Je staat in de treinwc?quote:Op maandag 7 april 2014 10:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik hoop het wel anders krijg ik natte voeten
Zo zag ik het wel voor mequote:Op maandag 7 april 2014 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon over de duinen bij strandtent de zeemeeuw.
Zit daar ook van dat blauwe vloeistof in?quote:
van Helsingquote:
?quote:Op maandag 7 april 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit daar ook van dat blauwe vloeistof in?
Nee dus :squote:
quote:Op maandag 7 april 2014 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je staat in de treinwc?
[..]
Zo zag ik het wel voor me
lekker makkelijkquote:Op maandag 7 april 2014 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laten we voor de duidelijkheid onze werknemers en een registernummer en een personeelsnummer geven en voor verschillende authorisaties gewoon om een registernummer of personeelsnummer vragen. Gewoon omdat we daar zin in hebben.
Hngggg!
in het zelfde format als iban ook?quote:Op maandag 7 april 2014 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laten we voor de duidelijkheid onze werknemers en een registernummer en een personeelsnummer geven en voor verschillende authorisaties gewoon om een registernummer of personeelsnummer vragen. Gewoon omdat we daar zin in hebben.
Hngggg!
Zou doen want: Game.of.Thrones.S04E01.720p.HDTV.x264-KILLERSquote:Op maandag 7 april 2014 11:00 schreef Salatrel het volgende:
gaan ze nu bellen of ik vandaag vrij wilpleur op
heb ik al gekekenquote:Op maandag 7 april 2014 11:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou doen want: Game.of.Thrones.S04E01.720p.HDTV.x264-KILLERS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |