quote:
Ik zei niks hoor.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kan je wel solliciteren bij brownies & downies.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest goed kijken waar het nou om ging, maar bizar wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
morele boodschap enzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moest goed kijken waar het nou om ging, maar bizar wel.
" Give this guy a blanket " zelf doet ie ook niks vieze pakiquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha damn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
tevens, 2 handoeken nodig na het douchen.
#longhairdontcare.
Oké.quote:
Kom, gaan we met lepels op pannen slaan.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:04 schreef Modus het volgende:
[..]
En haar nieuwe --~~++aAnReC|-|tBlAd++~~--..
Ik klikte op de quotelink en kon pas lezen wat er staat nadat ik las dat het over mij ging.quote:
Nou, enorm, maak me gek.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb nu zelfs een handdoek tulband, exotisch hé.
Doe normaal manquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
Ik ben vroeger misbruikt door mijn oom
Gvdquote:
Lol dat zou wel egt keigrappig zijn idd huahahaha xDquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, Veer is vroeger misbruikt door haar oom.
Dat zou wel een hoop verklaren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lol dat zou wel egt keigrappig zijn idd huahahaha xD
Ik bedoel Miss*bruikt 'cuz you damn sexy.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lol dat zou wel egt keigrappig zijn idd huahahaha xD
Hou dan gewoon je waffel als je niet weet waar je over lultquote:
Madquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je waffel als je niet weet waar je over lult
Hahahahaaaaquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef tetouaribo het volgende:
Pooya is een iraanse naam. Maar in het papiamento betekent het scheet:D
Ik ga slapen
Hahaquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon net zo kkretarded als je chick worden.
Ketelsquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:21 schreef Chloroform het volgende:
Die kerels bij Ik heb het nog nooit gedaan.. Mi got.
Ja ik werd genegeerd. Ik hoorde dat het over was. Iemand uit klb appgroep dus goede bronquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon net zo kkretarded als je chick worden.
Hij heeft toch het licht gezien ja?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik werd genegeerd. Ik hoorde dat het over was. Iemand uit klb appgroep dus goede bron
Anderhalf, 34/m3, F.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoeveel mm ging je anus open?
Geurdichtheid per m³?
Toonhoogte?
Rip relatiequote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik werd genegeerd. Ik hoorde dat het over was. Iemand uit klb appgroep dus goede bron
Ze hebben vanochtend ontwormingsshizzle gehad dus poes had vanmiddag al meteen zitten kotsen.quote:
Denk dat mortie zwanger isquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben vanochtend ontwormingsshizzle gehad dus poes had vanmiddag al meteen zitten kotsen.
Hoe is de relatie tussen jou en Mortie?quote:
Kk hardop omdat ik dacht dat het nog over melouaribo gingquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben vanochtend ontwormingsshizzle gehad
Wat hoe danquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk hardop omdat ik dacht dat het nog over melouaribo ging)))
Wat een slet.quote:
Zou me niet eens verbazenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk hardop omdat ik dacht dat het nog over melouaribo ging)))
Ze is overgestapt naar rodawa, maar daar mag ik niets meer over zeggenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is de relatie tussen jou en Mortie?
Snow of snol?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is overgestapt naar rodawa, maar daar mag ik niets meer over zeggen
Je bent te oud voor d'r.quote:
Kleine mannen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En te klein.
Krio zei net traantje weggepint
Op het hoogtepunt :$quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is de relatie tussen jou en Mortie?
Mwah zo erg vind ik mijn lengte ook niet hoor. Liever 10 cm groter maar ach het is zoals het isquote:
Bekijk het zo: je kan in ieder geval nasi maken uit zakjes en pakjes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah zo erg vind ik mijn lengte ook niet hoor. Liever 10 cm groter maar ach het is zoals het is
Heb je gekeken? Was echt heerlijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bekijk het zo: je kan in ieder geval nasi maken uit zakjes en pakjes.
Dit wordt m'n nieuwe sig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah zo erg vind ik mijn lengte ook niet hoor. Liever 10 cm groter maar ach het is zoals het is
quote:
quote:
Mooi topic toch manquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Zag het ja. Weet dat het te knagen is, maar dat is de lasagne bolognese magnetronmaaltijd ook
.
Die reacties zijn wel goud jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mooi topic toch man
Die posts van Iwanus zijn het mooist. Hij zoekt nu een restaurant waar hij de kok op zijn aanwijzingen zijn nasirecept gaat laten maken. Oftewel, hij is op zoek naar foto;s op het internet waar nasi wordt gemaakt
K&W topics zijn mooi wat dat betreft, soms ook F&F. Was iemand die oude boerderij opknapte, shitload dieren erbij. En dan in de lente pics van lammetjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die reacties zijn wel goud ja. Culinaire benadering alles.
Daarom zei ik ook, zou wel een hele tijd zo'n reeks met pics kunnen volgen gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |