Bari!quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat niemand hier moblo dik vindt, dat is ze nml ook niet(!). Nou en dit is ongeveer ook mijn lichaamsomvang. Ik heb zelfs nog iets dunnere bovenarmen en benen...
naar wat? En waarom, was t sexyquote:Op maandag 7 juli 2014 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bari!
Ik stink naar hertshoornolieblegh
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9,76/10 zou huilen als ik labiel was.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ben ook te emo voor dit soort shit.. Maar vind dat gewoon zo mooi he.
![]()
Heb je het originele filmpje toevallig ook mi boo?![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
ing. voederbietel, aangenaam, agronoom, met een 8.
Dawwwquote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben een paar potjes CoD aan het spelen om me weer een beetje mannelijk te voelen.
nicequote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
HAHA zie hem gewoon echt nu net precies op m'n timeline voorbij komenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben een paar potjes CoD aan het spelen om me weer een beetje mannelijk te voelen.
quote:
Thanks, zenuwslopende dag, problemen met verdwenen cijfers op m'n cijferlijst bleken vanochtend ook volledig opgelost dus het resultaat liegt er allemaal niet om. Helemaal volledig klaarquote:
Nicequote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
Wil wel even je poesje komen zoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wil wel even je poesje komen zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam uur geleden thuis, stond de andere kat een verdieping beneden voor de verkeerde deur te miauwen.En die andere is nog steeds foetsie.
Kutbeest.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Misschien was ze geil, komt ze morgen zwanger terug.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Kwam uur geleden thuis, stond de andere kat een verdieping beneden voor de verkeerde deur te miauwen.En die andere is nog steeds foetsie.
Kutbeest.
Grid is een mannetje. :s Mortie is het vrouwtje maar zij kan toch niet meer zwanger worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Misschien was ze geil, komt ze morgen zwanger terug.
Chlochlo has got errtang unda control.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid is een mannetje. :s Mortie is het vrouwtje maar zij kan toch niet meer zwanger worden.
Congratz, moest 'agronoom' nog Googlen ookquote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
Hehe, spacequote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHA zie hem gewoon echt nu net precies op m'n timeline voorbij komen
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid is een mannetje. :s Mortie is het vrouwtje maar zij kan toch niet meer zwanger worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan 'had had had had'?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |