enige reactie die in mij opkomt bij al je posts, brad...quote:Op woensdag 16 april 2014 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goede woordkeuze, goed onderbouwd, wow, much words.
Ja, maar dat is in het geval van jullie toch sowieso al het geval ? Braddie i.c.m KLB =quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik achter je rug heb gezegd, het woord "Domme koe"Ik heb je verder over jouw prive leven en dergelijke gewoon eerlijk altijd gezegd wat ik vond
Alleen aangezien jij mij (zoals wel vaker gebeurd
) geblokkeerd hebt op Facebook kan dat deze keer niet.
En ik vind het helemaal niet erg dat je het weet, je weet sowieso al wel hoe ik over je denk vaak
Enige waar jij goed in bent is in zeiken terwijl je zelf niks kan hebben. En nu krijg je de waarheid te horen en zijn we weer 10+ jaar bevriend.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik achter je rug heb gezegd, het woord "Domme koe"Ik heb je verder over jouw prive leven en dergelijke gewoon eerlijk altijd gezegd wat ik vond
Alleen aangezien jij mij (zoals wel vaker gebeurd
) geblokkeerd hebt op Facebook kan dat deze keer niet.
En ik vind het helemaal niet erg dat je het weet, je weet sowieso al wel hoe ik over je denk vaak
fixedquote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in het geval van jullie toch sowieso al het geval ? Braddie i.c.m FOK =om het even samen te vatten.
Ok, dat mag. Ik weerhoud je nergens van.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef appelen het volgende:
[..]
enige reactie die in mij opkomt bij al je posts, brad...
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Enige waar jij goed in bent is in zeiken terwijl je zelf niks kan hebben. En nu krijg je de waarheid te horen en zijn we weer 10+ jaar bevriend.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef shirleyhendrika het volgende:
Ik weet hoe hij is, alleen maar zeiken op andere en niet naar zichzelf kijken
Ja, ze heeft haar Twitter account hier gepost en een tweet verstuurd met daarin FOK! vermeld om het te bewijzen, echter werd dat allemaal uit dit topic verwijderd om één of andere reden.quote:
terechte fixquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
Shirley was jij dat meisje dat zei dat Braddie 'niet jouw type qua gewicht' was?
Ik ben inderdaad erg goed in zeiken, en ik kan zelf ook best wel wat hebben, het ligt er alleen aan van wiequote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Enige waar jij goed in bent is in zeiken terwijl je zelf niks kan hebben. En nu krijg je de waarheid te horen en zijn we weer 10+ jaar bevriend.
Hij is sowieso mijn type niet, dat heeft niks met gewicht te maken. Hij is hard bezig met zijn gewicht, en hij weet dat ik dat heel goed van hem vind.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
Shirley was jij dat meisje dat zei dat Braddie 'niet jouw type qua gewicht' was?
Nee, dat was iemand andersquote:Op woensdag 16 april 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
wat de neuk maakt het uit hoelang je iemand kentquote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad erg goed in zeiken, en ik kan zelf ook best wel wat hebben, het ligt er alleen aan van wie
Van jou pik ik veel, van anonieme fokkertjes pik ik niks.
Wij kennen elkaar trouwens toch ook al 10+ jaar? Shirley plsJouw ouders kennen mijn ouders al ik weet niet hoe veel jaar, dus dat kan je niet ontkennen, of ik nou achter je rug om lul of niet
Kennen ze ook die criminele oomquote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad erg goed in zeiken, en ik kan zelf ook best wel wat hebben, het ligt er alleen aan van wie
Wij kennen elkaar trouwens toch ook al 10+ jaar? Shirley plsJouw ouders kennen mijn ouders al ik weet niet hoe veel jaar, dus dat kan je niet ontkennen, of ik nou achter je rug om lul of niet
Elkaar 10 jaar kennen of al 10 jaar vrienden zijn is toch ook niet hetzelfde, domme Braadslee.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
LAat gaan dit is mooi manquote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Oh god heb bevestiging op de twitter dat ze echt is.
Braddie, Shirley. Moeten jullie dit nu echt op het internet uitvechten?
Komop je geniet er zelf ook vanquote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik niet, Shirley wilde een FOK! account makenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ja idd Shirleys schuld dat jij hier je dagboek bij houdtquote:Op woensdag 16 april 2014 21:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik niet, Shirley wilde een FOK! account maken
Nee, dat is mijn schuld, ik ben een naïeve kanker mongool heel simpel. Dat andere mensen daar vroeg of laat achter komen is ook mijn schuld, en tbh... het is best kut om geconfronteerd te worden hier mee..quote:Op woensdag 16 april 2014 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja idd Shirleys schuld dat jij hier je dagboek bij houdt
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ookal kennen we elkaar 10+ jaar, je praat niet achter iemand rug terwijl je in de face poeslief en aardig doet. Zeg het dan in me bek, maar die ballen heb je niet. Ik moet er altijd via iemand achterkomen. Dus ga nu niet zielig lopen doen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Braddie is wel veel ouder dan jijquote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Ookal kennen we elkaar 10+ jaar, je praat niet achter iemand rug terwijl je in de face poeslief en aardig doet. Zeg het dan in me bek, maar die ballen heb je niet. Ik moet er altijd via iemand achterkomen. Dus ga nu niet zielig lopen doen.
Misschien moet je gewoon niet actief blijven.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn schuld, ik ben een naïeve kanker mongool heel simpel. Dat andere mensen daar vroeg of laat achter komen is ook mijn schuld, en tbh... het is best kut om geconfronteerd te worden hier mee..
Leer er nou toch eens een keer van.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn schuld, ik ben een naïeve kanker mongool heel simpel. Dat andere mensen daar vroeg of laat achter komen is ook mijn schuld, en tbh... het is best kut om geconfronteerd te worden hier mee..
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef chroestjov het volgende:
Dit topic gaat de geschiedenisboeken in.
Ik durf ook heus wel dingen recht in je bek te zeggenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
[..]
Ookal kennen we elkaar 10+ jaar, je praat niet achter iemand rug terwijl je in de face poeslief en aardig doet. Zeg het dan in me bek, maar die ballen heb je niet. Ik moet er altijd via iemand achterkomen. Dus ga nu niet zielig lopen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |