Bepaal ik zelf wel, smegmarasp.quote:
Nu zit je me gewoon te sweettalken. :$ :$ :$quote:Op maandag 7 april 2014 01:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet ik anders effe je porum op de stoep gooien?
Np, alleen het beste voor mijn bastani-e za'faraniquote:Op maandag 7 april 2014 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu zit je me gewoon te sweettalken. :$ :$ :$
Hahahaha kk, hardop gelachen.quote:Op maandag 7 april 2014 01:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Np, alleen het beste voor mijn bastani-e za'farani
quote:
quote:
Nee, jij?quote:Op maandag 7 april 2014 01:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit je nu opposites te luisteren ofzo?
Heb je je vriend inmiddels al gedumpt of was dat een dipje?quote:
Oh.quote:
Meh. Nog andere tips? Ik zoek nieuwe muziek voor in de auto. Iets wat lekker klinkt zonder subwoofer.quote:
Ik denk dat alles beter zal klinken dan die aidsquote:Op maandag 7 april 2014 01:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Meh. Nog andere tips? Ik zoek nieuwe muziek voor in de auto. Iets wat lekker klinkt zonder subwoofer.
quote:Op maandag 7 april 2014 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh.Ik luister Ludovicio Einaudi, word ik rustig van. :$
Halloowww me opa is overleduh aan aids :ssquote:Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat alles beter zal klinken dan die aids
Moet weer denken aan fedoraswag.quote:Op maandag 7 april 2014 01:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Goede plaat dit, vooral die drop, echt harde party track.
Wow dacht dat we matties waren. Wow wil je dat mes terug of zal ik t in m'n hart laten zitten? :ssquote:
Wil niet.quote:Op maandag 7 april 2014 01:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pleasezoek op J-pop, dat is fedora music
Hart? Jij?quote:Op maandag 7 april 2014 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow dacht dat we matties waren. Wow wil je dat mes terug of zal ik t in m'n hart laten zitten? :ss
Deze klinkt lekker in een auto zonder sub.quote:Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat alles beter zal klinken dan die aids
/b/ om een mooie verzameling te vinden.quote:Op maandag 7 april 2014 01:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pleasezoek op J-pop, dat is fedora music
Volgens mij klinkt dit nog beter in een auto zonder stereo installatie.quote:Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Deze klinkt lekker in een auto zonder sub.
Scherp+2quote:
Ik wissut.quote:Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij klinkt dit nog beter in een auto zonder stereo installatie.
cringe thread @ miscquote:Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
/b/ om een mooie verzameling te vinden.
Houten hart.quote:
Stenen hart. Maar toch houden we van je.quote:
heb altijd morning twijgjequote:Op maandag 7 april 2014 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd morning wood langs je heb :SSS;:SS
Brandhout ja. :squote:Op maandag 7 april 2014 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd morning wood langs je heb :SSS;:SS
Kwam jij niet een week geleden WK'en voor Meloewa?quote:Op maandag 7 april 2014 01:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Stenen hart. Maar toch houden we van je.
Hehehehehhijghijghijgquote:Op maandag 7 april 2014 01:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ehehhehehhe in je kachel heheheh snapje.
Gewoon aan de bradster vragen, wandelende muze.quote:Op maandag 7 april 2014 01:36 schreef Kloonhommel het volgende:
Niemand die tips voor me heeft qua muziek. Ben toe aan iets anders dan David Guetta.
En ik maar denken dat vrouwen een goed geheugen hebben. Dat gaat dan echt niet voor jou op. Of je bent een man. Dat zou ook kunnen.quote:Op maandag 7 april 2014 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kwam jij niet een week geleden WK'en voor Meloewa?
Je beantwoordt geen vraag.quote:Op maandag 7 april 2014 01:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen een goed geheugen hebben. Dat gaat dan echt niet voor jou op. Of je bent een man. Dat zou ook kunnen.
Soms denk ik wel als een man ja.quote:Op maandag 7 april 2014 01:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen een goed geheugen hebben. Dat gaat dan echt niet voor jou op. Of je bent een man. Dat zou ook kunnen.
Wow, al die liefde hele avond al. Weet niet wat ik ermee moet. Ik ga je vanaf nu even negeren, oké? Oké.quote:
Veel plezier met fappen.quote:Op maandag 7 april 2014 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, al die liefde hele avond al. Weet niet wat ik ermee moet. Ik ga je vanaf nu even negeren, oké? Oké.
Hehehe heb hier nog mooie duckfacepic van een zekere FOK!ker hehehheuehwuehehequote:
dat weet je toch wel op te lossen? Zelfs Frank heeft het werkend gekrgenquote:Op maandag 7 april 2014 01:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doet het weer nietmag niet inloggen terwijl ik gewoon een account heb.
Kan me niet herinneren dat ik jou ooit een duckface pic gegeven heb, maar nu zeg je waarschijnlijk " Ik heb het niet over jou "quote:Op maandag 7 april 2014 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehehe heb hier nog mooie duckfacepic van een zekere FOK!ker hehehheuehwuehehe
Ik weet niks, mijn brein is een blanco doek.quote:Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat weet je toch wel op te lossen? Zelfs Frank heeft het werkend gekrgen
Duckface-ish.quote:Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik jou ooit een duckface pic gegeven heb, maar nu zeg je waarschijnlijk " Ik heb het niet over jou "
Die miniloempia heb ik wel voor jequote:Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef Chloroform het volgende:
Zin in bami wel. En gebakken banaan en miniloempia's.
Oké Zosk.quote:
Alsof Frank dom is? Hij is 1 van de meest snuggerste modjes hier.quote:Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat weet je toch wel op te lossen? Zelfs Frank heeft het werkend gekrgen
Fucking dom die gast, apen kunnen nog beter broodjes smeren.quote:Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alsof Frank dom is? Hij is 1 van de meest snuggerste modjes hier.
Maar jij bent geen Meloewa-WK dus?quote:
Spannend.quote:Op maandag 7 april 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is er niet nu denk ik. Voeg mortaxxgod toe als vriend. Curven we morgen een potje
Nee muts. Ken die hele persoon niet eens. Weet alleen dat ze vroeger erg popu was en met ene chroestjov heeft zitten hokken of zo en verder weet ik geen bal over haar. Niet eens hoe ze eruit ziet of met wie ze nog meer heeft zitten hokken.quote:Op maandag 7 april 2014 01:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij bent geen Meloewa-WK dus?
Oké. You okay.quote:Op maandag 7 april 2014 01:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee muts. Ken die hele persoon niet eens. Weet alleen dat ze vroeger erg popu was en met ene chroestjov heeft zitten hokken of zo en verder weet ik geen bal over haar. Niet eens hoe ze eruit ziet of met wie ze nog meer heeft zitten hokken.
Morgenmiddag kan ik wel even.quote:
Heppie godcomplex of sow?quote:Op maandag 7 april 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is er niet nu denk ik. Voeg mortaxxgod toe als vriend. Curven we morgen een potje
Ik curve me een ongeluk.quote:
Hmmm donkerbruin brood met kipfilet.quote:
Dank je. Jij ook.quote:
quote:
Echt kutleven heb je dan.quote:Op maandag 7 april 2014 01:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hmmm donkerbruin brood met kipfilet.
Heheh vreemd, ik niet.quote:Op maandag 7 april 2014 01:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik voel iets moois opbloeien hier....
Ik voel je pijn. Let's cuddle?quote:Op maandag 7 april 2014 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt kutleven heb je dan.
Ik heb geen melk meer in huis, morgen geen kommetje pap dus. Ook kutleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |