Bari!quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat niemand hier moblo dik vindt, dat is ze nml ook niet(!). Nou en dit is ongeveer ook mijn lichaamsomvang. Ik heb zelfs nog iets dunnere bovenarmen en benen...
naar wat? En waarom, was t sexyquote:Op maandag 7 juli 2014 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bari!
Ik stink naar hertshoornolieblegh
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9,76/10 zou huilen als ik labiel was.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ben ook te emo voor dit soort shit.. Maar vind dat gewoon zo mooi he.
![]()
Heb je het originele filmpje toevallig ook mi boo?![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
ing. voederbietel, aangenaam, agronoom, met een 8.
Dawwwquote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben een paar potjes CoD aan het spelen om me weer een beetje mannelijk te voelen.
nicequote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
HAHA zie hem gewoon echt nu net precies op m'n timeline voorbij komenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben een paar potjes CoD aan het spelen om me weer een beetje mannelijk te voelen.
quote:
Thanks, zenuwslopende dag, problemen met verdwenen cijfers op m'n cijferlijst bleken vanochtend ook volledig opgelost dus het resultaat liegt er allemaal niet om. Helemaal volledig klaarquote:
Nicequote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
Wil wel even je poesje komen zoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wil wel even je poesje komen zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam uur geleden thuis, stond de andere kat een verdieping beneden voor de verkeerde deur te miauwen.En die andere is nog steeds foetsie.
Kutbeest.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Misschien was ze geil, komt ze morgen zwanger terug.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Kwam uur geleden thuis, stond de andere kat een verdieping beneden voor de verkeerde deur te miauwen.En die andere is nog steeds foetsie.
Kutbeest.
Grid is een mannetje. :s Mortie is het vrouwtje maar zij kan toch niet meer zwanger worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Misschien was ze geil, komt ze morgen zwanger terug.
Chlochlo has got errtang unda control.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid is een mannetje. :s Mortie is het vrouwtje maar zij kan toch niet meer zwanger worden.
Congratz, moest 'agronoom' nog Googlen ookquote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
Hehe, spacequote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHA zie hem gewoon echt nu net precies op m'n timeline voorbij komen
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid is een mannetje. :s Mortie is het vrouwtje maar zij kan toch niet meer zwanger worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan 'had had had had'?![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Congratz, moest 'agronoom' nog Googlen ook.
[..]
Hehe, space.
[..]'He had had' is een deelzin in past perfect. Had had = had gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan 'had had had had'?
'Had had no effect' -> had geen effect gehad
In het Nederlands is het beetje gek, maar in het Engels is het volkomen logisch.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ja ben je gewoon beetje zatquote:Op maandag 7 juli 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Kutbeest.
Mortie had ik al gevonden hoor.quote:
Ik dacht dat 'had had' ghetto Engels zou zijn, à la 'been had'quote:Op maandag 7 juli 2014 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
'He had had' is een deelzin in past perfect. Had had = had gehad
'Had had no effect' -> had geen effect gehad
In het Nederlands is het beetje gek, maar in het Engels is het volkomen logisch.
Haha nee.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'had had' ghetto Engels zou zijn, à la 'been had'.
Thnx, that's why I luv u.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog een hele sloot met onvoltooid verleden toekomstige tijd enzo
Dit heb je (als het goed is) allemaal op de middelbare school behandeld.quote:
Toen was m'n Engels nog echt belabberd op het niveau van een gevulde koek, snapte echt geen bal van die simple plast/past continuous/past perfectquote:Op maandag 7 juli 2014 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit heb je (als het goed is) allemaal op de middelbare school behandeld.
Heb ik eigenlijk met elke taal anders dan Nederlands =$.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen was m'n Engels nog echt belabberd op het niveau van een gevulde koek, snapte echt geen bal van die simple plast/past continuous/past perfect. Tegenwoordig leun ik eigenlijk ook meer op gevoel dan die regels.
Hardop om simple plastquote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen was m'n Engels nog echt belabberd op het niveau van een gevulde koek, snapte echt geen bal van die simple plast/past continuous/past perfect. Tegenwoordig leun ik eigenlijk ook meer op gevoel dan die regels.
Zoals?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk met elke taal anders dan Nederlands =$.
Spaans en Duits bijvoorbeeld. Op "de straat" geleerd dus echt grammar snap ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch best makkelijk? Die vrouwelijke en mannelijke woorden bij Duits of Frans zijn pas vervelend.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godkk.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha gvd.
2NutZ op het toilet; simple plast![]()
![]()
.
.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Spaans en Duits bijvoorbeeld. Op "de straat" geleerd dus echt grammar snap ik niet.
Duits op straat geleerd ja? Ghetto hoor, daar in Grunna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zag vandaag L. met zwartgeverfd (?) haar in een staart/vlecht als een Lara Croft, MRW:quote:Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is toch best makkelijk? Die vrouwelijke en mannelijke woorden bij Duits of Frans zijn pas vervelend.
Naamvallen bij Duits.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is toch best makkelijk? Die vrouwelijke en mannelijke woorden bij Duits of Frans zijn pas vervelend.
Ben geboren in de DDR tok, geadopteerd door Nederlandse familie.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duits op straat geleerd ja? Ghetto hoor, daar in Grunna.
Heb je d'r inmiddels nou al tenminste één keer gegroet?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zag vandaag L. met zwartgeverfd (?) haar in een staart/vlecht als een Lara Croft, MRW:
[ afbeelding ]
Maar over Frans. En Duits. Vond eigenlijk alle talen kut om te leren, alleen NL vlamde ik kapot.
Kwestie van opdreunen, hoogste cijfer voor Duits met m'n examensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |