Ja dat ook welquote:
Haha dat soort figuren ookquote:Op maandag 7 juli 2014 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou.Ze is bezig met FOK!ker#3, dus niks enkel virtueel. Jij faalt, faalhaas.
Ja kom ik ook echt net achterquote:
wel eens met nootmans overigensquote:
Quequote:
#smoothlikethekrioquote:
Ja maar nee want Krio is smoothboikingquote:
Zelfs de koning leert af en toe nog bijquote:
Diploma-uitreikingenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:24 schreef Robophatt het volgende:
Overmorgen diploma-uitreikingBeter wint Nederland want ik heb een hoop de vieren die avond en heb geen zin in een klote sfeer.
Ja was vorige week mee met die van m'n zusje en dat duurde toch wel zo verschrikkelijk langquote:
opschepperquote:Op maandag 7 juli 2014 10:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja was vorige week mee met die van m'n zusje en dat duurde toch wel zo verschrikkelijk langMaar die van ons zal niet zo lang duren want zijn maar 13 studenten geloof ik.
Maar aangezien ik cum laude afgestudeerd ben en kans maak op de scriptieprijs wil ik daarna wel graag even wat gaan drinken zeg maar.
Goed bezig.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja was vorige week mee met die van m'n zusje en dat duurde toch wel zo verschrikkelijk langMaar die van ons zal niet zo lang duren want zijn maar 13 studenten geloof ik.
Maar aangezien ik cum laude afgestudeerd ben en kans maak op de scriptieprijs wil ik daarna wel graag even wat gaan drinken zeg maar.
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zelfs de koning leert af en toe nog bij![]()
Magquote:
wat houdt zo'n scriptieprijs in eigenlijk?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
MagHeb het niet eens op FB gezet dus moet ergens kunnen opscheppen.
Hoop echt dat ik winDan kan ik misschien wél een baan krijgen.
Thanksquote:Op maandag 7 juli 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
En gefeliciteerd. Die uitreiking is vast het gevolg van het behalen van...
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Thanks
Ja, week of drie geleden al. Momenteel nog eindexamen expo, zo maar weer naartoe. Durf echt niet met mensen voer m'n werk te praten dus ga maar achter de bar helpen of zo
Ja die van ons is gewoon van de academie zelf. Is geld en komend jaar met cahier moet je dat dan presenteren en wordt het geloof ik ergens in gepubliceerd voor een deel. Verder staat het wel leuk op je cv.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat houdt zo'n scriptieprijs in eigenlijk?
Dat beeld van jouquote:Op maandag 7 juli 2014 10:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Thanks
Ja, week of drie geleden al. Momenteel nog eindexamen expo, zo maar weer naartoe. Durf echt niet met mensen voer m'n werk te praten dus ga maar achter de bar helpen of zo
Hahaha als je het zo steltquote:Op maandag 7 juli 2014 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat beeld van joueen cum laude afgestudeerde klassieke muziek spelert die op FOK! mensen uitscheld voor mongolen en debielen
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha als je het zo steltBen een beetje bitter denk ik.
Denk dat ik daar maar blij mee ben danquote:
Alles in de koffie? Zoals?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, hij doet het.
Wat ik wilde zeggen:
Doordat mensen alles in de koffie willen, gaat NL kapot.
waarom?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, hij doet het.
Wat ik wilde zeggen:
dat is wel een extreme tank obsessiequote:Op maandag 7 juli 2014 10:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat ik daar maar blij mee ben dan
Zaterdag goed weer voor Extrema tot nu toeVriend van mij en ik zijn aan het hopen dat we ritje in de tank winnen. Dan zou ik echt zo gelukkig kunnen sterven mijn god.
Heb ik serieus altijd al eens gewildquote:
Suiker EN melk.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alles in de koffie? Zoals?
Ik hoef helemaal geen koffie.
Tank ?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat ik daar maar blij mee ben dan
Zaterdag goed weer voor Extrema tot nu toeVriend van mij en ik zijn aan het hopen dat we ritje in de tank winnen. Dan zou ik echt zo gelukkig kunnen sterven mijn god.
quote:
maar mag je dan ook over shit heen rijden en dingen slopen enzo? wat dat is wel altijd leukquote:Op maandag 7 juli 2014 10:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb ik serieus altijd al eens gewildGeen flauw idee waarom maar het lijkt me gewoon zo vet.
Drink jij je koffie louter zwart?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, hij doet het.
Wat ik wilde zeggen:
Gevaarlijke toestanden. Daarom doe ik dat alleen in GTA III.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar mag je dan ook over shit heen rijden en dingen slopen enzo? wat dat is wel altijd leuk
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
Dit trouwens
[upd] Zeurnegers piswoest op Van Hooijdonk
Toen Pierre het live zei op tv dacht ik al... oh oh dat gaat een rel worden.. en ja hoorzeikmensen...
Ga gewoon lekker uit je wajong en maak je niet dik![]()
NL gaat Amerika achterna.quote:
Ja srry :S hij deed niks.. omdat IE..quote:
zou nu ook best met mn ogen dicht in het pluche kunnen zittenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NL gaat Amerika achterna.
Open je ogen.
* insert gezeik over de hoge heren op het pluche in Agga.
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja srry :S hij deed niks.. omdat IE..
pluche is synoniem voor vagina?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou nu ook best met mn ogen dicht in het pluche kunnen zitten
Jongeman pls.quote:
Ik ga nog liever dood.quote:
zaai ;pquote:
:squote:
overdreven dit weer hoorquote:
Ik kan niet omgaan met IEquote:Op maandag 7 juli 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]gewoon ook echt wat voor jou om een 'test bericht' op fok te plaatsen ik kan niet
Zal het tegen de ict baas zeggenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
IE is ook waardeloos. Beter gebruik je Chrome of Safari.
Dacht je in je hoofd: "hihi" toen je dat typte ?quote:
#4ebelife.quote:
moet eerst nog bijkomen van afgelopen weekendquote:
Excel.. 2003 versie.quote:
Mensen die bij moeten komen van het afgelopen weekendquote:Op maandag 7 juli 2014 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet eerst nog bijkomen van afgelopen weekend
IE kan ook niet omgaan met mensenquote:
"Hoi ik heb koffie mee gebracht voor jequote:
Jaquote:Op maandag 7 juli 2014 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht je in je hoofd: "hihi" toen je dat typte ?
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die bij moeten komen van het afgelopen weekend
Ben jij dit? :s LIF / Help ik stinkquote:Op maandag 7 juli 2014 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kan niet goed tegen gare kut top40 liedjes die constant in je hoofd afspelen
Nee jij? ;squote:Op maandag 7 juli 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben jij dit? :s LIF / Help ik stink
hahahaha ;Dquote:
Excel, sowieso terechte klacht.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
IE kan ook niet omgaan met mensen
[..]
"Hoi ik heb koffie mee gebracht voor jewel zwart want ik wist niet of je er wat in zou willen ;s "
"splutsh" *pleegt harakiri
Ik hoorde het hier in Agga.quote:
Zit je nu weer in Aggaquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Briljant
Ja eh nee, zou met stalen gezicht opdrinken![]()
En van binnen doodgaan.
Oke oke, ik vraag het wel: wat heb je gedaan dit weekend?quote:
wie zegt dat ik jou dat wil vertellen?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke oke, ik vraag het wel: wat heb je gedaan dit weekend?
inb4 van de trap afgekukeld.
Hebben ze zichzelf gevonden?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar vrienden geweest die een jaar op wereldreis waren
nee, de zweverigheid viel mee.quote:
God.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik jou dat wil vertellen?
en ze zijn geabonneerd op het blad heppienezzquote:
Wow romantisch wereld verhaal dit zijn leuke kringverhalen hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de zweverigheid viel mee.
wel verloofd en zwanger terug gekomen, maar ja, een kleinigheidje heb je al gauw
Gatver ..quote:Op maandag 7 juli 2014 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de zweverigheid viel mee.
wel verloofd en zwanger terug gekomen, maar ja, een kleinigheidje heb je al gauw
ja, daar schijnen toch meerdere vrouwen last van te hebbenquote:
Daar zijn klinieken voor om daar vanaf te komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar schijnen toch meerdere vrouwen last van te hebben
ja, voor de een of andere onlogisch reden willen sommigen ook nog echt een kind uitpoepenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zijn klinieken voor om daar vanaf te komen.
Een stuk of 3, terwijl ze 1 al niet aankunnen en dan lekker de schuldsanering in, omdat ze niet bedacht hebben dat kinderen geld kostenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, voor de een of andere onlogisch reden willen sommigen ook nog echt een kind uitpoepen
Ditquote:Op maandag 7 juli 2014 12:44 schreef ntm het volgende:
Zeggen ze inderdaad dat vrouwen jaloers zijn, maar mannen reageren als bitches hier hoor omg
'oh is maar 13 in een dozijn hoor' echt hoe jaloers ben je danquote:
Not sure if srs.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:16 schreef Robophatt het volgende:
on duidelijk een van de knappere mannen op FOK! Een beetje de Veer onder de mannen zeg maar
Echt een raar wijf is dat jaquote:Op maandag 7 juli 2014 12:49 schreef ntm het volgende:
[..]
'oh is maar 13 in een dozijn hoor' echt hoe jaloers ben je dan![]()
Die chick van hem spoort ook niet btw met haar numa numa ye
Zou je meer flamboyantie willen zien?quote:
Nee, volgens mij nietquote:
Niet alle 'neue mongolen' zijn niet leuk tochquote:Op maandag 7 juli 2014 13:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alle leuke mensen zitten hier :$ ( Behalve die neue mongeulen )
Weet ik veel, ik verdiep mezelf niet in zulke triviale informatie.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet alle 'neue mongolen' zijn niet leuk toch
Men hoeft zich niet altijd te verdiepen in iets om toch bepaalde indrukken en informatie te verkrijgen.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik verdiep mezelf niet in zulke triviale informatie.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Men hoeft zich niet altijd te verdiepen in iets om toch bepaalde indrukken en informatie te verkrijgen.
I rest my case.quote:
Kom er maar voor zorgen, met je praatjesquote:Op maandag 7 juli 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja beter rest je een keer in een kist.
Zeggen dat iemand praatjes heeft op een Forum.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom er maar voor zorgen, met je praatjes
Wow, zeg jij dit nou?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand praatjes heeft op een Forum.
Zou de straat op gaan en juichen alsof het de bevrijding is.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
Auto ramt gasverdeelstation in Susteren
Die user is eindelijk dood
Auto in zijn anus.
Toeteren allesquote:Op maandag 7 juli 2014 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou de straat op gaan en juichen alsof het de bevrijding is.
al lang geen kuttopics meer van gezien eigenlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
Auto in zijn anus.
ok, bedankt voor het delen.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef madeliefff het volgende:
abrikoos thee is echt lekker zeg! sorry moest ik even kwijt.
Oh, nee dat klopt wel ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou alleen dat kamillethee weer niet zo lekker is
Meest vieze thee ever... na oelong thee ofsoquote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef madeliefff het volgende:
abrikoos thee is echt lekker zeg! sorry moest ik even kwijt.
Wel goedquote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al lang geen kuttopics meer van gezien eigenlijk
Ja man, ik kom overalquote:
Wanneer ga je pagga?quote:
Wa ?quote:
Oke, grid weet waar het over gaat ...quote:
Ja weet ik veel zo heet dat tochquote:Op maandag 7 juli 2014 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wa ?
Met je oelongtheewth
Is dat thee voor oompa loompa's?
Ja puntmuts ;Pquote:
Die zit in FOT tegenwoordig.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al lang geen kuttopics meer van gezien eigenlijk
Gareworteltheequote:Op maandag 7 juli 2014 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja weet ik veel zo heet dat tochvan die gare wortels gemaakt.
[..]
Ja puntmuts ;P
in zn boswachters outfitquote:
Gelijk weer zo, gelijk doordenkenquote:
Altijd dikke ruzie met z'n arrogante houding.quote:
Hahaha ja mix tussen boswachter en de rijdende rechterquote:
ik lees het jaquote:Op maandag 7 juli 2014 13:36 schreef hoink581 het volgende:
FOT / Videografie met DSLR #27 Film jij in HD? Hahahaha , 4K is tha bomb
[..]
Altijd dikke ruzie met z'n arrogante houding.
Eigenlijk nietquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
Nu weer wel,
Dank je ..
klinkt ook weer foutquote:Op maandag 7 juli 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Leuk om jou dingen in de mond te leggen
Was niet de bedoelingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
Auto in zijn anus.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou de straat op gaan en juichen alsof het de bevrijding is.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was niet de bedoelingIeehhhlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
soms lees ik weleens pis ipv plsquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
soms lees ik weleens pis ipv pls
quote:
4ebe pIsquote:Op maandag 7 juli 2014 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
soms lees ik weleens pis ipv pls
elk userfoto's topicquote:
en de standaard "genoeg sc, foto's posten" tussen..quote:Op maandag 7 juli 2014 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die vleeskeuringsdiscussie.
'Pff gewoon 13 in een dozijn hoor.'
hipsters?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is boven de 20 graden en ik zie mensen met wollen mutsen ??
Er liep heel toevallig een hoofddoek langsquote:
werken moet je, niet naar buiten kijkenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er liep heel toevallig een hoofddoek langs
Moest lachen
In mezelf
8e verdieping, tenzij ze een Perzisch tapijt had ..quote:Op maandag 7 juli 2014 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werken moet je, niet naar buiten kijken
dan moet ze zich scherenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
8e verdieping, tenzij ze een Perzisch tapijt had ..
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit ja.
[..]
"Nee die is smoother, oh nou ik vind die veel smoother hoor, wat die? Nee joh jij bent veel smoother"
Godnondeju mensen waar kun je je mee bezig houden zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hoor het ook echt met die zachte gquote:
Dus je bent gewoon blacka?quote:
Een dimatjequote:
Wow, ik ben nu zelfs the krio. =$quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Hehehe.Maar jij vind Veer dus knapper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik vind ze allebei knap.quote:
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is Veer niet een beetje overrated op FOK!? =$ #nofi
Perfect antwoordquote:
Wat een huilers zijn dat geworden zegquote:Op maandag 7 juli 2014 15:44 schreef Chai het volgende:
http://gfycat.com/InsignificantScornfulGoosefish
http://gfycat.com/LegitimateWigglyFruitfly
Hiervoor hadden absoluut penalty's gegeven moeten worden volgens de Belgen.
robben kreeg voor minder een penalty mee vorige wedstrijdquote:Op maandag 7 juli 2014 15:44 schreef Chai het volgende:
"de Belgen"? Bron?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:44 schreef Chai het volgende:
Bij Robben stonden ze OP zijn voet, hier vallen ze uit het niks. Ja, de duik was theatraalquote:Op maandag 7 juli 2014 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
robben kreeg voor minder een penalty mee vorige wedstrijd
Even kijken hoor, maar er waren iig verschillende Vlaamse dagbladen die het hadden over 2 penalty's die CR had moeten krijgen. En ook allemaal instemmende reacties daarop.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Perfect antwoorddat maakt jou de smoothboiking.
Dat ze allemaal ontkennen dat Nederland beter speelde tegen Costa Ricaquote:Op maandag 7 juli 2014 15:49 schreef Chai het volgende:
WK / De Belgen kunnen niet tegen dat Nederland verder is geraakt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:31 schreef affa het volgende:
Geniale Van Gaal leidt Oranje via penalty's naar halve finale
Twee niet gefloten strafschoppen voor Costa Rica, drie ballen tegen de paal namens Oranje en... de branie van Louis Van Gaal. Die bijzondere cocktail leidde er uiteindelijk toe dat Nederland woensdag in de halve finale Argentinië in de ogen kijkt. Welke bondscoach zou het immers ook maar aandurven om vlak voor de beslissende penaltyreeks zijn doelman te vervangen? Tim Krul bleek de verlosser, want hij redde de elfmeters van Ruiz en Ureña. Na 120 minuten stond de magere 0-0 nog op het bord, ondanks het steriele overwicht van onze noorderburen. De partij zelf bleek geen hoogvlieger, enkel in het laatste kwartier en op het einde van de verlengingen viel er spektakel te beleven.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-halve-finale.dhtml
Belgenquote:Op maandag 7 juli 2014 15:44 schreef Chai het volgende:
Nee, kutbelg.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
robben kreeg voor minder een penalty mee vorige wedstrijd
Sentimentele latino faggots, dan krijg je dat.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Belgen
[..]
Nee, kutbelg.
Alle Mexicanen op een niet nader te noemen sociaal medium ook na de wedstrijd waarin we van ze wonnen gelijk huilen over die penalty, en dat zij de wedstrijd 'domineerden' en verdienden te winnen.![]()
![]()
Alsjeblieft zeg.
Ditquote:Op maandag 7 juli 2014 15:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Sentimentele latino faggots, dan krijg je dat.
Waren ook vooral Amerikaanse Mexicanen die volgens mij nog nooit een voetbalwedstrijd gezien hadden voor dit WK. Amerikanen sowieso.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Sentimentele latino faggots, dan krijg je dat.
Gaat echt helemaal nergens over. En dat kutkind met haar huilie liedjequote:Op maandag 7 juli 2014 16:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Dat adios amigos-tumult ookals een grap in die trant naar Nederland was gemaakt hadden wij sowieso veel minder overdreven gereageerd.
Sowieso geeft volgens mij bijna niemand een two fucks om "soccer" daar.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Waren ook vooral Amerikaanse Mexicanen die volgens mij nog nooit een voetbalwedstrijd gezien hadden voor dit WK. Amerikanen sowieso.Dachten echt dat ze een kans maakten op het wereldkampioenshap.
![]()
![]()
Had ik niks van meegekregen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Dat adios amigos-tumult ookals een grap in die trant naar Nederland was gemaakt hadden wij sowieso veel minder overdreven gereageerd.
Nee daarom, en nu ineens denken dat ze the greatest soccer nation on earth zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Sowieso geeft volgens mij bijna niemand een two fucks om "soccer" daar.
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef HPLC het volgende:
Dit mag vast wel in het nohommo sc:
[ afbeelding ]
Wel epische PR-stunt natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Had ik niks van meegekregen.
[ afbeelding ]
Hahahaha.
het zou eens tijd wordenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef HPLC het volgende:
Dit mag vast wel in het nohommo sc:
[ afbeelding ]
Was mooi, zo'n Amerikaanse huismoeder met dik accent die vertelde dat ze het WK geweldig vond en dat de rest vd wereld maar uit moest kijken voor het volgende WK omdat nu in USA voetbal steeds populairder werd en zij dan gingen winnen omdat zij het grootste sportland ter wereld zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahaha.
[..]
Nee daarom, en nu ineens denken dat ze the greatest soccer nation on earth zijn.
Plus niks verloren want die armoedige beaners hebben toch geen geld om met KLM te vliegen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wel epische PR-stunt natuurlijkdie social media manager van KLM
de publiciteit dat daarmee veroorzaakt werd in elk land anders van Mexico
.
Gael Garcia Bernalquote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahaha.
[..]
Nee daarom, en nu ineens denken dat ze the greatest soccer nation on earth zijn.
Mwoah, voetbal zal daar in mijn leven niet de grootste sport worden en dus het grootste deel van de topatleten niet aantrekken.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Op zich wel potentie qua spelers in zo'n groot land met zo'n "athletic culture".
Nee, bedoelde meer als je kijkt naar hoe daar op high schools wordt omgegaan met basketbal en american football. Als voetbal zeg maar ook zo zou worden beschouwd (en dan niet recentelijk maar als ze dat vanaf het begin af aan ook "amazing" vonden) zouden daar best wat goede voetballers uit kunnen voorkomen denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, voetbal zal daar in mijn leven niet de grootste sport worden en dus het grootste deel van de topatleten niet aantrekken.
Ja, klopt.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, bedoelde meer als je kijkt naar hoe daar op high schools wordt omgegaan met basketbal en american football. Als voetbal zeg maar ook zo zou worden beschouwd (en dan niet recentelijk maar als ze dat vanaf het begin af aan ook "amazing" vonden) zouden daar best wat goede voetballers uit kunnen voorkomen denk ik.
Real recognize real.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Contrasterend overigens dat de Duitse media bijna altijd dol enthousiast zijn over het Nederlands elftal.
Snap wat je bedoelt maar kan me niet voorstellen dat het puur dat is. Nederlandse media zouden nooit zo over Duits voetbal praten denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:23 schreef chroestjov het volgende:
Dat komt omdat de meeste Belgen net zo over Nederland denken als dat de meeste Nederlanders over Duitsland denken.
Alleen hebben de meeste Nederlanders dat niet door net zoals dat de meeste Duitsers het ook niet door hebben.
Tevens: Duitsland > België
Waar is dit op gebaseerd?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:23 schreef chroestjov het volgende:
Dat komt omdat de meeste Belgen net zo over Nederland denken als dat de meeste Nederlanders over Duitsland denken.
Alleen hebben de meeste Nederlanders dat niet door net zoals dat de meeste Duitsers het ook niet door hebben.
Tevens: Duitsland > België
Het is denk ik een soort collectief minderwaardigheidscomplex.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt maar kan me niet voorstellen dat het puur dat is. Nederlandse media zouden nooit zo over Duits voetbal praten denk ik.
Jij komt uit Groningen, noorderlingen zijn niet bekend met de ware aard van de Belgen.quote:
Klopt, maar zou graag uitleg zien.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is denk ik een soort collectief minderwaardigheidscomplex.
Het collectieve minderwaardigheidscomplex van Nederland t.o.v. Duitsland wordt volgens mij ook wel steeds minder maar dat van België t.o.v. Nederland blijft maar doorwoekeren onder de oppervlakte en komt er nu even uit door de uitschakeling.
[..]
Jij komt uit Groningen, noorderlingen zijn niet bekend met de ware aard van de Belgen.
Wie is die koeliequote:Op maandag 7 juli 2014 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
Ik google op mijn username en krijg dit
[ afbeelding ]
Een of andere taxichauffeur.quote:
quote:
Lichtgetint noemen ze dat :$quote:Op maandag 7 juli 2014 14:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon blacka?
Ik ben turroeks
Zie ik ineens deze pic bovenaan het topicquote:Op maandag 7 juli 2014 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
Ik google op mijn username en krijg dit
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ik krijg de foto's van deze boi
http://www.lakako.com/photos/631505178
Lul, nu wil ik 'm ookquote:Op maandag 7 juli 2014 17:08 schreef chroestjov het volgende:
http://www.knm.nl/WK-Oranjepenning-2014/nl/product/4869/
Godverdomme, uitverkocht.
Oplage van maar 6000.
500 ml haar eraf, 25 gram gel, 153% kam gebruikt.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Kapper gepakt ben weer helemaal freshhh
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit ja.
[..]
"Nee die is smoother, oh nou ik vind die veel smoother hoor, wat die? Nee joh jij bent veel smoother"
Godnondeju mensen waar kun je je mee bezig houden zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zie ik ineens deze pic bovenaan het topic.
[..]
[ afbeelding ]
Hnnnggg.
[..]
Lul, nu wil ik 'm ook.
http://www.marktplaats.nl(...)de=4205SW&distance=0quote:
Marktplaats was het 1e wat me te binnen schoot idd, maar ik weiger principieel geld uit te geven aan zulke opkoophandelaarsquote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)de=4205SW&distance=0
Op Marktplaats wordt er al 35 EUR per stuk voor geboden en dat zal ook nog wel heel wat gaan stijgen.
Heb mij maar geabonneerd op de nieuwsbrief van de Koninklijke Nederlandse Munt, dan ben ik volgende keer hopelijk wel op tijd.
Nee, dat ga ik ook zeker niet doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Marktplaats was het 1e wat me te binnen schoot idd, maar ik weiger principieel geld uit te geven aan zulke opkoophandelaars.
oh ik ben ook licht getintquote:
12quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oh ik ben ook licht getint
bij ons noemen ze dat esmer bomba
hoe oud ben je
omg nee waarom lieg jequote:
Oquote:Op maandag 7 juli 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zie ik ineens deze pic bovenaan het topic.
[..]
[ afbeelding ]
Hnnnggg.
[..]
Lul, nu wil ik 'm ook.
Bari!quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat niemand hier moblo dik vindt, dat is ze nml ook niet(!). Nou en dit is ongeveer ook mijn lichaamsomvang. Ik heb zelfs nog iets dunnere bovenarmen en benen...
naar wat? En waarom, was t sexyquote:Op maandag 7 juli 2014 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bari!
Ik stink naar hertshoornolieblegh
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9,76/10 zou huilen als ik labiel was.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ben ook te emo voor dit soort shit.. Maar vind dat gewoon zo mooi he.
![]()
Heb je het originele filmpje toevallig ook mi boo?![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
ing. voederbietel, aangenaam, agronoom, met een 8.
Dawwwquote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben een paar potjes CoD aan het spelen om me weer een beetje mannelijk te voelen.
nicequote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
HAHA zie hem gewoon echt nu net precies op m'n timeline voorbij komenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben een paar potjes CoD aan het spelen om me weer een beetje mannelijk te voelen.
quote:
Thanks, zenuwslopende dag, problemen met verdwenen cijfers op m'n cijferlijst bleken vanochtend ook volledig opgelost dus het resultaat liegt er allemaal niet om. Helemaal volledig klaarquote:
Nicequote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
Wil wel even je poesje komen zoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wil wel even je poesje komen zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam uur geleden thuis, stond de andere kat een verdieping beneden voor de verkeerde deur te miauwen.En die andere is nog steeds foetsie.
Kutbeest.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Misschien was ze geil, komt ze morgen zwanger terug.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Kwam uur geleden thuis, stond de andere kat een verdieping beneden voor de verkeerde deur te miauwen.En die andere is nog steeds foetsie.
Kutbeest.
Grid is een mannetje. :s Mortie is het vrouwtje maar zij kan toch niet meer zwanger worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Misschien was ze geil, komt ze morgen zwanger terug.
Chlochlo has got errtang unda control.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid is een mannetje. :s Mortie is het vrouwtje maar zij kan toch niet meer zwanger worden.
Congratz, moest 'agronoom' nog Googlen ookquote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
Hehe, spacequote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHA zie hem gewoon echt nu net precies op m'n timeline voorbij komen
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid is een mannetje. :s Mortie is het vrouwtje maar zij kan toch niet meer zwanger worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan 'had had had had'?![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Congratz, moest 'agronoom' nog Googlen ook.
[..]
Hehe, space.
[..]'He had had' is een deelzin in past perfect. Had had = had gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan 'had had had had'?
'Had had no effect' -> had geen effect gehad
In het Nederlands is het beetje gek, maar in het Engels is het volkomen logisch.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ja ben je gewoon beetje zatquote:Op maandag 7 juli 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Kutbeest.
Mortie had ik al gevonden hoor.quote:
Ik dacht dat 'had had' ghetto Engels zou zijn, à la 'been had'quote:Op maandag 7 juli 2014 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
'He had had' is een deelzin in past perfect. Had had = had gehad
'Had had no effect' -> had geen effect gehad
In het Nederlands is het beetje gek, maar in het Engels is het volkomen logisch.
Haha nee.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'had had' ghetto Engels zou zijn, à la 'been had'.
Thnx, that's why I luv u.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog een hele sloot met onvoltooid verleden toekomstige tijd enzo
Dit heb je (als het goed is) allemaal op de middelbare school behandeld.quote:
Toen was m'n Engels nog echt belabberd op het niveau van een gevulde koek, snapte echt geen bal van die simple plast/past continuous/past perfectquote:Op maandag 7 juli 2014 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit heb je (als het goed is) allemaal op de middelbare school behandeld.
Heb ik eigenlijk met elke taal anders dan Nederlands =$.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen was m'n Engels nog echt belabberd op het niveau van een gevulde koek, snapte echt geen bal van die simple plast/past continuous/past perfect. Tegenwoordig leun ik eigenlijk ook meer op gevoel dan die regels.
Hardop om simple plastquote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen was m'n Engels nog echt belabberd op het niveau van een gevulde koek, snapte echt geen bal van die simple plast/past continuous/past perfect. Tegenwoordig leun ik eigenlijk ook meer op gevoel dan die regels.
Zoals?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk met elke taal anders dan Nederlands =$.
Spaans en Duits bijvoorbeeld. Op "de straat" geleerd dus echt grammar snap ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch best makkelijk? Die vrouwelijke en mannelijke woorden bij Duits of Frans zijn pas vervelend.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godkk.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha gvd.
2NutZ op het toilet; simple plast![]()
![]()
.
.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Spaans en Duits bijvoorbeeld. Op "de straat" geleerd dus echt grammar snap ik niet.
Duits op straat geleerd ja? Ghetto hoor, daar in Grunna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zag vandaag L. met zwartgeverfd (?) haar in een staart/vlecht als een Lara Croft, MRW:quote:Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is toch best makkelijk? Die vrouwelijke en mannelijke woorden bij Duits of Frans zijn pas vervelend.
Naamvallen bij Duits.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is toch best makkelijk? Die vrouwelijke en mannelijke woorden bij Duits of Frans zijn pas vervelend.
Ben geboren in de DDR tok, geadopteerd door Nederlandse familie.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duits op straat geleerd ja? Ghetto hoor, daar in Grunna.
Heb je d'r inmiddels nou al tenminste één keer gegroet?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zag vandaag L. met zwartgeverfd (?) haar in een staart/vlecht als een Lara Croft, MRW:
[ afbeelding ]
Maar over Frans. En Duits. Vond eigenlijk alle talen kut om te leren, alleen NL vlamde ik kapot.
Kwestie van opdreunen, hoogste cijfer voor Duits met m'n examensquote:
Duuuungquote:Op maandag 7 juli 2014 23:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Enige grammar die telt is country grammar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |