Wat een slet.quote:
Zou me niet eens verbazenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk hardop omdat ik dacht dat het nog over melouaribo ging)))
Ze is overgestapt naar rodawa, maar daar mag ik niets meer over zeggenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is de relatie tussen jou en Mortie?
Snow of snol?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is overgestapt naar rodawa, maar daar mag ik niets meer over zeggen
Je bent te oud voor d'r.quote:
Kleine mannen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En te klein.
Krio zei net traantje weggepint
Op het hoogtepunt :$quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is de relatie tussen jou en Mortie?
Mwah zo erg vind ik mijn lengte ook niet hoor. Liever 10 cm groter maar ach het is zoals het isquote:
Bekijk het zo: je kan in ieder geval nasi maken uit zakjes en pakjes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah zo erg vind ik mijn lengte ook niet hoor. Liever 10 cm groter maar ach het is zoals het is
Heb je gekeken? Was echt heerlijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bekijk het zo: je kan in ieder geval nasi maken uit zakjes en pakjes.
Dit wordt m'n nieuwe sig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah zo erg vind ik mijn lengte ook niet hoor. Liever 10 cm groter maar ach het is zoals het is
quote:
quote:
Mooi topic toch manquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Zag het ja. Weet dat het te knagen is, maar dat is de lasagne bolognese magnetronmaaltijd ook
.
Die reacties zijn wel goud jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mooi topic toch man
Die posts van Iwanus zijn het mooist. Hij zoekt nu een restaurant waar hij de kok op zijn aanwijzingen zijn nasirecept gaat laten maken. Oftewel, hij is op zoek naar foto;s op het internet waar nasi wordt gemaakt
K&W topics zijn mooi wat dat betreft, soms ook F&F. Was iemand die oude boerderij opknapte, shitload dieren erbij. En dan in de lente pics van lammetjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die reacties zijn wel goud ja. Culinaire benadering alles.
Daarom zei ik ook, zou wel een hele tijd zo'n reeks met pics kunnen volgen gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |