wtf ik heb ook 32quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke lengtemaat heb je dan? 32 is toch normaal?
dat is toch veel te lang?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
ohwquote:
I wishquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Jaja je hebt stiekem gewoon een date gehad met Krikri he
Jaquote:
Jellyquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
God, wat een ontzettend irritant wijf vind ik dat. Wil haar gewoon keihard in d'r gezicht stompen.
Lang en mager zijn, dat is ook een rot combinatie met broeken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je klein bent is het altijd drama met broeken
Dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
32 lengte bij mannen is ook midgetmaat hoor, 34 meesterras
Voor alle 4 je benen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
34, maar weet niet zeker, want dat mag soms ook wel iets langer zijn nog.
Haha vierkantjequote:
Je kleren laten kopen door je mammaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:59 schreef voederbietel het volgende:
Als man enige idee hebben wat je maten zijn.
Jij trekt willekeurig broeken uit het rek?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:59 schreef voederbietel het volgende:
Als man enige idee hebben wat je maten zijn.
Ja, ik begrijp ook niet waarom je dat nog steeds laat doen, hoe oud ben je imiddels? 30?quote:
Ik zeg altijd tegen die mensen van de winkel dat ik een broek nodig heb.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij trekt willekeurig broeken uit het rek?
Wat is dit voor groep 8 repliek?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp ook niet waarom je dat nog steeds laat doen, hoe oud ben je imiddels? 30?
Oh dan zou ik reageren met "Ok".quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen die mensen van de winkel dat ik een broek nodig heb.
Een beetje vent die voor zich zelf kan zorgen kan best zijn maten achterhalen. Ik ga er natuurlijk niet echt van uit dat je mamma dat doetquote:
En daarna een random broek in zijn schoot werpen?quote:
Ja opzich wel, maar vaak zijn broeken toch net wat te lang voor mij. Tenzij ik naar speciaal jeans winkel ga met meer matenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Meer etenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lang en mager zijn, dat is ook een rot combinatie met broeken.
Nee gewoon niks doen, mensen die zeggen dat ze iets willen of nodig hebben ipv specifiek vragen mogen oprottenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En daarna een random broek in zijn schoot werpen?
Ik vraag gewoon om hulp in de winkel, werkt meestal wel goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een beetje vent die voor zich zelf kan zorgen kan best zijn maten achterhalen. Ik ga er natuurlijk niet echt van uit dat je mamma dat doet
En dan zeggen zij "ik denk maat 34" en dan weet je dat voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen die mensen van de winkel dat ik een broek nodig heb.
Maar het is wel de winkel waar je centjes voor moet verdienen dan toch...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gewoon niks doen, mensen die zeggen dat ze iets willen of nodig hebben ipv specifiek vragen mogen oprotten
Ik denk dat ik sowieso niet in een winkel zou komen waar jij iets verkoopt dus wellicht kunnen we er samen blij om zijn dat we nooit in zo'n situatie terecht zullen komen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gewoon niks doen, mensen die zeggen dat ze iets willen of nodig hebben ipv specifiek vragen mogen oprotten
Het kan zo simpel zijn. Maar het is wel stoerder om te zeggen dat je van niks weet en het je niet boeit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dan zeggen zij "ik denk maat 34" en dan weet je dat voor de volgende keer.
Kom je nooit in de Albert Heijn?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso niet in een winkel zou komen waar jij iets verkoopt dus wellicht kunnen we er samen blij om zijn dat we nooit in zo'n situatie terecht zullen komen.
Waar voor wel?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet voor broeken in ieder geval.
Soms hebben ze biologische gouden kiwi's, die haal ik daar wel eens.quote:
duelquote:
Oh die zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Soms hebben ze biologische gouden kiwi's, die haal ik daar wel eens.
Niet groene kiwi's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja, een stuk zoeter. Biologisch fruit heeft sowieso een veel diepere smaak vind ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:22 schreef spambot31 het volgende:
Smaakt dat heel anders dan?
[ afbeelding ]
Hoop dan niet dat je Biologisch fruit in de supermarkt haaltquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, een stuk zoeter. Biologisch fruit heeft sowieso een veel diepere smaak vind ik.
Niks mis mee qua smaak vind ik. Bovendien heb ik meer vertrouwen in de controle van SKAL op grotere producenten dan op kleinere producten als ik heel eerlijk ben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoop dan niet dat je Biologisch fruit in de supermarkt haalt
Nee maar het is niet biologischquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks mis mee qua smaak vind ik. Bovendien heb ik meer vertrouwen in de controle van SKAL op grotere producenten dan op kleinere producten als ik heel eerlijk ben.
Die shit resoneert sowieso veel beter met mij en mijn chakras.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, een stuk zoeter. Biologisch fruit heeft sowieso een veel diepere smaak vind ik.
"biologische voedselwaar moet je niet halen bij de grote boze bedrijven joh, maar bij de kleine man, dat is echt biologisch en ongespoten en veel gezonder hoor!!"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee maar het is niet biologisch
net als vlees, daar betaal je alleen maar voor de verpakking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |