Nee, vind het lastig. Ze heten officieel Bailey en Nahla (ja, met een hquote:
Vond die van gister leuker :$quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, vind het lastig. Ze heten officieel Bailey en Nahla (ja, met een h), maar dat vind ik stomme namen.
hmm, nee..quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, vind het lastig. Ze heten officieel Bailey en Nahla (ja, met een h), maar dat vind ik stomme namen.
Ymir en Grid?quote:
Stress had James niet, dat was wel duidelijk. Was gewoon een vals krengquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is wel apart, maar ja, zo'n beestje moet ook wennen natuurlijk. Misschien door stress ofzo toch valser geworden? Jammer wel.
Deze zijn zo lief.Was net even uurtje weg, en sinds ik terug ben, liggen ze al hele tijd bij me.
Oh wtf. Geen problemen met de balans daardoor?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die is er door een auto afgereden. Best zielig, hoor. Hij ziet er nu ook echt vaag uit
Ahw.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die is er door een auto afgereden. Best zielig, hoor. Hij ziet er nu ook echt vaag uit
Haha, ja, sommige zijn gewoon vals.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stress had James niet, dat was wel duidelijk. Was gewoon een vals kreng
Awh zo cute![]()
Grid en Mortie? Noem ik 't vrouwtje Mortie.quote:
Beter dan nietsquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid en Mortie? Noem ik 't vrouwtje Mortie.
Waar?quote:
Zijn broer en zus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter dan nietsals je dan te laat bent met grid zijn ballen wegsnijden draag ik zijn kinderen
masterrace
Boeit ze niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn broer en zus.En allebei al geholpen, helaas.
Straks allemaal Mozy-katten.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfde als eerst, andere locatiesws aangenomen dus
Jammer denk aan de namen die je ze had kunnen geven dan!quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn broer en zus.En allebei al geholpen, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |