quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:14 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik heb zo'n zin om straks m'n katjes op te halen.![]()
wat schattigquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:14 schreef Chloroform het volgende:
Pulzzar ofzo, die kale gast die wel eens in US post. Ik herkende hem dacht ik en zag net op z'n profiel dat hij in dezelfde stad woont als ik, dus zal hem wel zijnquote:
maar niet gevraagd natuurlijk?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Pulzzar ofzo, die kale gast die wel eens in US post. Ik herkende hem dacht ik en zag net op z'n profiel dat hij in dezelfde stad woont als ik, dus zal hem wel zijn
Oké, nou, goed verhaal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Pulzzar ofzo, die kale gast die wel eens in US post. Ik herkende hem dacht ik en zag net op z'n profiel dat hij in dezelfde stad woont als ik, dus zal hem wel zijn
Jongens, ik heb zo'n zin om straks poesjes op te halen.![]()
Doe normal.quote:
Hehehequote:
Maar niet vragenquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:15 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
NWS / 26 miljoen voor Chinees porseleinen kopje
quote:
¤quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:25 schreef gianni61 het volgende:
VBL / Chaos bij opening fanshop Fenerbache in Rotterdam
wat moet rotterdam met een fenerbache fanshop??
quote:
'Je poep wil je wat vertellen. 'quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
echt wtf. de radioreclames van tegenwoordig
heeft u last van anale klachten?![]()
![]()
Die, jaquote:
Kan me niet voorstellen dat dat helpt. Dat mensen die al af en toe bloed schijten door die reclame ineens gaan omkijken en het ontdekken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |