nog niet kunnen eten, omdat gezamelijk
was niet de eerste, dus er zal wel iets zijn geweest waarvoor ze daar moesten zijnquote:Op maandag 7 april 2014 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou en?
Ik ga toch ook niet een willkeurig weiland inrijden?
Zou me op zich niet eens verbazen.quote:Op maandag 7 april 2014 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou en?
Ik ga toch ook niet een willkeurig weiland inrijden?
Hai. Edgar Zombiehands tot uw dienstquote:Op maandag 7 april 2014 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een lamme muis![]()
Mensen die uitgedroogde handen hebben en extra lang je hand vast houden![]()
Honger en nog niet kunnen eten, omdat gezamelijk
Dikkiequote:
Ja gvd ik probeer te studerenquote:Op maandag 7 april 2014 12:30 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
techcore?quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 12:30 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gebruik handencreme ofzo en ga anders mijn deurpost maar schuren..quote:
Aanval van bejaardheid denk ik.quote:Op maandag 7 april 2014 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was niet de eerste, dus er zal wel iets zijn geweest waarvoor ze daar moesten zijn
Ik ben ook eens zomaar een weiland ingereden.quote:
Ga je schilderen?quote:Op maandag 7 april 2014 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebruik handencreme ofzo en ga anders mijn deurpost maar schuren..
quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebruik handencreme ofzo en ga anders mijn deurpost maar schuren..
Nee, ik moet die man toch iets nuttigs laten doen?quote:
Ah.quote:Op maandag 7 april 2014 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik moet die man toch iets nuttigs laten doen?
Handcreme helpt bijna nooitquote:
En scrubben?quote:Op maandag 7 april 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Handcreme helpt bijna nooitzelfs Dove niet.
Oh en geef je adres maarschuur ik jouw deurpost wel even.
Zal jou een scrubben...quote:Op maandag 7 april 2014 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En scrubben?
En daarna goed invetten?
NOEM JIJ MIJ NOU DIK?!!quote:Op maandag 7 april 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal jou een scrubben...
En neem wel KFC mee, vet genoeg
Waar noem ik je dik? wat leg jij mij woorden in de mond?quote:Op maandag 7 april 2014 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOEM JIJ MIJ NOU DIK?!!
Oke, maar ff normaal nu... Doe mijn rug maarMet een scrubhandschoen.
"vet genoeg"quote:Op maandag 7 april 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar noem ik je dik? wat leg jij mij woorden in de mond?
Je rug moet gescrubt worden? doe het gewoon met de rug van mijn handen.
Het talg tussen je plooien gebruiken als handcreme, zo slim.quote:Op maandag 7 april 2014 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"vet genoeg"![]()
* Vrouwenmodus uit *
Ja oke, will do.. misschien zijn jouw handen dan ook wel zacht na de scrubbehandeling.
Twee vliegen in een klap.
Ik heb jarenlang gespaard voor dit moment.quote:Op maandag 7 april 2014 13:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Het talg tussen je plooien gebruiken als handcreme, zo slim.
kunnen vrouwen vrouwmodus ook uitzetten?quote:Op maandag 7 april 2014 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"vet genoeg"![]()
* Vrouwenmodus uit *
Ja oke, will do.. misschien zijn jouw handen dan ook wel zacht na de scrubbehandeling.
Alle vrouwen kunnen datquote:Op maandag 7 april 2014 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen vrouwen vrouwmodus ook uitzetten?
Al dat eten komt eindelijk ten goede.quote:Op maandag 7 april 2014 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang gespaard voor dit moment.
Halleluja.quote:Op maandag 7 april 2014 13:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Al dat eten komt eindelijk ten goede.
Ja, ga je het ook benutten?quote:
Zitten die beesten binnen?quote:Op maandag 7 april 2014 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Halleluja.
* Cavia's uit het raam gooit.
Ja, wat dacht je dan?quote:
Niks vreemds aan imo, toen ik vroeger cavias had liepen die altijd los in de tuin. Gaat zo gruwelijk stinken binnen met warm weer en pissende knaagdierenquote:Op maandag 7 april 2014 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan?
In een kennel?
Ik heb sowieso al andere bodembedekker dan zaagsel, dat scheelt echt stukken.quote:Op maandag 7 april 2014 13:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks vreemds aan imo, toen ik vroeger cavias had liepen die altijd los in de tuin. Gaat zo gruwelijk stinken binnen met warm weer en pissende knaagdieren
Koop wat rollen kippengaas en fix de omheining dan toch gewoon.quote:Op maandag 7 april 2014 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al andere bodembedekker dan zaagsel, dat scheelt echt stukken.
Heb ook aan andere mensen gevraagd of er een knaagdierlucht hing en dat was niet het geval.
Ik heb hier wel een tuin, maar als ik ze daar los laat dan kan ik ze niet meer vangen
knaagdierlucht?quote:Op maandag 7 april 2014 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al andere bodembedekker dan zaagsel, dat scheelt echt stukken.
Heb ook aan andere mensen gevraagd of er een knaagdierlucht hing en dat was niet het geval.
Ik heb hier wel een tuin, maar als ik ze daar los laat dan kan ik ze niet meer vangen
We hebben stenen in de tuin liggen, net zo groot als de cavia's zelf, dat loopt niet zo lekker voor zequote:Op maandag 7 april 2014 14:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Koop wat rollen kippengaas en fix de omheining dan toch gewoon.
Kattenpieslucht mischienquote:Op maandag 7 april 2014 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
knaagdierlucht?
zaterdag tijdens open huizen gedoe kwam ik ook een huis binnen. geen idee waar het naar rook maar
ergste was: de verkoper was een oud collega, dus moest ook nog gezellig een praatje maken enzo en niet kokhalzend naar buiten rennenquote:
Vettig is goed voor de huid tochquote:Op maandag 7 april 2014 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"vet genoeg"![]()
* Vrouwenmodus uit *
Wat boeit het of het een oud collega is, nieuwe collega of een onbekende? je mag toch wel wat van putlucht zeggen?quote:Op maandag 7 april 2014 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ergste was: de verkoper was een oud collega, dus moest ook nog gezellig een praatje maken enzo en niet kokhalzend naar buiten rennen
quote:Op maandag 7 april 2014 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ergste was: de verkoper was een oud collega, dus moest ook nog gezellig een praatje maken enzo en niet kokhalzend naar buiten rennen
Het is een gewone rug hoorquote:Op maandag 7 april 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vettig is goed voor de huid toch
Ben benieuwd naar je rug
van de andere kant: het huisje was op zich wel leukquote:Op maandag 7 april 2014 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Kon je niet gewoon zeggen dat het er vreemd rook?
Jij bent de klant tenslotte.
"gewone rug.."quote:Op maandag 7 april 2014 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een gewone rug hoor![]()
En idd... hoe vetter hoe beter
Gaat mijn huid van stralen
Vraag kortingquote:Op maandag 7 april 2014 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van de andere kant: het huisje was op zich wel leuk
Nee, ik ben geen quasimodo hoorquote:
N.a.v. sommige foto's had ik dat ook niet verwacht. Eerder een bochel van vorenquote:Op maandag 7 april 2014 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen quasimodo hoor
Een bochel van voren??quote:Op maandag 7 april 2014 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
N.a.v. sommige foto's had ik dat ook niet verwacht. Eerder een bochel van vorenen nee ik noem je niet dik
Moest lachen btw om eten foto en die opmerking erbij2 uur per dag sporten he!!
welke bak?quote:Op maandag 7 april 2014 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een bochel van voren??!!!
Hoe moet ik dat nou voorstellen?
Ja, vanavond moet ik aan de bak.. heb nu al geen zin
Kan maar 2 dingen zijn... tieten of buik ;pquote:Op maandag 7 april 2014 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een bochel van voren??!!!
Hoe moet ik dat nou voorstellen?
Ja, vanavond moet ik aan de bak.. heb nu al geen zin
sjoelbakquote:
voerbakquote:Op maandag 7 april 2014 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan maar 2 dingen zijn... tieten of buik ;p
Hahaha
*wijst met vinger.
[..]
sjoelbak
in zo'n glijbaan heeft een vriend van mij eens klem gezetenquote:
Belgenquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld...quote:
Haha lijkt me ook niet, die kleine vietcong tunneltjes zijn niet geschikt voor volwassen mannen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in zo'n glijbaan heeft een vriend van mij eens klem gezeten
schijnbaar kun je daar slecht doorheen als je langer dan 2 meter bent
Vind dat accent altijd zo mooiquote:Op maandag 7 april 2014 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld...
De balans kan je wel raden haha ;d
Jaquote:
Ja.quote:Op maandag 7 april 2014 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat deed die auto daar in de dressuurring?![]()
Was zeker weer een bejaarde?
was jouw ronde dan nog voor punten?quote:Op maandag 7 april 2014 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Was een jurylid die klaar was en de auto's konden er alleen daar uit. Degene voor hem had wel goed gekeken, die kon in 1x door twee ringen.
Ik mocht het onderdeel opnieuw doen. Ik slinger er gewoon omheen en wil al verder gaan met het volgende onderdeel, maar mocht opnieuw van de jury.quote:
Chai waar praat je over met een paardrijmeisje?quote:Op maandag 7 april 2014 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mocht het onderdeel opnieuw doen. Ik slinger er gewoon omheen en wil al verder gaan met het volgende onderdeel, maar mocht opnieuw van de jury.
nog iets gewonnen?quote:Op maandag 7 april 2014 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mocht het onderdeel opnieuw doen. Ik slinger er gewoon omheen en wil al verder gaan met het volgende onderdeel, maar mocht opnieuw van de jury.
Wat voor soort? Kijk je hebt ook natural paardrijmeisjes, die gaan naakt paardrijden met enkel een touw om de nek enz.quote:Op maandag 7 april 2014 15:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chai waar praat je over met een paardrijmeisje?
Ze doet concoursquote:Op maandag 7 april 2014 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor soort? Kijk je hebt ook natural paardrijmeisjes, die gaan naakt paardrijden met enkel een touw om de nek enz.
Mooi, geen rare hippie dus.quote:
Lopen tof te doen dat ze elkaar op facebook hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 15:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk voor de eer. geld ben je natuurlijk dubbel en dik kwijt aan reiskosten er heen en onderhoud van het paard enzoquote:
Onderhoud wel, reiskosten en inschrijfgeld zijn er net uit nu.quote:Op maandag 7 april 2014 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuk voor de eer. geld ben je natuurlijk dubbel en dik kwijt aan reiskosten er heen en onderhoud van het paard enzo
doe je alleen wedstrijden in de buurt?quote:Op maandag 7 april 2014 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Onderhoud wel, reiskosten en inschrijfgeld zijn er net uit nu.
zij en Haar paard?quote:Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lopen tof te doen dat ze elkaar op facebook hebben.
quote:Op maandag 7 april 2014 15:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik rijd een discipline waar niet veel wedstrijd van zijn, maar er zijn er gelukkig veel bij mij in de buurt. Ik probeer ze een beetje te spreiden, dus rijd er ook een paar die wat verder weg zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe je alleen wedstrijden in de buurt?
Gewoon haar volhengsten hihaho.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe ver?quote:Op maandag 7 april 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik rijd een discipline waar niet veel wedstrijd van zijn, maar er zijn er gelukkig veel bij mij in de buurt. Ik probeer ze een beetje te spreiden, dus rijd er ook een paar die wat verder weg zijn.
overnacht je dan ook met paard enzo, of is het altijd maar 1 dag?quote:Op maandag 7 april 2014 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik er een in Panningen gereden.
Het kan meerdaags zijn, maar dan doe ik niet mee hoor als het zo ver weg is.quote:Op maandag 7 april 2014 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overnacht je dan ook met paard enzo, of is het altijd maar 1 dag?
je hebt nog niet zo'n luxe Kampeervrachtwagen met paardenbox?quote:Op maandag 7 april 2014 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Het kan meerdaags zijn, maar dan doe ik niet mee hoor als het zo ver weg is.
Nee hoor, daar begin ik niet aan. Ben een amateurtje.quote:Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt nog niet zo'n luxe Kampeervrachtwagen met paardenbox?
zal ook wel aardig duur zijn. en veel tijd kosten als je het hele weekend onderweg bent voor de hobbyquote:Op maandag 7 april 2014 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, daar begin ik niet aan. Ben een amateurtje.
Mja, je zit dima belachelijk te maken maar dit was wel 1 in de categorie dimaquote:
Meen je dat nu?quote:Op maandag 7 april 2014 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, je zit dima belachelijk te maken maar dit was wel 1 in de categorie dima
Weet ik nog niet. Als je het heel vervelend vind dan niet. Vind het niet leuk als je je aangevallen voeltquote:
Oh gelukkig dan maar, want dat was absoluut niet mijn bedoeling! Vind het gewoon fijn dat ik hier altijd zo eerlijk kan zijnquote:Op maandag 7 april 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Als je het heel vervelend vind dan niet. Vind het niet leuk als je je aangevallen voelt
Ik ook Mortaxx, ik ook.quote:Op maandag 7 april 2014 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh gelukkig dan maar, want dat was absoluut niet mijn bedoeling! Vind het gewoon fijn dat ik hier altijd zo eerlijk kan zijn
Dumpen, dadelijk kan hij lekker gaan betalen voor die dure hobby van d'r.quote:Op maandag 7 april 2014 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook Mortaxx, ik ook.
Heb je nu je gameplan dan? voor het paardenmeisje?
Ja ik ga gewoon interesse tonen en niet alles over het paard willen weten. Daar praat ze maar met mede paardrijmeisjes overquote:Op maandag 7 april 2014 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook Mortaxx, ik ook.
Heb je nu je gameplan dan? voor het paardenmeisje?
Goeie tactics wel.quote:Op maandag 7 april 2014 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik ga gewoon interesse tonen en niet alles over het paard willen weten. Daar praat ze maar met mede paardrijmeisjes over
Doet Mozes dat ook voor jou?quote:Op maandag 7 april 2014 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Dumpen, dadelijk kan hij lekker gaan betalen voor die dure hobby van d'r.
En http://www.bitmagazine.nl/artikelen/mannen-bedankt/6250/
Goed plan. Al zou ik best eens met een serieuze blik aan zo 1 willen vragen of ze wel eens een paardenpiemel heeft gelikt of meerquote:Op maandag 7 april 2014 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik ga gewoon interesse tonen en niet alles over het paard willen weten. Daar praat ze maar met mede paardrijmeisjes over
Mozesquote:Op maandag 7 april 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet Mozes dat ook voor jou?
Die linkweggeklikt na titel gelezen te hebben.
[..]
Goed plan. Al zou ik best eens met een serieuze blik aan zo 1 willen vragen of ze wel eens een paardenpiemel heeft gelikt of meer
Waarom verwacht ik zo een chai reactie.quote:Op maandag 7 april 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
Goed plan. Al zou ik best eens met een serieuze blik aan zo 1 willen vragen of ze wel eens een paardenpiemel heeft gelikt of meer
Hij gaat weleens mee ja. Als het mooi weer is dan vermaakt hij zich prima, want er is genoeg te zien.quote:Op maandag 7 april 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet Mozes dat ook voor jou?
Die linkweggeklikt na titel gelezen te hebben.
en bier zal er ook wel zijn..quote:Op maandag 7 april 2014 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat weleens mee ja. Als het mooi weer is dan vermaakt hij zich prima, want er is genoeg te zien.
Ja ok, maar mijn vraag ging over het betalen van jouw hobby...quote:Op maandag 7 april 2014 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat weleens mee ja. Als het mooi weer is dan vermaakt hij zich prima, want er is genoeg te zien.
Dit was al beetje chai reactiequote:Op maandag 7 april 2014 15:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom verwacht ik zo een chai reactie.
Nee joh. Dat is zielig.quote:Op maandag 7 april 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ok, maar mijn vraag ging over het betalen van jouw hobby...
quote:
En dit dan?quote:Op maandag 7 april 2014 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Dumpen, dadelijk kan hij lekker gaan betalen voor die dure hobby van d'r.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die zijn meestal toch een stuk gedetailleerder heb ik zo het idee :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |