was jouw ronde dan nog voor punten?quote:Op maandag 7 april 2014 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Was een jurylid die klaar was en de auto's konden er alleen daar uit. Degene voor hem had wel goed gekeken, die kon in 1x door twee ringen.
Ik mocht het onderdeel opnieuw doen. Ik slinger er gewoon omheen en wil al verder gaan met het volgende onderdeel, maar mocht opnieuw van de jury.quote:
Chai waar praat je over met een paardrijmeisje?quote:Op maandag 7 april 2014 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mocht het onderdeel opnieuw doen. Ik slinger er gewoon omheen en wil al verder gaan met het volgende onderdeel, maar mocht opnieuw van de jury.
nog iets gewonnen?quote:Op maandag 7 april 2014 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mocht het onderdeel opnieuw doen. Ik slinger er gewoon omheen en wil al verder gaan met het volgende onderdeel, maar mocht opnieuw van de jury.
Wat voor soort? Kijk je hebt ook natural paardrijmeisjes, die gaan naakt paardrijden met enkel een touw om de nek enz.quote:Op maandag 7 april 2014 15:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chai waar praat je over met een paardrijmeisje?
Ze doet concoursquote:Op maandag 7 april 2014 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor soort? Kijk je hebt ook natural paardrijmeisjes, die gaan naakt paardrijden met enkel een touw om de nek enz.
Mooi, geen rare hippie dus.quote:
Lopen tof te doen dat ze elkaar op facebook hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 15:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk voor de eer. geld ben je natuurlijk dubbel en dik kwijt aan reiskosten er heen en onderhoud van het paard enzoquote:
Onderhoud wel, reiskosten en inschrijfgeld zijn er net uit nu.quote:Op maandag 7 april 2014 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuk voor de eer. geld ben je natuurlijk dubbel en dik kwijt aan reiskosten er heen en onderhoud van het paard enzo
doe je alleen wedstrijden in de buurt?quote:Op maandag 7 april 2014 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Onderhoud wel, reiskosten en inschrijfgeld zijn er net uit nu.
zij en Haar paard?quote:Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lopen tof te doen dat ze elkaar op facebook hebben.
quote:Op maandag 7 april 2014 15:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik rijd een discipline waar niet veel wedstrijd van zijn, maar er zijn er gelukkig veel bij mij in de buurt. Ik probeer ze een beetje te spreiden, dus rijd er ook een paar die wat verder weg zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe je alleen wedstrijden in de buurt?
Gewoon haar volhengsten hihaho.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe ver?quote:Op maandag 7 april 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik rijd een discipline waar niet veel wedstrijd van zijn, maar er zijn er gelukkig veel bij mij in de buurt. Ik probeer ze een beetje te spreiden, dus rijd er ook een paar die wat verder weg zijn.
overnacht je dan ook met paard enzo, of is het altijd maar 1 dag?quote:Op maandag 7 april 2014 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik er een in Panningen gereden.
Het kan meerdaags zijn, maar dan doe ik niet mee hoor als het zo ver weg is.quote:Op maandag 7 april 2014 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overnacht je dan ook met paard enzo, of is het altijd maar 1 dag?
je hebt nog niet zo'n luxe Kampeervrachtwagen met paardenbox?quote:Op maandag 7 april 2014 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Het kan meerdaags zijn, maar dan doe ik niet mee hoor als het zo ver weg is.
Nee hoor, daar begin ik niet aan. Ben een amateurtje.quote:Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt nog niet zo'n luxe Kampeervrachtwagen met paardenbox?
zal ook wel aardig duur zijn. en veel tijd kosten als je het hele weekend onderweg bent voor de hobbyquote:Op maandag 7 april 2014 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, daar begin ik niet aan. Ben een amateurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |