Hahahahaha watquote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef shirleyhendrika het volgende:
Stop gewoon over zijn gewicht, voelt het goed om iemand omdat hij er niet zo als jullie uitziet?
3 liter aan tranen gelaten, gvdquote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan dit topic hè:
SPT / Stappen op maat van muziek, is dat goed voor je?
[..]
IN SPORT![]()
![]()
.
Wie zit vrijdag bij VI?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft het er zelf altijd over maar dat geheel terzijde
650 meter in 60 minuten.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan dit topic hè:
[..]
IN SPORT![]()
![]()
.
Haha die herken ik nogquote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
En dan dit topic hè:
Oh gaan we dat weer krijgen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef VeerEli het volgende:
Wel toevallig, Braddie eruit en nu komt shirley ineens binnenvallen.
Hoezo ''weer''? He? he? he? Hoezo ''weer''?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Oh gaan we dat weer krijgen.
Fuck yeah! Dank u.quote:
En braddie die niet meer post, te langzaam.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Oh gaan we dat weer krijgen.
Dat ze echt is is allang bewezenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo ''weer''? He? he? he? Hoezo ''weer''?
Het gaat, niets bijzonders vond ik.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef VeerEli het volgende:
Heeft iemand hier wel eens boeken van Karin Slaughter gelezen? Is 't de moeite waard?
Niet gelezen, hoor er wel goede dingen over.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef VeerEli het volgende:
Heeft iemand hier wel eens boeken van Karin Slaughter gelezen? Is 't de moeite waard?
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je mond toch zemel ik heb geen bewijs gezien
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zij is echt. Heb bevestiging gevraagd op twitter
Hm jammer. Sta op de cover van 1 van haar boekenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het gaat, niets bijzonders vond ik.
Hoe vond je TO????
haha dat is wel weer vet danquote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hm jammer. Sta op de cover van 1 van haar boekenZo'n e-book.
Jaaaaa ik vond 't wel vermakelijk! Alleen ik snap 1 ding niet. Hoezo is Hayley ineens zo afstandelijk en bot tegen Elijah de hele tijd? En wtf man zie ze niet zo snel meer samenkomen.
Wel tof dat ze dus nu achter zijn kind aan gaan, dat levert hoop ik weer wat toffe momenten op met Elijah en Hayley, en uiteraard Klaus. Wat vond jij er van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |