WHAMMY!quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar zo tegen Veer reageren, ho maar.
Haha ja mooi, kut hambaken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Boevenval staat deze week in Den Bosch
Hahaha, wat een Sjaak die gast die gepakt is. Hollandse dief!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef Chloroform het volgende:
Hoe oud zijn deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna drie.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Height: 5' 0" (1.52 m)
20 cm te klein alleen.
Die mensen die hem verdedigen ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Boevenval staat deze week in Den Bosch
Hahaha, wat een Sjaak die gast die gepakt is. Hollandse dief!!1
*kroelt*'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die linker (of in dit geval rechts) lijkt echt sprekend op 1 van de katten van mn oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Yup, vanmiddag.quote:
Wie is wie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dawwquote:
Wat was er met het staartje dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik dacht je haalt ze weg uit een nest. Deze hebben mijn ouders ook (alleen zonder staart).
Links is kat en rechts is poes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog geen namen dus?quote:
Dat is wel apart, maar ja, zo'n beestje moet ook wennen natuurlijk. Misschien door stress ofzo toch valser geworden? Jammer wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DawwEn, zijn ze een beetje lief?
![]()
Ik heb 1x een kat uit het asiel gehaald die daar echt super cute leek en zo gauw meneer (James heette die) binnen kwam, hing ie aan onze armen en vingers. Bijten jonge
Volgende dag was het doei James
![]()
Nee, vind het lastig. Ze heten officieel Bailey en Nahla (ja, met een hquote:
Vond die van gister leuker :$quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, vind het lastig. Ze heten officieel Bailey en Nahla (ja, met een h), maar dat vind ik stomme namen.
hmm, nee..quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, vind het lastig. Ze heten officieel Bailey en Nahla (ja, met een h), maar dat vind ik stomme namen.
Ymir en Grid?quote:
Stress had James niet, dat was wel duidelijk. Was gewoon een vals krengquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is wel apart, maar ja, zo'n beestje moet ook wennen natuurlijk. Misschien door stress ofzo toch valser geworden? Jammer wel.
Deze zijn zo lief.Was net even uurtje weg, en sinds ik terug ben, liggen ze al hele tijd bij me.
Oh wtf. Geen problemen met de balans daardoor?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die is er door een auto afgereden. Best zielig, hoor. Hij ziet er nu ook echt vaag uit
je vernoemd een kat naar gridlok?quote:
Ahw.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die is er door een auto afgereden. Best zielig, hoor. Hij ziet er nu ook echt vaag uit
Haha, ja, sommige zijn gewoon vals.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stress had James niet, dat was wel duidelijk. Was gewoon een vals kreng
Awh zo cute![]()
Grid en Mortie? Noem ik 't vrouwtje Mortie.quote:
Beter dan nietsquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid en Mortie? Noem ik 't vrouwtje Mortie.
Waar?quote:
Zijn broer en zus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter dan nietsals je dan te laat bent met grid zijn ballen wegsnijden draag ik zijn kinderen
masterrace
Boeit ze niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn broer en zus.En allebei al geholpen, helaas.
Straks allemaal Mozy-katten.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfde als eerst, andere locatiesws aangenomen dus
Jammer denk aan de namen die je ze had kunnen geven dan!quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn broer en zus.En allebei al geholpen, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |