Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:05 schreef Chloroform het volgende:
Ze komen tussen half 8 en 8 m'n aanrechtblad vervangen. Zo vroeg. Kutleven.
Ik ook. Curve jij stiekem onder een andere naam?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:01 schreef Modus het volgende:
Er is gewoon een Fokker die het met MsM$$y doet he.. Ms oud nieuws maar ik hoorde het laatst pas.
Dat geluid als dat ding binnen breektquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk. Volgens mij heb je deze ooit 's gepost, komt me vaag bekend voor
.
We hadden nog dessert en koffie op het eind, mijn god, ontplof bijna.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bent pas echt nederlander als je met maagkrampen van een all you can eat leaved.
Ja, onder HaywoodJablome.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ook. Curve jij stiekem onder een andere naam?
Geef het op. Deze sc is een brug te verquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze functioneren wel het beste in groepen anders...
Nee mijn oprechte excuses. Ik had de Marokkanen troef niet mogen spelen als Arische jongeman. (Enkel Mortaxx weet dat ik lieg)
Irish Coffee? tevens pics van je taille before/after.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We hadden nog dessert en koffie op het eind, mijn god, ontplof bijna.![]()
Oké doei.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:07 schreef RingBewoner het volgende:
Heb nog maar eens GTA V in de PS3 gedaan.
Nee, koffie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Irish Coffee? tevens pics van je taille before/after.
Casualquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik kan gewoon gamen en fokken tegelijk.
Dem curvesquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, koffie.
Before: ()
After: ((((-))))
Ga maar ergens anders fokken dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik kan gewoon gamen en fokken tegelijk.
Goed MI gekregen, bedankt voor deze informatieve informatie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, koffie.
Before: ()
After: ((())))
Graag gedaan, hoop dat je er wat mee kunt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Goed MI gekregen, bedankt voor deze informatieve informatie.
Omdat je jezelf blijkbaar niet focussed op gamen, of heb je zo'n stephen hawking ding om je nek.quote:
brb 15 minuten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Graag gedaan, hoop dat je er wat mee kunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |