Heb hekel aan kinderen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan zijn het toch echt je eigen kindjes.
Dayumn girl whatchu finna do friday nightquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vond dWc vanaf het begin al chill, al die andere wijven liepen juist te stoken dat het zo'n eikel was.
Is hij ook but I love that piece of chocolate. :$$$$
Jij hebt gewoon iemand nodig die op hetzelfde haat-level zit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dayumn girl whatchu finna do friday night.
Maar klopt idd![]()
.
Maar weet je wat het probleem is, mensen nemen een kitten want oh mi got so so sweety, maar na een jaar komt er dan een kind of een partner en dan blijkt iemand allergisch te zijn en dan is het hoppatee naar het asiel met dat beest. Er zaten katten in het asiel die er al meer dan een jaar zaten. Kan ik niet tegen, snap je.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:34 schreef Gridlok het volgende:
Maar het is wel " beter " voor een kat om op te groeien in een huis ipv van locatie naar locatie.
Toblerone-date met jou toch. :$$$:$:$quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dayumn girl whatchu finna do friday night.
Maar klopt idd![]()
.
Ho eens even poepie, zeg niet dat " adopteren " slecht is, gewoon meer risico's.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar weet je wat het probleem is, mensen nemen een kitten want oh mi got so so sweety, maar na een jaar komt er dan een kind of een partner en dan blijkt iemand allergisch te zijn en dan is het hoppatee naar het asiel met dat beest. Er zaten katten in het asiel die er al meer dan een jaar zaten. Kan ik niet tegen, snap je.
Mwoah, denk niet dat er meer risico's zijn, maar ik snap wat je bedoelt wel. Qua gedrag en geschiedenis van zo'n beestje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ho eens even poepie, zeg niet dat " adopteren " slecht is, gewoon meer risico's.
Dat wil ik ook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:38 schreef Gridlok het volgende:
Als ik nog ooit een stuk land ga kopen met een flinke bosrand koop ik het hele asiel leeg en maak ik een katten schuur.
Ergste is dat als de vorige eigenaar een klootzak was de kans groot is dat zo'n beestje " verpest " is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwoah, denk niet dat er meer risico's zijn, maar ik snap wat je bedoelt wel. Qua gedrag en geschiedenis van zo'n beestje.
[..]
Dat wil ik ook.![]()
![]()
![]()
I'm gonna tub-your-Rhône.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toblerone-date met jou toch. :$$$:$:$
hashhhtag winning xD!quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I'm gonna tub-your-Rhône. [ afbeelding ]
Tja, dat weet je inderdaad nooit. Zielig wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ergste is dat als de vorige eigenaar een klootzak was de kans groot is dat zo'n beestje " verpest " is.
Die reclames over kinderen in nood/etensnood whatevah, zie je ook wel eens een katje ofzo doorheen lopen, vind ik zieliger dan die kinderen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tja, dat weet je inderdaad nooit. Zielig wel.
Die moet je juist pakken, die komen daar nooit meer weg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:45 schreef Chloroform het volgende:
Er zaten wel heel veel katten die meteen kwamen kroelen en knuffelen, dat was wel cute. En dan zie je soms zo'n katje ergens onder een bankje in een hoekje verstopt, bang voor alles. Dat breekt echt m'n hart.
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die reclames over kinderen in nood/etensnood whatevah, zie je ook wel eens een katje ofzo doorheen lopen, vind ik zieliger dan die kinderen.![]()
![]()
Een van de twee katten die ik neem is ook zo. Zijn broertje en zusje en het mannetje is heel nieuwsgierig en onbevreesd, maar dat vrouwtje is echt bang voor alles en iedereen. Ze kwam wel heel even snuffelen bij me, maar toen kwam er een andere kat en vluchtte ze weer meteen haar hoekje in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die moet je juist pakken, die komen daar nooit meer weg.
Awhhh, zitten ze nu al bij elkaar om aan elkaar te wennen? En hoe ga je ze noemen, Lodewijk en Gridlok?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:47 schreef Chloroform het volgende:
Een van de twee katten die ik neem is ook zo. Zijn broertje en zusje en het mannetje is heel nieuwsgierig en onbevreesd, maar dat vrouwtje is echt bang voor alles en iedereen. Ze kwam wel heel even snuffelen bij me, maar toen kwam er een andere kat en vluchtte ze weer meteen haar hoekje in.
Iddquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ze zijn altijd samen geweest. Ze moeten ook samen geplaatst worden, want dat vrouwtje heeft haar grote broer echt nodig, anders kwijnt ze gewoon weg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Awhhh, zitten ze nu al bij elkaar om aan elkaar te wennen? En hoe ga je ze noemen, Lodewijk en Gridlok?
Weet niet wat erger is, in dat asiel in zo'n hokkie of bij Chlochlo2013.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |