Ok ik vind 2x per dag douchen best overdreven. 1x moet genoeg zijn. Maar als je 's avonds laat neukt en je hebt 's morgens gedoucht, dan is het wel zo fris om die schwanz nog even een wasbeurtje te geven. Maar anders? Neuh.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet waar is.
Veer? [ afbeelding ]
Inb4 dwc met 'goor wijfquote:Op woensdag 16 april 2014 21:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok ik vind 2x per dag douchen best overdreven. 1x moet genoeg zijn. Maar als je 's avonds laat neukt en je hebt 's morgens gedoucht, dan is het wel zo fris om die schwanz nog even een wasbeurtje te geven. Maar anders? Neuh.
Was jij je pik elke avond?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok ik vind 2x per dag douchen best overdreven. 1x moet genoeg zijn. Maar als je 's avonds laat neukt en je hebt 's morgens gedoucht, dan is het wel zo fris om die schwanz nog even een wasbeurtje te geven. Maar anders? Neuh.
Ik douche 's morgens als ik uit bed kom, anders ben ik sowieso niet wakker + om fris de dag te beginnenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik was mijn gleufje elke dag, maar als ik een keer laat douche en ik heb gewoon kort daarna seks ga ik niet nog een keer wassen. Heb ik nou 's ochtends vroeg gedoucht en bijv pas 's avonds/'s nachts seks, dan haal ik er nog wel even een doekje overheen jaquote:
Een doekje? Magisch hoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik was mijn gleufje elke dag, maar als ik een keer laat douche en ik heb gewoon kort daarna seks ga ik niet nog een keer wassen. Heb ik nou 's ochtends vroeg gedoucht en bijv pas 's avonds/'s nachts seks, dan haal ik er nog wel even een doekje overheen ja
Oh als ik in het weekend laat wakker wordt dan doen we vaak overdag toch geen reet of we hangen wat in huis met z'n allen daar. Dan douche ik vaak pas halverwege of einde v/d middag.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik douche 's morgens als ik uit bed kom, anders ben ik sowieso niet wakker + om fris de dag te beginnen. En ik douche voor ik ga pitten want lekker fris in bed + smeerlapperij van je afwassen van de dag
.
Jezus Christus van Nazareth, goor wijfquote:
quote:dan haal ik er nog wel even een doekje overheen ja
Harde tepelsquote:Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef Chai het volgende:
Tweede keer douchen is meestal na het sporten of zo, dan kan ik wel tegen lekker koud en is beter voor mijn perzikhuid(ja op perzik zit haar).
Ja, in het weekend douche ik ook pas laat, maar toch niet doordeweeksquote:Op woensdag 16 april 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh als ik in het weekend laat wakker wordt dan doen we vaak overdag toch geen reet of we hangen wat in huis met z'n allen daar. Dan douche ik vaak pas halverwege of einde v/d middag.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik was mijn gleufje elke dag, maar als ik een keer laat douche en ik heb gewoon kort daarna seks ga ik niet nog een keer wassen. Heb ik nou 's ochtends vroeg gedoucht en bijv pas 's avonds/'s nachts seks, dan haal ik er nog wel even een doekje overheen ja
Hoezo nou weer goor wijf omdat ik gleufje zegquote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus Christus van Nazareth, goor wijf![]()
.
[..]Alleen een doekje eroverheen ja?
[..]
Harde tepels.
Nee homo. Lekker fris je bed in, waar je de nacht daarvoor nog 3 liter zweet in hebt liggen soppen. Lekker nuttig.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, in het weekend douche ik ook pas laat, maar toch niet doordeweeks. Je gaat toch fris in en uit bed?
Hell nah, als ik vrij ben douche ik 's middags en als ik naar werk ga douche ik 's avonds hoor. Nogmaals; ik meur niet zo snel dus ik zie het probleem niet. Je doet net alsof ieder mens binnen een paar uur tijd alweer kki smerig is ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, in het weekend douche ik ook pas laat, maar toch niet doordeweeks. Je gaat toch fris in en uit bed?
elke dag 2 keer? Je kan een waterallerchie ontwikkelen man. Pas op.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik douche 's morgens als ik uit bed kom, anders ben ik sowieso niet wakker + om fris de dag te beginnen. En ik douche voor ik ga pitten want lekker fris in bed + smeerlapperij van je afwassen van de dag
.
Om de week.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ander onderwerp.
Hoe vaak verschonen jullie je bed?
Geen idee, gebeurt altijd magisch uit zichzelf.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ander onderwerp.
Als ik pussy eet moet 'ie fresh as fuck zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef VeerEli het volgende:
Kom op dude, m'n kut stinkt niet na een halve dag hoor.
Nee, lekker met alle vuiligheid, fijnstof en met wat allemaal je de gehele dag door in aanraking mee bent gekomen meenemen je bed inquote:Op woensdag 16 april 2014 21:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee homo. Lekker fris je bed in, waar je de nacht daarvoor nog 3 liter zweet in hebt liggen soppen. Lekker nuttig..
Ik vind douchen sowieso lekkerquote:Op woensdag 16 april 2014 21:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nah, als ik vrij ben douche ik 's middags en als ik naar werk ga douche ik 's avonds hoor. Nogmaals; ik meur niet zo snel dus ik zie het probleem niet. Je doet net alsof ieder mens binnen een paar uur tijd alweer kki smerig is ofzoBent toch geen varken
http://www.yunomi.nl/artikel/elke-dag-douchen-niet-gezondquote:Dagelijks douchen slecht voor je huid
De helft van de Nederlanders stapt dagelijks onder de douche. Omdat ze het lekker vinden, omdat het hygiënisch is of omdat ze zich anders vies voelen. Dat blijkt uit het nationaal douche-onderzoek door gezondNU. Maar, dermatologen waarschuwen dat het toegenomen aantal schimmelinfecties van de huid rechtstreeks het gevolg is van ons overmatig douche-gedrag. Lees verder.
Veel mensen douchen, omdat ze het hygiënisch vinden en zich anders vies voelen. Ook geeft vier op de tien Nederlanders aan dat mensen in hun omgeving eens vaker zouden moeten douchen. En dat terwijl een washandje langs oksels, kruis en voeten voldoende is om niet te stinken. De rest van het lijf stinkt niet.
Douchen geeft huidklachten!
Volgens gezondNU is douchen een symbool van sociale perfectie. "De geur van zweet moet uitgebannen worden. Je bent niet vies, maar je voelt je vies. De reclame heeft zijn effect gehad," schrijft het tijdschrift. Een kleine groep mensen doucht niet dagelijks omdat het jeuk oplevert. Maar elke dag douchen is voor niemand goed. Dermatologen zien zelden mensen die nooit douchen, maar des te meer mensen die te vaak douchen. Met poetsen en boenen onder de douche verdwijnt niet alleen het vuil van de huid, maar ook het laagje dat beschermt tegen infecties. Te lang en te heet douchen, is volgens gezondNU "de manier om je huid aan gort te helpen".
In de reclame zepen modellen zich van top tot teen in onder de douche. Negentig procent van de Nederlanders gebruikt zeep of douchegel onder de douche. De wens om niet te stinken, overstijgt het belang van de gezondheid van de huid. Dermatologen wijten het toegenomen aantal patiënten met schimmelinfecties op de huid rechtstreeks aan het massale gebruik van zeep onder de douche.
Voor of na het vrijen?
Zeventig procent van de Nederlanders doucht meestal bij het opstaan. Gevolgd door douchen na het sporten, voor het slapengaan en voor het uitgaan. Op de vijfde plaats staat voor of juist na het vrijen. Mannen douchen vaker voor het vrijen. Vrouwen vaker na het vrijen. Ook onder de dertig wordt vooral na het vrijen de gang naar de douche gemaakt. Zestigplussers douchen amper voor of na het vrijen.
Douchen is serieus de enige reden dat ik nog leef, als ik geen douche had ging ik een intercity koppen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik vind douchen sowieso lekker . En genoeg mensen die naar zweet stinken en/of muf ruiken .
Echt heel informatief, bedankt!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
http://www.yunomi.nl/artikel/elke-dag-douchen-niet-gezond
Douche zelf elke dag.
1x per 2 weken, soms 3 als ik het vergeetquote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ander onderwerp.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Douchen is serieus de enige reden dat ik nog leef, als ik geen douche had ging ik een intercity koppen.
Inb4 lijst.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
elke dag 2 keer? Je kan een waterallerchie ontwikkelen man. Pas op.
Dude, als ik m'n pussy 's middags om half 4 was en jij eet mijn poentje 's avonds om 9 uur is ie gewoon nog fresh hoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik pussy eet moet 'ie fresh as fuck zijn.
logisch toch allemaal?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
http://www.yunomi.nl/artikel/elke-dag-douchen-niet-gezond
Douche zelf elke dag.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, als ik m'n pussy 's middags om half 4 was en jij eet mijn poentje 's avonds om 9 uur is ie gewoon nog fresh hoor.
Al had je hem 3 weken niet gewassen, zou slobberen als Ambi met 12 potten B&J in haar rooieklatsweek.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, als ik m'n pussy 's middags om half 4 was en jij eet mijn poentje 's avonds om 9 uur is ie gewoon nog fresh hoor.
God kki nog aan toequote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Al had je hem 3 weken niet gewassen, zou slobberen als Ambi met 12 potten B&J in haar rooieklatsweek.
als ik niet douche loop ik rond alsof ik een fles whiskey op hebquote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Douchen is serieus de enige reden dat ik nog leef, als ik geen douche had ging ik een intercity koppen.
Zou eten als de piranha die F1871 aanvalt als 'ie skinnydipt.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Al had je hem 3 weken niet gewassen, zou slobberen als Ambi met 12 potten B&J in haar rooieklatsweek.
Op die douche pic keek je idd wel een beetje zo.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik niet douche loop ik rond alsof ik een fles whiskey op heb
Dit is als de neus van Chloro. Wordt oud.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Modus het volgende:
[..]
nice noh?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Op die douche pic keek je idd wel een beetje zo.
Mortie shut up man, dit is prachtig. Ze doen toch niks foutquote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Oh god heb bevestiging op de twitter dat ze echt is.
Braddie, Shirley. Moeten jullie dit nu echt op het internet uitvechten?
Ze kan niet meer reageren, ga even irl naar haar toe.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik durf ook heus wel dingen recht in je bek te zeggenEn dat weet jij als geen ander, dus doe nu niet net alsof ik dat nooit doe.
zij is echt. Heb bevestiging gevraagd op twitterquote:Op woensdag 16 april 2014 21:48 schreef gianni61 het volgende:
heeft braddie een kloon aangemaakt die shirley heet?
Is ze gebanned?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze kan niet meer reageren, ga even irl naar haar toe.
Dat is ook weer zo, maar goed, ik kon in het begin ook niet quotenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof zij andere topics kan vinden, ze kan niet eens quoten.
Oh oh en wij maar denken dat Braddie in real life zo'n fantastische persoonlijkheid was... Wat een domper dit, dit had toch verdorie niemand hier op FOK! verwacht he. Tjonge wat zijn wij in het ootje genomen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Ookal kennen we elkaar 10+ jaar, je praat niet achter iemand rug terwijl je in de face poeslief en aardig doet. Zeg het dan in me bek, maar die ballen heb je niet. Ik moet er altijd via iemand achterkomen. Dus ga nu niet zielig lopen doen.
Ohja nee, want dan kan het niet nep zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zij is echt. Heb bevestiging gevraagd op twitter
Altijd wat te doen hierquote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
Godkk, het is ook altijd gezanik eh.Is het die depressieve suicidal bitch AB niet, is het Braddie wel.
We know you enjoy it honey, so pls.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
Godkk, het is ook altijd gezanik eh.Is het die depressieve suicidal bitch AB niet, is het Braddie wel.
iemand suicide girl nog gezien trouwens?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
Bevestiging dat ze echt is komt van mijn kant afquote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja nee, want dan kan het niet nep zijn natuurlijk..
GODDOMME CHLORO HOE VAAK WAS JIJ JE KUT??//quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
Dit komt van Nootjes, ik geloof het derhalve niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand suicide girl nog gezien trouwens?
Shut up, laat me even zeiken, woman.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
We know you enjoy it honey, so pls.
Nee, al een paar dagen niet.. Zo die nu ook gewoon daad bij het woord hebben gevoegd?... Gun ik niemand.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand suicide girl nog gezien trouwens?
Wat.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef Modus het volgende:
[..]
GODDOMME CHLORO HOE VAAK WAS JIJ JE KUT??//
heb nog een 2de onafhankelijke bronquote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
Dit komt van Nootjes, ik geloof het derhalve niet.
Zij zelf zeker?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb nog een 2de onafhankelijke bron
Ja want dat is echt betrouwbaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bevestiging dat ze echt is komt van mijn kant af
Hou eens op ook met die kkachterlijke smiley, gvd man, je bent al retarded genoeg van jezelf.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bevestiging dat ze echt is komt van mijn kant af
quote:
Eh. nee. x2quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou eens op ook met die kkachterlijke smiley, gvd man, je bent al retarded genoeg van jezelf.
Ooooooh ja nee oke nu geloof ik het jaquote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Shirley is echt, woont bij mij in de wijk, heb bij haar zus in de klas gezeten.
Houd eens je verschrikkelijke kkachterlijke smoel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou eens op ook met die kkachterlijke smiley, gvd man, je bent al retarded genoeg van jezelf.
Zou ik ook doen ja als ik het zou zeggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ooooooh ja nee oke nu geloof ik het ja
Niets, opbokken.quote:
Zo mooi als Braddie en AB boos worden om dingen die ik zeg.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Houd eens je verschrikkelijke kkachterlijke smoel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent slimmer.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, dat mis ik ook al
Fijn is dat hé, misbruik maken van jouw macht.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo mooi als Braddie en AB boos worden om dingen die ik zeg.Intens genieten.
kkhondquote:
nee, dat is niet aardig enzoquote:
Jij mist wel meer dan alleen datquote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, dat mis ik ook al
Ja, absoluut, ik weet duidelijk de snaren te raken bij jullie. Hahaha kkdom ben je.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Fijn is dat hé, misbruik maken van jouw macht.
Oh enne:
Dat is niet gelogen inderdaad, maar toch... Als ik geconfronteerd word met dingen zoals net besef ik me wel dat ik me echt als een mongool heb gedragen / gedraag... En dat ik veelte naïef was m.b.t een forum en denken dat niemand er ooit zou achter komen wat ik zeg etc.. Hele harde les..quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Murdera het volgende:
Heeft sala Ab al van het spoor moeten vegen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chai plsquote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Chai het volgende:
Chloro, oh koninginik dank u op mijn knieën dat ik u mag dienen
Ab Normaal, dat konijn.quote:
quote:
Braddie, waarom leer jij het nooit?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is niet gelogen inderdaad, maar toch... Als ik geconfronteerd word met dingen zoals net besef ik me wel dat ik me echt als een mongool heb gedragen / gedraag... En dat ik veelte naïef was m.b.t een forum en denken dat niemand er ooit zou achter komen wat ik zeg etc.. Hele harde les..
Antonia Banderasquote:
Hardop.quote:
Queen Beequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Braddie is ontmaskert. Shirley weet nu ook dat Braddie haar een domme kou noemde.quote:
moest vrouw zijn toch?quote:
Sja.... naïef, onwetend....quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Braddie, waarom leer jij het nooit?
En nu ga je weer weg van FOK!, kom je morgen weer terug en begint het weer opnieuw?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is niet gelogen inderdaad, maar toch... Als ik geconfronteerd word met dingen zoals net besef ik me wel dat ik me echt als een mongool heb gedragen / gedraag... En dat ik veelte naïef was m.b.t een forum en denken dat niemand er ooit zou achter komen wat ik zeg etc.. Hele harde les..
Ga ook begeleid wonen, dan krijg je hulp.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja.... naïef, onwetend....
Dit is toch wel de kei en keiharde les dat ik moet oppassen. maar goed, dat is al te laat uiteraard...
Kap dan eens met bashtopics openen. Je bent zelf ook niet perfect, waarom voel je de behoefte mensen uit te maken voor domme koe terwijl je zelf ook op een koe lijkt.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is toch wel de kei en keiharde les dat ik moet oppassen. maar goed, dat is al te laat uiteraard...
quote haar vanaf hier.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Braddie is ontmaskert. Shirley weet nu ook dat Braddie haar een domme kou noemde.
Mossquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote haar vanaf hier.
[ afbeelding ]
Donequote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote haar vanaf hier.
[ afbeelding ]
Sja.... ik voel die behoefte uit onzekerheid, ik wil mezelf graag beter voelen door andere mensen af te zeiken... Terwijl ik me juist na het afzeiken duizend maal slechter ga voelen..quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kap dan eens met bashtopics openen. Je bent zelf ook niet perfect, waarom voel je de behoefte mensen uit te maken voor domme koe terwijl je zelf ook op een koe lijkt.
Ms kan je onder een nieuw account verder, dat niemand je herkent.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Misschien moet je afspraken met je moeder over je toegang tot internet?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja.... ik voel die behoefte uit onzekerheid, ik wil mezelf graag beter voelen door andere mensen af te zeiken... Terwijl ik me juist na het afzeiken duizend maal slechter ga voelen..
Wow, goed dat je het nu zelf toegeeft.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja.... ik voel die behoefte uit onzekerheid, ik wil mezelf graag beter voelen door andere mensen af te zeiken... Terwijl ik me juist na het afzeiken duizend maal slechter ga voelen..
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms kan je onder een nieuw account verder, dat niemand je herkent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Misschien is het beter voor jezelf om gewoon eens een keer echt te stoppen met FOK!ken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gewoon bakkes houwe, niemand zit meer op jou te wachten, rot alsjeblieft gewoon op nu weer zo zielig te gaan doen met je puntjes enzoquote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, het kwaad is nu al geschied, er valt toch niks meer aan te doen, half FOK! weet genoeg van me, ruzie met mensen door mijn eigen naieviteit en onzekerheid, dus ik kan nu net zo goed gewoon door blijven postenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nu ga je weer weg van FOK!, kom je morgen weer terug en begint het weer opnieuw?
[..]
Ms kan je onder een nieuw account verder, dat niemand je herkent.Lol om spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
[..]
Ms kan je onder een nieuw account verder, dat niemand je herkent.MrMessySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stoppen met het internet lijkt me beterquote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is het beter voor jezelf om gewoon eens een keer echt te stoppen met FOK!ken.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet je afspraken met je moeder over je toegang tot internet?
Kick je hier op?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jezus wijf.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon bakkes houwe, niemand zit meer op jou te wachten, rot alsjeblieft gewoon op nu weer zo zielig te gaan doen met je puntjes enzo
Ik kan wel zeggen dat het niet door mezelf komt maar dat schiet niks op, het feit is gewoon dat het wél door mij komt en mijn eigen onzekerheid en dat ik daardoor gewoon mensen moet afzeiken zodat ik mezelf wat beter ga voelen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wow, goed dat je het nu zelf toegeeft.
En jij moet je gat ook dichtzetten, je deinst er zelf ook niet voor terug om iemand keihard aan te pakken dus bitch please nu hoor.quote:
Zoek hulp.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat het niet door mezelf komt maar dat schiet niks op, het feit is gewoon dat het wél door mij komt en mijn eigen onzekerheid en dat ik daardoor gewoon mensen moet afzeiken zodat ik mezelf wat beter ga voelen.
Nee, ik kick er absoluut niet op, of nouja. De eerste paar seconden wel, maar het word steeds kutter en kutter, totdat ik mezelf er alleen maar mee heb en echt rondloop met eenquote:
Gisteren (?) was het precies hetzelfde gezanik met dat andere achterlijke gedrocht.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heel Braddie zijn FOK! leven is een fucking cirkel.
Klopt, maar jij overtreft mij.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En jij moet je gat ook dichtzetten, je deinst er zelf ook niet voor terug om iemand keihard aan te pakken dus bitch please nu hoor.
Dude. SLUIT DIE KK PC AF EN GA EEN RONDJE LOPEN GODSAMMEquote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik kick er absoluut niet op, of nouja. De eerste paar seconden wel, maar het word steeds kutter en kutter, totdat ik mezelf er alleen maar mee heb en echt rondloop met eengevoel..
Hehe. Zo hard, zo waar.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon bakkes houwe, niemand zit meer op jou te wachten, rot alsjeblieft gewoon op nu weer zo zielig te gaan doen met je puntjes enzo
Ja I know, daar had ik al veel en veel eerder kennis mee gemaakt in m'n DM, kwam er godsklere niet meer vanaf manquote:Op woensdag 16 april 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gisteren (?) was het precies hetzelfde gezanik met dat andere achterlijke gedrocht.
Zij was ook tijdje spellchecker toen ik dat was. Toen al zo vaak gezanik gehad.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja I know, daar had ik al veel en veel eerder kennis mee gemaakt in m'n DM, kwam er godsklere niet meer vanaf man
Nee, Braddie overtreft alles en iedereen. Daarom ben ik ook zo snoeihard, bij die malloot kan ik gewoon echt niet anders, wát een klaploper joh. Zelden zoiets meegemaaktquote:
Kroepoekquote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef Gridlok het volgende:
Nog steeds geen idee waar dit over gaat.
[ afbeelding ]
Schrijf je dat ook op je CV, " Spellchecker bij FOK! "quote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zij was ook tijdje spellchecker toen ik dat was. Toen al zo vaak gezanik gehad.Idd, vooral via DM. Kk.
Wat, AB was spellchecker?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zij was ook tijdje spellchecker toen ik dat was. Toen al zo vaak gezanik gehad.Idd, vooral via DM. Kk.
Hey. Hij is wel afgevallen!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, Braddie overtreft alles en iedereen. Daarom ben ik ook zo snoeihard, bij die malloot kan ik gewoon echt niet anders, wát een klaploper joh. Zelden zoiets meegemaakt
Jij hebt zn foto ook gehad he.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat, AB was spellchecker?![]()
Hahaha ja ik kreeg al z'n levensverhalen in DM. In het begin kwam ie nog normaal over (lees: eerste 4 berichten) en wilde ik niet de botte snol zijn, dus deed ik wel belangstellend en was ook wel benieuwd hoe ie alles ervoer. Toen kwam de aap uit de mouw en werd het hilarisch, bizar en vreemd. Op een gegeven moment ook niet meer gereageerd, en daarna ook gewoon over de maanden (letterlijk) heen nog wel tientallen berichten gekregen gewoonWeird man
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey. Hij is wel afgevallen!
Braddie, ontbijt morgen met lekker havermoutpannekoekjes met 2 theelepels stroop en bosbessen. Kijk naar buiten. Doe je pc niet aan. Ga naar school. Zoek een baan. Krijg een leven.
Ja daar kan jij zelfs nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey. Hij is wel afgevallen!
Braddie, ontbijt morgen met lekker havermoutpannekoekjes met 2 theelepels stroop en bosbessen. Kijk naar buiten. Doe je pc niet aan. Ga naar school. Zoek een baan. Krijg een leven.
Dit deed hijzij bij krullenbolletje ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat, AB was spellchecker?![]()
Hahaha ja ik kreeg al z'n levensverhalen in DM. In het begin kwam ie nog normaal over (lees: eerste 4 berichten) en wilde ik niet de botte snol zijn, dus deed ik wel belangstellend en was ook wel benieuwd hoe ie alles ervoer. Toen kwam de aap uit de mouw en werd het hilarisch, bizar en vreemd. Op een gegeven moment ook niet meer gereageerd, en daarna ook gewoon over de maanden (letterlijk) heen nog wel tientallen berichten gekregen gewoonWeird man
Bitch stfu. Ik ben ermee bezig. Ben nu al bezig met eten maken voor morgen. :/quote:Op woensdag 16 april 2014 22:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja daar kan jij zelfs nog een voorbeeld aan nemen.
Hoewel ik niet geloof dat hij afgevallen is tot ik een foto zie. Want op dat filmpje dat hij recentelijk nog gepost had was hij nog steeds dik.
Lul toch niet zo achterlijk man, je hebt zelf de grootste bek over alles en iedereen en nu ineens zo.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja wat. Die gek is nog erger dan ik.
Ja klopt maar die heb ik nooit aan iemand gegeven. Ik ben niet zo, maar toen hij echt niet ophield en hier ook vaag kwam doen heb ik me er hier mee bemoeit. Toen werd AB zo buiten proporties woest op me, ging me de meest vage shit DM'en om me vervolgens te blokkenquote:
Rot op met je pics, jij stuurt toch alleen maar neppe shit. Geloof er niks meer van bij jou mensquote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bitch stfu. Ik ben ermee bezig. Ben nu al bezig met eten maken voor morgen. :/
Jij bent de eerste die ik ga spammen met before after pics.
Chloro, leer eens sarcasme herkennen. Ik zal voortaan gebruik maken van correcte Pi'tjes ok?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lul toch niet zo achterlijk man, je hebt zelf de grootste bek over alles en iedereen en nu ineens zo.Pls.
Hou toch op joh, altijd met die slechte sarcasmesmoes komen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Chloro, leer eens sarcasme herkennen. Ik zal voortaan gebruik maken van correcte Pi'tjes ok?
Haha.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lul toch niet zo achterlijk man, je hebt zelf de grootste bek over alles en iedereen en nu ineens zo.Pls.
Mwhahahahquote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou toch op joh, altijd met die slechte sarcasmesmoes komen.Je bent nog veel erger dan Braddie, Braddie weet tenminste dat hij een fucktard is.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef Chloroform het volgende:
Braddie weet tenminste dat hij een fucktard is.
Ik heb ook nog steeds een buik ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja daar kan jij zelfs nog een voorbeeld aan nemen.
Hoewel ik niet geloof dat hij afgevallen is tot ik een foto zie. Want op dat filmpje dat hij recentelijk nog gepost had was hij nog steeds dik.
Je ziet er streng uit zo.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou toch op joh, altijd met die slechte sarcasmesmoes komen.Je bent nog veel erger dan Braddie, Braddie weet tenminste dat hij een fucktard is.
Ends up likequote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
BRADDIE WIL JE HET RECEPT VAN DE HAVERMOUTPANNEKOEKJES?
40 gr havermout
100 ml halfvolle melk
wat kaneel en wat zout
1 ei.
Doe wat ik zeg ok?
24? Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds een buik ja.
Maar ik vind 24 kilo wel "Afgevallen"
Je wordt voorspelbaar en saai. Ga ga, je verveelt me.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je ziet er streng uit zo.Heb je je bril op nu? Kan het ik voor me zien.
Tja afvallen als je modderfucking vet (quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oke, even alle onzin negeren nu.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij reageert op mij dus als jij stil bent richting mij valt er verder niets te vervelen Truus.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
24? Ja tuurlijk.
[..]
Je wordt voorspelbaar en saai. Ga ga, je verveelt me.
24 ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
24? Ja tuurlijk.
[..]
Je wordt voorspelbaar en saai. Ga ga, je verveelt me.
Waarschijnlijk ga ik een IP ban aanvragen, lijkt me wel wat prettiger voor mezelf, beetje rust, ik loop me te veel op te fokken voor niks...quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, even alle onzin negeren nu.
Dat vind ik heel goed van je Braddie.Goed dat je de tips op Fok opgevolgd hebt.
Wat ga je nu dus doen om de shit van vandaag niet meer te krijgen?
120 KILOquote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
24 ja.
Alleen als je 120+ kilo weegt dan ga je niet heel snel opeens een goed figuur krijgen, dus ik heb nog steeds een buik.
Deze shit. I can't.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, even alle onzin negeren nu.
Dat vind ik heel goed van je Braddie.Goed dat je de tips op Fok opgevolgd hebt.
Wat ga je nu dus doen om de shit van vandaag niet meer te krijgen?
2,4 bedoel je?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Terechte klacht.quote:
Misschien is dat beter.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik een IP ban aanvragen, lijkt me wel wat prettiger voor mezelf, beetje rust, ik loop me te veel op te fokken voor niks...
Diabeethovenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
120 KILO. YOU FAT FUCK.
Kk Diabeethoven![]()
.
Nee! Braadster, je bent een baas; blijf nou gewoon!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik een IP ban aanvragen, lijkt me wel wat prettiger voor mezelf, beetje rust, ik loop me te veel op te fokken voor niks...
Hij heeft de zakken met chips neergelegd. -2,4kgquote:
Hee Braddie, nog één vraagje?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Diabeethoven
120+ he? Ik was 124 kilo.
Nou, dit was voorlopig even het laatste wat ik postte, toedels!
AHAHAHAHAHA stuk hierquote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
120 KILO. YOU FAT FUCK.
Kk Diabeethoven![]()
.
Mens hou je bakkes met je havermoutpannekoekjes en finish je chocoladereepquote:Op woensdag 16 april 2014 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
En ga je die havermoutpannekoekjes maken morgen.
Tot morgenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Diabeethoven
120+ he? Ik was 124 kilo.
Nou, dit was voorlopig even het laatste wat ik postte, toedels!
quote:
Ziet eruit als poep.quote:
Noem je me nu knap? :$quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef shirleyhendrika het volgende:
Stop gewoon over zijn gewicht, voelt het goed om iemand omdat hij er niet zo als jullie uitziet?
Jaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef shirleyhendrika het volgende:
Stop gewoon over zijn gewicht, voelt het goed om iemand omdat hij er niet zo als jullie uitziet?
Is goed neus.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mens hou je bakkes met je havermoutpannekoekjes en finish je chocoladereep
Ik ben een robot.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef shirleyhendrika het volgende:
Voelt het goed om iemand? Wat?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef shirleyhendrika het volgende:
Hij heeft het er zelf altijd over maar dat geheel terzijdequote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef shirleyhendrika het volgende:
En dan dit topic hè:quote:
IN SPORTquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:13 schreef Braddie het volgende:
Tegenwoordig loop ik dagelijks minimaal 60 minuten op maat van de muziek, nouja *loop* ik marcheer gewoon op maat van muziek..
Maar ik vroeg me af, is dit ook daadwerkelijk ergens goed voor, voor je conditie? Je benen ? Gewrichten?
Hoop dat julie mij wat wijzer kunnen maken.
Dank!
Hahahahaha watquote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef shirleyhendrika het volgende:
3 liter aan tranen gelaten, gvdquote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan dit topic hè:
SPT / Stappen op maat van muziek, is dat goed voor je?
[..]
IN SPORT![]()
![]()
.
Wie zit vrijdag bij VI?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft het er zelf altijd over maar dat geheel terzijde
650 meter in 60 minuten.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan dit topic hè:
[..]
IN SPORT![]()
![]()
.
Haha die herken ik nogquote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
En dan dit topic hè:
Oh gaan we dat weer krijgen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef VeerEli het volgende:
Wel toevallig, Braddie eruit en nu komt shirley ineens binnenvallen.
Hoezo ''weer''? He? he? he? Hoezo ''weer''?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Oh gaan we dat weer krijgen.
Fuck yeah! Dank u.quote:
En braddie die niet meer post, te langzaam.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Oh gaan we dat weer krijgen.
Dat ze echt is is allang bewezenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo ''weer''? He? he? he? Hoezo ''weer''?
Het gaat, niets bijzonders vond ik.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef VeerEli het volgende:
Heeft iemand hier wel eens boeken van Karin Slaughter gelezen? Is 't de moeite waard?
Niet gelezen, hoor er wel goede dingen over.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef VeerEli het volgende:
Heeft iemand hier wel eens boeken van Karin Slaughter gelezen? Is 't de moeite waard?
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je mond toch zemel ik heb geen bewijs gezien
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zij is echt. Heb bevestiging gevraagd op twitter
Hm jammer. Sta op de cover van 1 van haar boekenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het gaat, niets bijzonders vond ik.
Hoe vond je TO????
haha dat is wel weer vet danquote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hm jammer. Sta op de cover van 1 van haar boekenZo'n e-book.
Jaaaaa ik vond 't wel vermakelijk! Alleen ik snap 1 ding niet. Hoezo is Hayley ineens zo afstandelijk en bot tegen Elijah de hele tijd? En wtf man zie ze niet zo snel meer samenkomen.
Wel tof dat ze dus nu achter zijn kind aan gaan, dat levert hoop ik weer wat toffe momenten op met Elijah en Hayley, en uiteraard Klaus. Wat vond jij er van?
Check google, boek is Koud Hart. Is wel al ff geleden hoor. Maar heb dat boek toen dus gekregen ook alleen nooit gelezen, dus ben benieuwd of 't de moeite waard isquote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
haha dat is wel weer vet danpics plz
Dat vroeg ik me dus ook al af, was benieuwd wat jij daar van vondHij heeft in mijn ogen niks fout gedaan en die weerwolven zijn allemaal achterbaks en irritant dus dat ze daar maar snel weer weggaat.
Vond het ook wel vermakelijk, alleen Marcel begint irritant te worden en ik snapte niet hoezo hij ineens weer allemaal mensen aan zijn kant kreeg na die laffe actie. En die Monique is ook echt een kutwijf
Deze? als het weg moet moet je het even zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Check google, boek is Koud Hart. Is wel al ff geleden hoor. Maar heb dat boek toen dus gekregen ook alleen nooit gelezen, dus ben benieuwd of 't de moeite waard is
Ja precies dat, raar toch? En idd die weerwolven zijn irritant. Vind vooral die brede blonde dude hinderlijk. Monique ook, wtf is er met haar gebeurt man. Daarvoor was Davina haar beste vriendin ja![]()
En klopt, ik vind Marcel ook niet leuk meer. Ze hadden hem of in New Orleans moeten houden, of hem weg laten gaan met Rebekah vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking mooi.![]()
Oh die heb ik gelezen volgens mijquote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Check google, boek is Koud Hart. Is wel al ff geleden hoor. Maar heb dat boek toen dus gekregen ook alleen nooit gelezen, dus ben benieuwd of 't de moeite waard is
Ja precies dat, raar toch? En idd die weerwolven zijn irritant. Vind vooral die brede blonde dude hinderlijk. Monique ook, wtf is er met haar gebeurt man. Daarvoor was Davina haar beste vriendin ja![]()
En klopt, ik vind Marcel ook niet leuk meer. Ze hadden hem of in New Orleans moeten houden, of hem weg laten gaan met Rebekah vind ik.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze? als het weg moet moet je het even zeggen natuurlijkYep die, dank je hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking mooi.Oh echt? Let me know als het die is hoe die isquote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh die heb ik gelezen volgens mijZo even Googlen
Ja arme DavinaDie Monique snap ik echt niet met haar gezeik over die elders, die moet ik overigens ook niet wie dat ook zijn mogen.
Marcel voegt gewoon helemaal niks meer toe. En nu Rebecca weg is zie je dat Hayley zich helemaaaal terugtrekt in de bosjes met die kutweerwolven dus hoop dat dat nog ergens naartoe gaat.Was wel droog, iemand die me kent las het boek en wist dat ik dat was op de cover, heeft ze dat hele boek gelezen met mijn kop als dat personage in d'r hoofd
![]()
Hahahah ja dat zijn die dooie heksen volgens mijEn nee klopt, wel jammer want vond het altijd een heerlijk hapje om naar te kijken
![]()
![]()
En echt he, nadat Rebekah eruit ging vind ik óók TO iets achteruit gegaan hoor. Hoewel het alsnog wel boeiender is dan TVD nu. Hoewel ik goeie hoop heb voor de aflevering van vrijdag en verder![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Mooie foto weer Veerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yep die, dank je haha
[..]
Oh echt? Let me know als het die is hoe die isWas wel droog, iemand die me kent las het boek en wist dat ik dat was op de cover, heeft ze dat hele boek gelezen met mijn kop in d'r hoofd van dat personage
![]()
Hahahah ja dat zijn die dooie heksen volgens mijEn nee klopt, wel jammer want vond het altijd een heerlijk hapje om naar te kijken
![]()
![]()
En echt he, nadat Rebekah eruit ging vind ik óók TO iets achteruit gegaan hoor. Hoewel het alsnog wel boeiender is dan TVD nu. Hoewel ik goeie hoop heb voor de aflevering van vrijdag en verder![]()
Is ook niet heel gek, half gezicht, wittige lippen, witte wimpers, en web voor m'n gezichtquote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef Murdera het volgende:
Zou je toch niet herkennen daar veertje. Doet me denken aan khaleesi
heb betere fotos van je gezienquote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is ook niet heel gek, half gezicht, wittige lippen, witte wimpers, en web voor m'n gezicht![]()
Alleen mensen die me kennen irl herkenden me wel. Een aantal dan iig
Thankssquote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mooie foto weer Veer
Nee nee heb Koud Hart van Tess Gerritsen gelezen, weetn iet meer wat ik van Karin Slaughter heb volgens mij heb ik daar maar 1 of 2 boeken van.
Ja zijn dooie heksen idd, maar welke het nou precies zijn weet ik echt niet meerHoop die moeder van Klaus ofzo, dat er iig nog iets van die Mikaelsons terecht komt want het is een beetje treurig nu met The Originals als er maar 2 over zijn. TO moet zich nog even bewijzen... TVD ook trouwens, want dat was even echt een gigantische puinhoop, maar lijkt inderdaad weer een beetje de goede kant op te gaan.
Ja duh maar het is ook geen modellenfoto in die zin, meer een artistieke plaat, arty achtig. Vind 'm zelf wel dope, en wel iets logisch/kloppends voor een boekcoverquote:
Ja is altijd met TVD he, die schieten het hele jaar door ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thankss![]()
Oh hahaha jammer. Naja maar een x aan wagen als ik me verveel ofzo.
Ja weet je waar ik achter kwam? Ze hebben NU PAS seizoen 5 af. De laatste aflevering was vorige week nog geschoten ofzo. Dus daarom hadden ze zo fucking veel breaks de hele tijd. Ik hoop dus ook dat ze wat opgestoken hebben van alle negatieve reacties en dat de rest vanaf nu gewoon weer top is. We gaan het zien
quote:
Ohh ja dat is dan wel weer chill. Hoewel ik dan liever wat langer wacht en 1 seizoen fatsoenlijk kan checken, want je bent er na een paar weken toch wel weer uit. Dus of ik dan nou tot september of november moet wachten interesseert me dan ook weer geen drolquote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is altijd met TVD he, die schieten het hele jaar door ofzoRekken seizoenen ook bewust zodat er minder tijd tussen twee seizoenen zit. Volgend seizoen begint in september alweer geloof ik, of net begin oktober.
Ja bij TO wist ik ook echt even niet meer waar het allemala over gingquote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh ja dat is dan wel weer chill. Hoewel ik dan liever wat langer wacht en 1 seizoen fatsoenlijk kan checken, want je bent er na een paar weken toch wel weer uit. Dus of ik dan nou tot september of november moet wachten interesseert me dan ook weer geen drol
Vind die mensen niet leukquote:
OMG ROBO KIJK WAT IK HIER NOU INEENS LEESquote:
awesomequote:de actrice die rebecca speelt verlaat de serie voor een korte pauze om haar familie in australie te bezoeken. Ze heeft bevestigd dat ze hierna terugkeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |