Ja dat ook welquote:
Haha dat soort figuren ookquote:Op maandag 7 juli 2014 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou.Ze is bezig met FOK!ker#3, dus niks enkel virtueel. Jij faalt, faalhaas.
Ja kom ik ook echt net achterquote:
wel eens met nootmans overigensquote:
Quequote:
#smoothlikethekrioquote:
Ja maar nee want Krio is smoothboikingquote:
Zelfs de koning leert af en toe nog bijquote:
Diploma-uitreikingenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:24 schreef Robophatt het volgende:
Overmorgen diploma-uitreikingBeter wint Nederland want ik heb een hoop de vieren die avond en heb geen zin in een klote sfeer.
Ja was vorige week mee met die van m'n zusje en dat duurde toch wel zo verschrikkelijk langquote:
opschepperquote:Op maandag 7 juli 2014 10:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja was vorige week mee met die van m'n zusje en dat duurde toch wel zo verschrikkelijk langMaar die van ons zal niet zo lang duren want zijn maar 13 studenten geloof ik.
Maar aangezien ik cum laude afgestudeerd ben en kans maak op de scriptieprijs wil ik daarna wel graag even wat gaan drinken zeg maar.
Goed bezig.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja was vorige week mee met die van m'n zusje en dat duurde toch wel zo verschrikkelijk langMaar die van ons zal niet zo lang duren want zijn maar 13 studenten geloof ik.
Maar aangezien ik cum laude afgestudeerd ben en kans maak op de scriptieprijs wil ik daarna wel graag even wat gaan drinken zeg maar.
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zelfs de koning leert af en toe nog bij![]()
Magquote:
wat houdt zo'n scriptieprijs in eigenlijk?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
MagHeb het niet eens op FB gezet dus moet ergens kunnen opscheppen.
Hoop echt dat ik winDan kan ik misschien wél een baan krijgen.
Thanksquote:Op maandag 7 juli 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
En gefeliciteerd. Die uitreiking is vast het gevolg van het behalen van...
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Thanks
Ja, week of drie geleden al. Momenteel nog eindexamen expo, zo maar weer naartoe. Durf echt niet met mensen voer m'n werk te praten dus ga maar achter de bar helpen of zo
Ja die van ons is gewoon van de academie zelf. Is geld en komend jaar met cahier moet je dat dan presenteren en wordt het geloof ik ergens in gepubliceerd voor een deel. Verder staat het wel leuk op je cv.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat houdt zo'n scriptieprijs in eigenlijk?
Dat beeld van jouquote:Op maandag 7 juli 2014 10:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Thanks
Ja, week of drie geleden al. Momenteel nog eindexamen expo, zo maar weer naartoe. Durf echt niet met mensen voer m'n werk te praten dus ga maar achter de bar helpen of zo
Hahaha als je het zo steltquote:Op maandag 7 juli 2014 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat beeld van joueen cum laude afgestudeerde klassieke muziek spelert die op FOK! mensen uitscheld voor mongolen en debielen
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha als je het zo steltBen een beetje bitter denk ik.
Denk dat ik daar maar blij mee ben danquote:
Alles in de koffie? Zoals?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, hij doet het.
Wat ik wilde zeggen:
Doordat mensen alles in de koffie willen, gaat NL kapot.
waarom?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, hij doet het.
Wat ik wilde zeggen:
dat is wel een extreme tank obsessiequote:Op maandag 7 juli 2014 10:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat ik daar maar blij mee ben dan
Zaterdag goed weer voor Extrema tot nu toeVriend van mij en ik zijn aan het hopen dat we ritje in de tank winnen. Dan zou ik echt zo gelukkig kunnen sterven mijn god.
Heb ik serieus altijd al eens gewildquote:
Suiker EN melk.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alles in de koffie? Zoals?
Ik hoef helemaal geen koffie.
Tank ?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat ik daar maar blij mee ben dan
Zaterdag goed weer voor Extrema tot nu toeVriend van mij en ik zijn aan het hopen dat we ritje in de tank winnen. Dan zou ik echt zo gelukkig kunnen sterven mijn god.
quote:
maar mag je dan ook over shit heen rijden en dingen slopen enzo? wat dat is wel altijd leukquote:Op maandag 7 juli 2014 10:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb ik serieus altijd al eens gewildGeen flauw idee waarom maar het lijkt me gewoon zo vet.
Drink jij je koffie louter zwart?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, hij doet het.
Wat ik wilde zeggen:
Gevaarlijke toestanden. Daarom doe ik dat alleen in GTA III.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar mag je dan ook over shit heen rijden en dingen slopen enzo? wat dat is wel altijd leuk
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
Dit trouwens
[upd] Zeurnegers piswoest op Van Hooijdonk
Toen Pierre het live zei op tv dacht ik al... oh oh dat gaat een rel worden.. en ja hoorzeikmensen...
Ga gewoon lekker uit je wajong en maak je niet dik![]()
NL gaat Amerika achterna.quote:
Ja srry :S hij deed niks.. omdat IE..quote:
zou nu ook best met mn ogen dicht in het pluche kunnen zittenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NL gaat Amerika achterna.
Open je ogen.
* insert gezeik over de hoge heren op het pluche in Agga.
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja srry :S hij deed niks.. omdat IE..
pluche is synoniem voor vagina?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou nu ook best met mn ogen dicht in het pluche kunnen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |