Dat is niet gelogen inderdaad, maar toch... Als ik geconfronteerd word met dingen zoals net besef ik me wel dat ik me echt als een mongool heb gedragen / gedraag... En dat ik veelte naïef was m.b.t een forum en denken dat niemand er ooit zou achter komen wat ik zeg etc.. Hele harde les..quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Murdera het volgende:
Heeft sala Ab al van het spoor moeten vegen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chai plsquote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Chai het volgende:
Chloro, oh koninginik dank u op mijn knieën dat ik u mag dienen
Ab Normaal, dat konijn.quote:
quote:
Braddie, waarom leer jij het nooit?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is niet gelogen inderdaad, maar toch... Als ik geconfronteerd word met dingen zoals net besef ik me wel dat ik me echt als een mongool heb gedragen / gedraag... En dat ik veelte naïef was m.b.t een forum en denken dat niemand er ooit zou achter komen wat ik zeg etc.. Hele harde les..
Antonia Banderasquote:
Hardop.quote:
Queen Beequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Braddie is ontmaskert. Shirley weet nu ook dat Braddie haar een domme kou noemde.quote:
moest vrouw zijn toch?quote:
Sja.... naïef, onwetend....quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Braddie, waarom leer jij het nooit?
En nu ga je weer weg van FOK!, kom je morgen weer terug en begint het weer opnieuw?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is niet gelogen inderdaad, maar toch... Als ik geconfronteerd word met dingen zoals net besef ik me wel dat ik me echt als een mongool heb gedragen / gedraag... En dat ik veelte naïef was m.b.t een forum en denken dat niemand er ooit zou achter komen wat ik zeg etc.. Hele harde les..
Ga ook begeleid wonen, dan krijg je hulp.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja.... naïef, onwetend....
Dit is toch wel de kei en keiharde les dat ik moet oppassen. maar goed, dat is al te laat uiteraard...
Kap dan eens met bashtopics openen. Je bent zelf ook niet perfect, waarom voel je de behoefte mensen uit te maken voor domme koe terwijl je zelf ook op een koe lijkt.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja.... naïef, onwetend....
Dit is toch wel de kei en keiharde les dat ik moet oppassen. maar goed, dat is al te laat uiteraard...
quote haar vanaf hier.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Braddie is ontmaskert. Shirley weet nu ook dat Braddie haar een domme kou noemde.
Mossquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote haar vanaf hier.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |