Ja dat ook welquote:
Haha dat soort figuren ookquote:Op maandag 7 juli 2014 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou.Ze is bezig met FOK!ker#3, dus niks enkel virtueel. Jij faalt, faalhaas.
Ja kom ik ook echt net achterquote:
wel eens met nootmans overigensquote:
Quequote:
#smoothlikethekrioquote:
Ja maar nee want Krio is smoothboikingquote:
Zelfs de koning leert af en toe nog bijquote:
Diploma-uitreikingenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:24 schreef Robophatt het volgende:
Overmorgen diploma-uitreikingBeter wint Nederland want ik heb een hoop de vieren die avond en heb geen zin in een klote sfeer.
Ja was vorige week mee met die van m'n zusje en dat duurde toch wel zo verschrikkelijk langquote:
opschepperquote:Op maandag 7 juli 2014 10:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja was vorige week mee met die van m'n zusje en dat duurde toch wel zo verschrikkelijk langMaar die van ons zal niet zo lang duren want zijn maar 13 studenten geloof ik.
Maar aangezien ik cum laude afgestudeerd ben en kans maak op de scriptieprijs wil ik daarna wel graag even wat gaan drinken zeg maar.
Goed bezig.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja was vorige week mee met die van m'n zusje en dat duurde toch wel zo verschrikkelijk langMaar die van ons zal niet zo lang duren want zijn maar 13 studenten geloof ik.
Maar aangezien ik cum laude afgestudeerd ben en kans maak op de scriptieprijs wil ik daarna wel graag even wat gaan drinken zeg maar.
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zelfs de koning leert af en toe nog bij![]()
Magquote:
wat houdt zo'n scriptieprijs in eigenlijk?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
MagHeb het niet eens op FB gezet dus moet ergens kunnen opscheppen.
Hoop echt dat ik winDan kan ik misschien wél een baan krijgen.
Thanksquote:Op maandag 7 juli 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
En gefeliciteerd. Die uitreiking is vast het gevolg van het behalen van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |