Van wie? jou? klinkt wel apart ja ;squote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
Je vriendin die 's avonds niet naar huis komt, maar elders in de stad blijft slapen zodat ze "'s ochtends nog nazi-zombies kan spelen". (CoD: World at War, red.)
Deze relatie loopt op zijn eind.
In haar verdediging kan dat wel heel erg tof zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
Je vriendin die 's avonds niet naar huis komt, maar elders in de stad blijft slapen zodat ze "'s ochtends nog nazi-zombies kan spelen". (CoD: World at War, red.)
Denk je dat ze vreemdgaat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
Ze zit in ieder geval bij een ander op de bank met een vibrerend ding in d'r handen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze zit in ieder geval bij een ander op de bank met een vibrerend ding in d'r handen.
Is geen knuppel maar controllerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
SIXAXIS, moet ze nog bewegen met de knuppel ook.
Ik wou er naar refereren met 'dat ding' maar het riep herinneringen op.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is geen knuppel maar controllermaar ik snap waar je heen wilt.
Ze heeft het al eerder gedaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
We zullen het ruiken. De laatste keer was het obvious.
?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat ding, klinkt smerig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wou er naar refereren met 'dat ding' maar het riep herinneringen op.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha gvd.
2NutZ op het toilet; simple plast![]()
![]()
.
.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goeie smoes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
Kan ze dat bij jou niet spelen? Hmmmm.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
God, wat een ontzettend irritant wijf vind ik dat. Wil haar gewoon keihard in d'r gezicht stompen.quote:
do itquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
God, wat een ontzettend irritant wijf vind ik dat. Wil haar gewoon keihard in d'r gezicht stompen.
Als je klein bent is het altijd drama met broekenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 06:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las een topic van haar over de bristol.. Kennelijk hebben ze daar wel passende broeken.
Welke lengtemaat heb je dan? 32 is toch normaal?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je klein bent is het altijd drama met broeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |