Doe niet zo.quote:
Beter gewoon een gans ofzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef chroestjov het volgende:
Misschien is hij gewoon aan het jagen en komt hij straks met een pad thuis.
Nee, maar dat is wel stoerder dan een fucking pad. Zou 'm niet eens binnen laten als hij daarmee aan komt kakken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hoezo een gans? Eet je die dan meteen op?
IJskoud deze meid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel stoerder dan een fucking pad. Zou 'm niet eens binnen laten als hij daarmee aan komt kakken.
Ik lees haar posts en topics gewoon niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef ntm het volgende:
Ik irriteer me niet zo snel aan users maar pfff die mapima heGewoon midden in de vakantie loopt ze nog schooltopics te maken. Al haar topics gaan alleen over school/studie
![]()
Anti-daas en vliegenspul.. das enorm seksie ja.quote:
Mooiquote:
Ik las een topic van haar over de bristol.. Kennelijk hebben ze daar wel passende broeken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef ntm het volgende:
Ik irriteer me niet zo snel aan users maar pfff die mapima heGewoon midden in de vakantie loopt ze nog schooltopics te maken. Al haar topics gaan alleen over school/studie
![]()
en dan zo vroeg al op?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 06:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker thuiswerken, 0 uur reistijd..
Lekker vroeg weer klaarquote:
kun je ook weer vroeg naar bedquote:
Was chill manquote:
Neequote:
Van wie? jou? klinkt wel apart ja ;squote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
Je vriendin die 's avonds niet naar huis komt, maar elders in de stad blijft slapen zodat ze "'s ochtends nog nazi-zombies kan spelen". (CoD: World at War, red.)
Deze relatie loopt op zijn eind.
In haar verdediging kan dat wel heel erg tof zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
Je vriendin die 's avonds niet naar huis komt, maar elders in de stad blijft slapen zodat ze "'s ochtends nog nazi-zombies kan spelen". (CoD: World at War, red.)
Denk je dat ze vreemdgaat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
Ze zit in ieder geval bij een ander op de bank met een vibrerend ding in d'r handen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze zit in ieder geval bij een ander op de bank met een vibrerend ding in d'r handen.
Is geen knuppel maar controllerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
SIXAXIS, moet ze nog bewegen met de knuppel ook.
Ik wou er naar refereren met 'dat ding' maar het riep herinneringen op.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is geen knuppel maar controllermaar ik snap waar je heen wilt.
Ze heeft het al eerder gedaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
We zullen het ruiken. De laatste keer was het obvious.
?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat ding, klinkt smerig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wou er naar refereren met 'dat ding' maar het riep herinneringen op.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha gvd.
2NutZ op het toilet; simple plast![]()
![]()
.
.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goeie smoes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
Kan ze dat bij jou niet spelen? Hmmmm.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
God, wat een ontzettend irritant wijf vind ik dat. Wil haar gewoon keihard in d'r gezicht stompen.quote:
do itquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
God, wat een ontzettend irritant wijf vind ik dat. Wil haar gewoon keihard in d'r gezicht stompen.
Als je klein bent is het altijd drama met broekenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 06:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las een topic van haar over de bristol.. Kennelijk hebben ze daar wel passende broeken.
Welke lengtemaat heb je dan? 32 is toch normaal?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je klein bent is het altijd drama met broeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |