Check google, boek is Koud Hart. Is wel al ff geleden hoor. Maar heb dat boek toen dus gekregen ook alleen nooit gelezen, dus ben benieuwd of 't de moeite waard isquote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
haha dat is wel weer vet danpics plz
Dat vroeg ik me dus ook al af, was benieuwd wat jij daar van vondHij heeft in mijn ogen niks fout gedaan en die weerwolven zijn allemaal achterbaks en irritant dus dat ze daar maar snel weer weggaat.
Vond het ook wel vermakelijk, alleen Marcel begint irritant te worden en ik snapte niet hoezo hij ineens weer allemaal mensen aan zijn kant kreeg na die laffe actie. En die Monique is ook echt een kutwijf
Deze? als het weg moet moet je het even zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Check google, boek is Koud Hart. Is wel al ff geleden hoor. Maar heb dat boek toen dus gekregen ook alleen nooit gelezen, dus ben benieuwd of 't de moeite waard is
Ja precies dat, raar toch? En idd die weerwolven zijn irritant. Vind vooral die brede blonde dude hinderlijk. Monique ook, wtf is er met haar gebeurt man. Daarvoor was Davina haar beste vriendin ja![]()
En klopt, ik vind Marcel ook niet leuk meer. Ze hadden hem of in New Orleans moeten houden, of hem weg laten gaan met Rebekah vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking mooi.![]()
Oh die heb ik gelezen volgens mijquote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Check google, boek is Koud Hart. Is wel al ff geleden hoor. Maar heb dat boek toen dus gekregen ook alleen nooit gelezen, dus ben benieuwd of 't de moeite waard is
Ja precies dat, raar toch? En idd die weerwolven zijn irritant. Vind vooral die brede blonde dude hinderlijk. Monique ook, wtf is er met haar gebeurt man. Daarvoor was Davina haar beste vriendin ja![]()
En klopt, ik vind Marcel ook niet leuk meer. Ze hadden hem of in New Orleans moeten houden, of hem weg laten gaan met Rebekah vind ik.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze? als het weg moet moet je het even zeggen natuurlijkYep die, dank je hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking mooi.Oh echt? Let me know als het die is hoe die isquote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh die heb ik gelezen volgens mijZo even Googlen
Ja arme DavinaDie Monique snap ik echt niet met haar gezeik over die elders, die moet ik overigens ook niet wie dat ook zijn mogen.
Marcel voegt gewoon helemaal niks meer toe. En nu Rebecca weg is zie je dat Hayley zich helemaaaal terugtrekt in de bosjes met die kutweerwolven dus hoop dat dat nog ergens naartoe gaat.Was wel droog, iemand die me kent las het boek en wist dat ik dat was op de cover, heeft ze dat hele boek gelezen met mijn kop als dat personage in d'r hoofd
![]()
Hahahah ja dat zijn die dooie heksen volgens mijEn nee klopt, wel jammer want vond het altijd een heerlijk hapje om naar te kijken
![]()
![]()
En echt he, nadat Rebekah eruit ging vind ik óók TO iets achteruit gegaan hoor. Hoewel het alsnog wel boeiender is dan TVD nu. Hoewel ik goeie hoop heb voor de aflevering van vrijdag en verder![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Mooie foto weer Veerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yep die, dank je haha
[..]
Oh echt? Let me know als het die is hoe die isWas wel droog, iemand die me kent las het boek en wist dat ik dat was op de cover, heeft ze dat hele boek gelezen met mijn kop in d'r hoofd van dat personage
![]()
Hahahah ja dat zijn die dooie heksen volgens mijEn nee klopt, wel jammer want vond het altijd een heerlijk hapje om naar te kijken
![]()
![]()
En echt he, nadat Rebekah eruit ging vind ik óók TO iets achteruit gegaan hoor. Hoewel het alsnog wel boeiender is dan TVD nu. Hoewel ik goeie hoop heb voor de aflevering van vrijdag en verder![]()
Is ook niet heel gek, half gezicht, wittige lippen, witte wimpers, en web voor m'n gezichtquote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef Murdera het volgende:
Zou je toch niet herkennen daar veertje. Doet me denken aan khaleesi
heb betere fotos van je gezienquote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is ook niet heel gek, half gezicht, wittige lippen, witte wimpers, en web voor m'n gezicht![]()
Alleen mensen die me kennen irl herkenden me wel. Een aantal dan iig
Thankssquote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mooie foto weer Veer
Nee nee heb Koud Hart van Tess Gerritsen gelezen, weetn iet meer wat ik van Karin Slaughter heb volgens mij heb ik daar maar 1 of 2 boeken van.
Ja zijn dooie heksen idd, maar welke het nou precies zijn weet ik echt niet meerHoop die moeder van Klaus ofzo, dat er iig nog iets van die Mikaelsons terecht komt want het is een beetje treurig nu met The Originals als er maar 2 over zijn. TO moet zich nog even bewijzen... TVD ook trouwens, want dat was even echt een gigantische puinhoop, maar lijkt inderdaad weer een beetje de goede kant op te gaan.
Ja duh maar het is ook geen modellenfoto in die zin, meer een artistieke plaat, arty achtig. Vind 'm zelf wel dope, en wel iets logisch/kloppends voor een boekcoverquote:
Ja is altijd met TVD he, die schieten het hele jaar door ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thankss![]()
Oh hahaha jammer. Naja maar een x aan wagen als ik me verveel ofzo.
Ja weet je waar ik achter kwam? Ze hebben NU PAS seizoen 5 af. De laatste aflevering was vorige week nog geschoten ofzo. Dus daarom hadden ze zo fucking veel breaks de hele tijd. Ik hoop dus ook dat ze wat opgestoken hebben van alle negatieve reacties en dat de rest vanaf nu gewoon weer top is. We gaan het zien
quote:
Ohh ja dat is dan wel weer chill. Hoewel ik dan liever wat langer wacht en 1 seizoen fatsoenlijk kan checken, want je bent er na een paar weken toch wel weer uit. Dus of ik dan nou tot september of november moet wachten interesseert me dan ook weer geen drolquote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is altijd met TVD he, die schieten het hele jaar door ofzoRekken seizoenen ook bewust zodat er minder tijd tussen twee seizoenen zit. Volgend seizoen begint in september alweer geloof ik, of net begin oktober.
Ja bij TO wist ik ook echt even niet meer waar het allemala over gingquote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh ja dat is dan wel weer chill. Hoewel ik dan liever wat langer wacht en 1 seizoen fatsoenlijk kan checken, want je bent er na een paar weken toch wel weer uit. Dus of ik dan nou tot september of november moet wachten interesseert me dan ook weer geen drol
Vind die mensen niet leukquote:
OMG ROBO KIJK WAT IK HIER NOU INEENS LEESquote:
awesomequote:de actrice die rebecca speelt verlaat de serie voor een korte pauze om haar familie in australie te bezoeken. Ze heeft bevestigd dat ze hierna terugkeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |