Halloowww me opa is overleduh aan aids :ssquote:Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat alles beter zal klinken dan die aids
Moet weer denken aan fedoraswag.quote:Op maandag 7 april 2014 01:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Goede plaat dit, vooral die drop, echt harde party track.
Wow dacht dat we matties waren. Wow wil je dat mes terug of zal ik t in m'n hart laten zitten? :ssquote:
Wil niet.quote:Op maandag 7 april 2014 01:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pleasezoek op J-pop, dat is fedora music
Hart? Jij?quote:Op maandag 7 april 2014 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow dacht dat we matties waren. Wow wil je dat mes terug of zal ik t in m'n hart laten zitten? :ss
Deze klinkt lekker in een auto zonder sub.quote:Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat alles beter zal klinken dan die aids
/b/ om een mooie verzameling te vinden.quote:Op maandag 7 april 2014 01:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pleasezoek op J-pop, dat is fedora music
Volgens mij klinkt dit nog beter in een auto zonder stereo installatie.quote:Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Deze klinkt lekker in een auto zonder sub.
Scherp+2quote:
Ik wissut.quote:Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij klinkt dit nog beter in een auto zonder stereo installatie.
cringe thread @ miscquote:Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
/b/ om een mooie verzameling te vinden.
Houten hart.quote:
Stenen hart. Maar toch houden we van je.quote:
heb altijd morning twijgjequote:Op maandag 7 april 2014 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd morning wood langs je heb :SSS;:SS
Brandhout ja. :squote:Op maandag 7 april 2014 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd morning wood langs je heb :SSS;:SS
Kwam jij niet een week geleden WK'en voor Meloewa?quote:Op maandag 7 april 2014 01:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Stenen hart. Maar toch houden we van je.
Hehehehehhijghijghijgquote:Op maandag 7 april 2014 01:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ehehhehehhe in je kachel heheheh snapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |