En waarom precies?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:26 schreef Plantagehouder het volgende:
Je sloopt je gewrichten alleen maar zo.
steps zonder verhoging, volgens mij heet dat lopen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
En waarom precies?
Mensen doen toch ook steps? (Ik doe feitelijk hetzelfde volgens mij, alleen dan zonder daadwerkelijk dat verhogingkje)
Marcheren wil ik het dan eerder noemen, dat doe ik op muziek...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
steps zonder verhoging, volgens mij heet dat lopen.
Probeer de ganzenpas eens. Dat is pas goed voor je been spieren, Braddie, m'n jongen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Marcheren wil ik het dan eerder noemen, dat doe ik op muziek...
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Rodawa het volgende:
Laat eens een nummertje horen waar je op stapt. Ben wel benieuwd naar de snelheid.
Lijkt me niet kankerverwekkend, zoals Panzer zegt. Denk dat je hiermee wel dat kilootjes verbrandt.quote:
Ik moest hard lachen en nu doet mijn buik pijnquote:
gvdquote:
Het is niet zo zeer 1 nummertje.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Rodawa het volgende:
Laat eens een nummertje horen waar je op stapt. Ben wel benieuwd naar de snelheid.
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer 1 nummertje.
Probeer dagelijks op een concert te bewegen.
Wil vandaag op deze gaan bewegen:
Heb ik ook nog wat om naar te kijken (En het is goede muzeik)
Ja dan heeft hij straks een Entei in zijn kamer staan, dat schiet lekker opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |