Donequote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote haar vanaf hier.
[ afbeelding ]
Sja.... ik voel die behoefte uit onzekerheid, ik wil mezelf graag beter voelen door andere mensen af te zeiken... Terwijl ik me juist na het afzeiken duizend maal slechter ga voelen..quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kap dan eens met bashtopics openen. Je bent zelf ook niet perfect, waarom voel je de behoefte mensen uit te maken voor domme koe terwijl je zelf ook op een koe lijkt.
Ms kan je onder een nieuw account verder, dat niemand je herkent.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja.... naïef, onwetend....
Dit is toch wel de kei en keiharde les dat ik moet oppassen. maar goed, dat is al te laat uiteraard...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je afspraken met je moeder over je toegang tot internet?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja.... ik voel die behoefte uit onzekerheid, ik wil mezelf graag beter voelen door andere mensen af te zeiken... Terwijl ik me juist na het afzeiken duizend maal slechter ga voelen..
Wow, goed dat je het nu zelf toegeeft.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja.... ik voel die behoefte uit onzekerheid, ik wil mezelf graag beter voelen door andere mensen af te zeiken... Terwijl ik me juist na het afzeiken duizend maal slechter ga voelen..
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms kan je onder een nieuw account verder, dat niemand je herkent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Misschien is het beter voor jezelf om gewoon eens een keer echt te stoppen met FOK!ken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gewoon bakkes houwe, niemand zit meer op jou te wachten, rot alsjeblieft gewoon op nu weer zo zielig te gaan doen met je puntjes enzoquote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, het kwaad is nu al geschied, er valt toch niks meer aan te doen, half FOK! weet genoeg van me, ruzie met mensen door mijn eigen naieviteit en onzekerheid, dus ik kan nu net zo goed gewoon door blijven postenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nu ga je weer weg van FOK!, kom je morgen weer terug en begint het weer opnieuw?
[..]
Ms kan je onder een nieuw account verder, dat niemand je herkent.Lol om spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
[..]
Ms kan je onder een nieuw account verder, dat niemand je herkent.MrMessySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stoppen met het internet lijkt me beterquote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is het beter voor jezelf om gewoon eens een keer echt te stoppen met FOK!ken.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet je afspraken met je moeder over je toegang tot internet?
Kick je hier op?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jezus wijf.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon bakkes houwe, niemand zit meer op jou te wachten, rot alsjeblieft gewoon op nu weer zo zielig te gaan doen met je puntjes enzo
Ik kan wel zeggen dat het niet door mezelf komt maar dat schiet niks op, het feit is gewoon dat het wél door mij komt en mijn eigen onzekerheid en dat ik daardoor gewoon mensen moet afzeiken zodat ik mezelf wat beter ga voelen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wow, goed dat je het nu zelf toegeeft.
En jij moet je gat ook dichtzetten, je deinst er zelf ook niet voor terug om iemand keihard aan te pakken dus bitch please nu hoor.quote:
Zoek hulp.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat het niet door mezelf komt maar dat schiet niks op, het feit is gewoon dat het wél door mij komt en mijn eigen onzekerheid en dat ik daardoor gewoon mensen moet afzeiken zodat ik mezelf wat beter ga voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |