Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:05 schreef Chloroform het volgende:
Ze komen tussen half 8 en 8 m'n aanrechtblad vervangen. Zo vroeg. Kutleven.
Ik ook. Curve jij stiekem onder een andere naam?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:01 schreef Modus het volgende:
Er is gewoon een Fokker die het met MsM$$y doet he.. Ms oud nieuws maar ik hoorde het laatst pas.
Dat geluid als dat ding binnen breektquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk. Volgens mij heb je deze ooit 's gepost, komt me vaag bekend voor
.
We hadden nog dessert en koffie op het eind, mijn god, ontplof bijna.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bent pas echt nederlander als je met maagkrampen van een all you can eat leaved.
Ja, onder HaywoodJablome.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ook. Curve jij stiekem onder een andere naam?
Geef het op. Deze sc is een brug te verquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze functioneren wel het beste in groepen anders...
Nee mijn oprechte excuses. Ik had de Marokkanen troef niet mogen spelen als Arische jongeman. (Enkel Mortaxx weet dat ik lieg)
Irish Coffee? tevens pics van je taille before/after.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We hadden nog dessert en koffie op het eind, mijn god, ontplof bijna.![]()
Oké doei.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:07 schreef RingBewoner het volgende:
Heb nog maar eens GTA V in de PS3 gedaan.
Nee, koffie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Irish Coffee? tevens pics van je taille before/after.
Casualquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik kan gewoon gamen en fokken tegelijk.
Dem curvesquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, koffie.
Before: ()
After: ((((-))))
Ga maar ergens anders fokken dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik kan gewoon gamen en fokken tegelijk.
Goed MI gekregen, bedankt voor deze informatieve informatie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, koffie.
Before: ()
After: ((())))
Graag gedaan, hoop dat je er wat mee kunt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Goed MI gekregen, bedankt voor deze informatieve informatie.
Omdat je jezelf blijkbaar niet focussed op gamen, of heb je zo'n stephen hawking ding om je nek.quote:
brb 15 minuten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Graag gedaan, hoop dat je er wat mee kunt.
Nee, kan inderdaad moeilijk focussen. Dus ik moet kiezen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat je jezelf blijkbaar niet focussed op gamen, of heb je zo'n stephen hawking ding om je nek.
Lekker snel.quote:
pics?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker snel.
Ik ga morgen kats ophalen.
Ja, morgen.quote:
Je gaf me geen antwoord toen ik het vroegquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker snel.
Ik ga morgen kats ophalen.
Eindelijk. Vind het de dag erna altijd geen gezicht als ik weer tegen die beurse reet van je moet aankijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:05 schreef Chloroform het volgende:
Ze komen tussen half 8 en 8 m'n aanrechtblad vervangen. Zo vroeg. Kutleven.
Wanneer vroeg je?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je gaf me geen antwoord toen ik het vroegZijn het kittens?
Moest lachen en huilen tegelijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eindelijk. Vind het de dag erna altijd geen gezicht als ik weer tegen die beurse reet van je moet aankijken.
Gewoon meespelen, ze leeft in een waanwereld.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
Katten dus. Geen wonder dat je ontslagen bent als spellchecker
Durfde niet, wist niet of dat mocht. :$ Er zat ook zo'n rooie kater daar, die was aan z'n oortje geopereerd en daardoor hield hij hele tijd z'n koppie scheef.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah, denk je hebt er al wel pics van gemaakt ofzo bij het uitzoeken :$
Aah, bij het Asssssiel gevonden?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Durfde niet, wist niet of dat mocht. :$ Er zat ook zo'n rooie kater daar, die was aan z'n oortje geopereerd en daardoor hield hij hele tijd z'n koppie scheef.Was wel cute.
Ja ben niet so goed in Nederlantsquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
Katten dus. Geen wonder dat je ontslagen bent als spellchecker
Gods toorn kent geen grenzen, de grote zondvloed van onze tijd komt eraan, bekeer u tot jezus.quote:
Weet ik veel eergister ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer vroeg je?
Nee, ze zijn bijna 3, maar oh mi got, zo lief.
Ja. :$quote:
Hoe krijg je het verzonnenquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gods toorn kent geen grenzen, de grote zondvloed van onze tijd komt eraan, bekeer u tot jezus.
Goed persoon :$ alleen heb je na 3 jaar geen garantie zeker, wat als ze je een kapotte kat verkopen? :SS:S:S:quote:
Plsquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe krijg je het verzonnen. Zeker Biblebelt.
Oh sorry bbe.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik veel eergister ofzoAh, kan ook leuk zijn maar kittens zijn zo
![]()
Bel ik Harry gewoon even op, hij fixt dat voor mij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Goed persoon :$ alleen heb je na 3 jaar geen garantie zeker, wat als ze je een kapotte kat verkopen? :SS:S:S:
Harry the Healer?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bel ik Harry gewoon even op, hij fixt dat voor mij.
Ja die.quote:
Vraag me gewoon eindelijk ten huwelijk dan, wacht al jaren op je. :sss;Squote:Op dinsdag 8 april 2014 01:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, dat ik dat wist bby we mate 4 eatsjotter.
ripquote:
Durf ik niet, ik ben een nog onzeker bloempje een een weide van ongeluk en misverstand.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag me gewoon eindelijk ten huwelijk dan, wacht al jaren op je. :sss;S
Je houdt gewoon niet van me, geef maar toe.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Durf ik niet, ik ben een nog onzeker bloempje een een weide van ongeluk en misverstand.
De feminist in mijn vindt dit niet kunnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb stiekem een liefde ontwikkeld voor mortaxx, ben sinds kort uit de Älmhult Småland gekomen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je houdt gewoon niet van me, geef maar toe.
Alsof dat haar nog te fixen valtquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
Murdera bij een shampoo-reclame.
[ afbeelding ]
Oké, wens jullie veel geluk samen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een liefde ontwikkeld voor mortaxx, ben sinds kort uit de Älmhult Småland gekomen.
Nee geintje, ook al heb ik een baard, houd me nog niet warm van je koude hart :$quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, wens jullie veel geluk samen.
Echt geen idee wat je hiermee wil zeggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee geintje, ook al heb ik een baard, houd me nog niet warm van je koude hart :$
Gezien op 300 views. #nobandwagonquote:
Ik vond dWc vanaf het begin al chill, al die andere wijven liepen juist te stoken dat het zo'n eikel was.quote:
Ja klopt, maar dan zijn het toch echt je eigen kindjes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry bbe.Ja kittens zijn leuk, maar ook kittens worden groot.
Als dat geen neuken wordt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vond dWc vanaf het begin al chill, al die andere wijven liepen juist te stoken dat het zo'n eikel was.
Is hij ook but I love that piece of chocolate. :$$$$
Wist niet dat jouw baarmoeder katten produceerde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan zijn het toch echt je eigen kindjes.
Heb hekel aan kinderen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan zijn het toch echt je eigen kindjes.
Dayumn girl whatchu finna do friday nightquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vond dWc vanaf het begin al chill, al die andere wijven liepen juist te stoken dat het zo'n eikel was.
Is hij ook but I love that piece of chocolate. :$$$$
Jij hebt gewoon iemand nodig die op hetzelfde haat-level zit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dayumn girl whatchu finna do friday night.
Maar klopt idd![]()
.
Maar weet je wat het probleem is, mensen nemen een kitten want oh mi got so so sweety, maar na een jaar komt er dan een kind of een partner en dan blijkt iemand allergisch te zijn en dan is het hoppatee naar het asiel met dat beest. Er zaten katten in het asiel die er al meer dan een jaar zaten. Kan ik niet tegen, snap je.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:34 schreef Gridlok het volgende:
Maar het is wel " beter " voor een kat om op te groeien in een huis ipv van locatie naar locatie.
Toblerone-date met jou toch. :$$$:$:$quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dayumn girl whatchu finna do friday night.
Maar klopt idd![]()
.
Ho eens even poepie, zeg niet dat " adopteren " slecht is, gewoon meer risico's.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar weet je wat het probleem is, mensen nemen een kitten want oh mi got so so sweety, maar na een jaar komt er dan een kind of een partner en dan blijkt iemand allergisch te zijn en dan is het hoppatee naar het asiel met dat beest. Er zaten katten in het asiel die er al meer dan een jaar zaten. Kan ik niet tegen, snap je.
Mwoah, denk niet dat er meer risico's zijn, maar ik snap wat je bedoelt wel. Qua gedrag en geschiedenis van zo'n beestje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ho eens even poepie, zeg niet dat " adopteren " slecht is, gewoon meer risico's.
Dat wil ik ook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:38 schreef Gridlok het volgende:
Als ik nog ooit een stuk land ga kopen met een flinke bosrand koop ik het hele asiel leeg en maak ik een katten schuur.
Ergste is dat als de vorige eigenaar een klootzak was de kans groot is dat zo'n beestje " verpest " is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwoah, denk niet dat er meer risico's zijn, maar ik snap wat je bedoelt wel. Qua gedrag en geschiedenis van zo'n beestje.
[..]
Dat wil ik ook.![]()
![]()
![]()
I'm gonna tub-your-Rhône.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toblerone-date met jou toch. :$$$:$:$
hashhhtag winning xD!quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I'm gonna tub-your-Rhône. [ afbeelding ]
Tja, dat weet je inderdaad nooit. Zielig wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ergste is dat als de vorige eigenaar een klootzak was de kans groot is dat zo'n beestje " verpest " is.
Die reclames over kinderen in nood/etensnood whatevah, zie je ook wel eens een katje ofzo doorheen lopen, vind ik zieliger dan die kinderen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tja, dat weet je inderdaad nooit. Zielig wel.
Die moet je juist pakken, die komen daar nooit meer weg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:45 schreef Chloroform het volgende:
Er zaten wel heel veel katten die meteen kwamen kroelen en knuffelen, dat was wel cute. En dan zie je soms zo'n katje ergens onder een bankje in een hoekje verstopt, bang voor alles. Dat breekt echt m'n hart.
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die reclames over kinderen in nood/etensnood whatevah, zie je ook wel eens een katje ofzo doorheen lopen, vind ik zieliger dan die kinderen.![]()
![]()
Een van de twee katten die ik neem is ook zo. Zijn broertje en zusje en het mannetje is heel nieuwsgierig en onbevreesd, maar dat vrouwtje is echt bang voor alles en iedereen. Ze kwam wel heel even snuffelen bij me, maar toen kwam er een andere kat en vluchtte ze weer meteen haar hoekje in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die moet je juist pakken, die komen daar nooit meer weg.
Awhhh, zitten ze nu al bij elkaar om aan elkaar te wennen? En hoe ga je ze noemen, Lodewijk en Gridlok?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:47 schreef Chloroform het volgende:
Een van de twee katten die ik neem is ook zo. Zijn broertje en zusje en het mannetje is heel nieuwsgierig en onbevreesd, maar dat vrouwtje is echt bang voor alles en iedereen. Ze kwam wel heel even snuffelen bij me, maar toen kwam er een andere kat en vluchtte ze weer meteen haar hoekje in.
Iddquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ze zijn altijd samen geweest. Ze moeten ook samen geplaatst worden, want dat vrouwtje heeft haar grote broer echt nodig, anders kwijnt ze gewoon weg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Awhhh, zitten ze nu al bij elkaar om aan elkaar te wennen? En hoe ga je ze noemen, Lodewijk en Gridlok?
Weet niet wat erger is, in dat asiel in zo'n hokkie of bij Chlochlo2013.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |