Douchen is serieus de enige reden dat ik nog leef, als ik geen douche had ging ik een intercity koppen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik vind douchen sowieso lekker . En genoeg mensen die naar zweet stinken en/of muf ruiken .
Echt heel informatief, bedankt!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
http://www.yunomi.nl/artikel/elke-dag-douchen-niet-gezond
Douche zelf elke dag.
1x per 2 weken, soms 3 als ik het vergeetquote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ander onderwerp.
Hoe vaak verschonen jullie je bed?
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Douchen is serieus de enige reden dat ik nog leef, als ik geen douche had ging ik een intercity koppen.
Inb4 lijst.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
elke dag 2 keer? Je kan een waterallerchie ontwikkelen man. Pas op.
Dude, als ik m'n pussy 's middags om half 4 was en jij eet mijn poentje 's avonds om 9 uur is ie gewoon nog fresh hoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik pussy eet moet 'ie fresh as fuck zijn.
logisch toch allemaal?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
http://www.yunomi.nl/artikel/elke-dag-douchen-niet-gezond
Douche zelf elke dag.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, als ik m'n pussy 's middags om half 4 was en jij eet mijn poentje 's avonds om 9 uur is ie gewoon nog fresh hoor.
Al had je hem 3 weken niet gewassen, zou slobberen als Ambi met 12 potten B&J in haar rooieklatsweek.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, als ik m'n pussy 's middags om half 4 was en jij eet mijn poentje 's avonds om 9 uur is ie gewoon nog fresh hoor.
God kki nog aan toequote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Al had je hem 3 weken niet gewassen, zou slobberen als Ambi met 12 potten B&J in haar rooieklatsweek.
als ik niet douche loop ik rond alsof ik een fles whiskey op hebquote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Douchen is serieus de enige reden dat ik nog leef, als ik geen douche had ging ik een intercity koppen.
Zou eten als de piranha die F1871 aanvalt als 'ie skinnydipt.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Al had je hem 3 weken niet gewassen, zou slobberen als Ambi met 12 potten B&J in haar rooieklatsweek.
Op die douche pic keek je idd wel een beetje zo.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik niet douche loop ik rond alsof ik een fles whiskey op heb
Dit is als de neus van Chloro. Wordt oud.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Modus het volgende:
[..]
nice noh?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Op die douche pic keek je idd wel een beetje zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |