alleen de criminele bedoelde ik natuurlijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wowzeg je nu dat je vind dat allochtonen allemaal op de brandstapel moeten?
en hun familie, anders is het weer zielig en krijg je weer stille tochten en protesten enzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alleen de criminele bedoelde ik natuurlijk
Oja uiteraard.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hun familie, anders is het weer zielig en krijg je weer stille tochten en protesten enzo
Alleen de Marokkanen dus?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je eens op tweakers doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Mooiop de FP iets over allochtonen. Even een overduidelijk troll aktie en gelijk mensen die op mij springen
"Nee hoor echt niet alle allochtonen zijn hetzelfde, er zijn er ook die wel hard werken etc...."
Ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij komt uit groningen toch? Is daar wat te doen overdag?
Sukkelsquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet je eens op tweakers doengeniaal forum.
De stad verkennen op een zonnige dag.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.
Ligt er aan wat je zou willen doen...
[..]
Sukkels
Ook zo'n achterlijke manier van verdedigen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Mooiop de FP iets over allochtonen. Even een overduidelijk troll aktie en gelijk mensen die op mij springen
"Nee hoor echt niet alle allochtonen zijn hetzelfde, er zijn er ook die wel hard werken etc...."
Dat is sowieso een keer de moeite waard als je hier nooit bent geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
De stad verkennen op een zonnige dag.
Ja, zelfde als zeggen dat je ook wel negers als vrienden hebt als je zeikt over donkere mensenquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook zo'n achterlijke manier van verdedigen.Daarmee onderstreep je alleen maar het statement. 'Alle bankiers zijn corrupt.' 'NEEE! ER ZIJN OOK GOEDE BANKIERS HOOR!!' dan denk je ook van sure, maar die zijn onvindbaar.
Oké, Bitterleleleolololamon.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Helaas, MMGYMGMYBCBMYMG. Alsof ze ooit nog terugkomt in de echte crew.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, toevallig, ik denk bij haar foto aan speknek.
#hatesquad
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wowzeg je nu dat je vind dat allochtonen allemaal op de brandstapel moeten?
quote:
Lmao, er zijn nog meer mensen die hebben gedeliverd zie ik nuquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:56 schreef krioro het volgende:
Tattas be like CUL / Nasi a la Johannes #2 genieten
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso ook trouwens die vage Q-merken.
Lees mijn verslag in deel 1quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lmao, er zijn nog meer mensen die hebben gedeliverd zie ik nu. Of deze: CUL / Macaroni a la kano.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da ies goor willyquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou 12 delen lezen van die reeks met KLB SC recepten.
Thnx (God damn srs).quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:29 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veer be likequote:Op dinsdag 8 april 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WIe is ditquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:29 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, alleen om het eerste plaatjequote:
annasophia robb ofzoquote:
Courgette.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Courgette.,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
.
Maar zo tegen Veer reageren, ho maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar zo tegen Veer reageren, ho maar.
Whipped as fuark.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:37 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op deze lijkt ze op Drea de Matteo
WHAMMY!quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha ja mooi, kut hambaken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Boevenval staat deze week in Den Bosch
Hahaha, wat een Sjaak die gast die gepakt is. Hollandse dief!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:02 schreef Chloroform het volgende:
Hoe oud zijn deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna drie.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Height: 5' 0" (1.52 m)
20 cm te klein alleen.
Die mensen die hem verdedigen ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Boevenval staat deze week in Den Bosch
Hahaha, wat een Sjaak die gast die gepakt is. Hollandse dief!!1
*kroelt*'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die linker (of in dit geval rechts) lijkt echt sprekend op 1 van de katten van mn oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup, vanmiddag.quote:
Wie is wie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dawwquote:
Wat was er met het staartje dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik dacht je haalt ze weg uit een nest. Deze hebben mijn ouders ook (alleen zonder staart).
Links is kat en rechts is poes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel apart, maar ja, zo'n beestje moet ook wennen natuurlijk. Misschien door stress ofzo toch valser geworden? Jammer wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DawwEn, zijn ze een beetje lief?
![]()
Ik heb 1x een kat uit het asiel gehaald die daar echt super cute leek en zo gauw meneer (James heette die) binnen kwam, hing ie aan onze armen en vingers. Bijten jonge
Volgende dag was het doei James
![]()
Nee, vind het lastig. Ze heten officieel Bailey en Nahla (ja, met een hquote:
Vond die van gister leuker :$quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, vind het lastig. Ze heten officieel Bailey en Nahla (ja, met een h), maar dat vind ik stomme namen.
hmm, nee..quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, vind het lastig. Ze heten officieel Bailey en Nahla (ja, met een h), maar dat vind ik stomme namen.
Ymir en Grid?quote:
Stress had James niet, dat was wel duidelijk. Was gewoon een vals krengquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is wel apart, maar ja, zo'n beestje moet ook wennen natuurlijk. Misschien door stress ofzo toch valser geworden? Jammer wel.
Deze zijn zo lief.Was net even uurtje weg, en sinds ik terug ben, liggen ze al hele tijd bij me.
Oh wtf. Geen problemen met de balans daardoor?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die is er door een auto afgereden. Best zielig, hoor. Hij ziet er nu ook echt vaag uit
Ahw.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die is er door een auto afgereden. Best zielig, hoor. Hij ziet er nu ook echt vaag uit
Haha, ja, sommige zijn gewoon vals.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stress had James niet, dat was wel duidelijk. Was gewoon een vals kreng
Awh zo cute![]()
Grid en Mortie? Noem ik 't vrouwtje Mortie.quote:
Beter dan nietsquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid en Mortie? Noem ik 't vrouwtje Mortie.
Waar?quote:
Zijn broer en zus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter dan nietsals je dan te laat bent met grid zijn ballen wegsnijden draag ik zijn kinderen
masterrace
Boeit ze niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn broer en zus.En allebei al geholpen, helaas.
Straks allemaal Mozy-katten.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfde als eerst, andere locatiesws aangenomen dus
Jammer denk aan de namen die je ze had kunnen geven dan!quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn broer en zus.En allebei al geholpen, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |