Harry the Healer?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bel ik Harry gewoon even op, hij fixt dat voor mij.
Ja die.quote:
Vraag me gewoon eindelijk ten huwelijk dan, wacht al jaren op je. :sss;Squote:Op dinsdag 8 april 2014 01:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, dat ik dat wist bby we mate 4 eatsjotter.
ripquote:
Durf ik niet, ik ben een nog onzeker bloempje een een weide van ongeluk en misverstand.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag me gewoon eindelijk ten huwelijk dan, wacht al jaren op je. :sss;S
Je houdt gewoon niet van me, geef maar toe.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Durf ik niet, ik ben een nog onzeker bloempje een een weide van ongeluk en misverstand.
De feminist in mijn vindt dit niet kunnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb stiekem een liefde ontwikkeld voor mortaxx, ben sinds kort uit de Älmhult Småland gekomen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je houdt gewoon niet van me, geef maar toe.
Alsof dat haar nog te fixen valtquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
Murdera bij een shampoo-reclame.
[ afbeelding ]
Oké, wens jullie veel geluk samen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een liefde ontwikkeld voor mortaxx, ben sinds kort uit de Älmhult Småland gekomen.
Nee geintje, ook al heb ik een baard, houd me nog niet warm van je koude hart :$quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, wens jullie veel geluk samen.
Echt geen idee wat je hiermee wil zeggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee geintje, ook al heb ik een baard, houd me nog niet warm van je koude hart :$
Gezien op 300 views. #nobandwagonquote:
Ik vond dWc vanaf het begin al chill, al die andere wijven liepen juist te stoken dat het zo'n eikel was.quote:
Ja klopt, maar dan zijn het toch echt je eigen kindjes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry bbe.Ja kittens zijn leuk, maar ook kittens worden groot.
Als dat geen neuken wordt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vond dWc vanaf het begin al chill, al die andere wijven liepen juist te stoken dat het zo'n eikel was.
Is hij ook but I love that piece of chocolate. :$$$$
Wist niet dat jouw baarmoeder katten produceerde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan zijn het toch echt je eigen kindjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |